Ik zeg altijd tekieljaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef henkSX het volgende:
Je schrijft Tequila
En zegt dus ook tequila ipv tequilja
Ik ook.quote:
Ik juist niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef RicXDesign het volgende:
Tequila
![]()
Enige sterkedrank waar ik redelijk wat van kan drinken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef Mobster273 het volgende:
tequila is lekker![]()
maar als je het niets vind, dan raad ik je aan het niet meer te drinken
opgelost, slotje
quote:.. en met slotje! roepers zijn we hier ook niet zo blij
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef The_Yellowman het volgende:
als je 't op de leuke manier doet proef je 'r niks van:
1. zout opsnuiven!
2. tequilla opdrinken
3. citroen in je oog uitknijpen
weet niet wat 'r meer pijn doet 1 of 3 maar de tequilla proefde ik in ieder geval niet...
stoer manquote:
Vertel!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tenzij ik nog 'ns in 't ziekenhuis wil eindigen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef henkSX het volgende:
Je schrijft Tequila
En zegt dus ook tequila ipv tequilja
Teveel tequilla gezopen terwijl ik al enorm ver heen wasquote:
Als je in Rome bent... neem dan op z'n minst grappa..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:38 schreef Departak het volgende:
Tequila is okay! Lekker drankje en goeie herinneringen.
.. zucht Rome..
juist...zonde als je zout gaat zitten likken van je hand...slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Nederlanders en tequila..![]()
Spreken het verkeerd uit, doen zout op hun hand, dan tequila, dan citroen.. ok, dat doen yanks ook, maar die kunnen het tenminste uitspreken.
De Mexicaanse manier, mij verteld door vele Mexicaanse vrienden en complete vreemden die me in Mexico tequila aanboden is:
Neem een limoenschijfje
Stooi zout op het limoenschijfje
Zuig het uit
Mompel "Viva Mexico"
Drink de tequila in een shot
Totdat je dronken wordt, want dan vergeten Mexicanen ook het bestaan van zout en limon en slaan de een na de ander gewoon zo weg.
Maarja, ieder geniet op zijn eigen manier, dus:
Tequila!!!![]()
![]()
![]()
Sowieso Nederlanders en de Spaanse L en LLquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef Viajero het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Nederlanders en tequila..![]()
Flikker op boerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind sterke drank sowieso niet lekker :/
Bier
Dat is geen tequila..quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Flikker op boer![]()
Tekillja (Zo spreek ik het uit)
Is best lekker maar dan wel zonder de worm![]()
In tequila zit ook wel eens een worm.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:33 schreef Applemooz het volgende:
[..]
Dat is geen tequila..
Dat is mezcal.
Het is een misvatting dat sommige tequila's een worm zouden bevatten in de fles. Enkel bepaalde mezcals uit de staat Oaxaca in Mexico, worden soms met een worm (con gusano) verkocht. De "worm" is de rups van de nachtvlinder Hipopta agavis die de agave als waardplant heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In tequila zit ook wel eens een worm.
als je het bijvoorbeeld in mexico zou drinken zit er een worm in![]()
ben in Mexico geweest en je vind er idd geen tequila met worm, wel sommige mezcal soorten dus. Heb van allebij een flesje staan, heerlijk spulquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Het is een misvatting dat sommige tequila's een worm zouden bevatten in de fles. Enkel bepaalde mezcals uit de staat Oaxaca in Mexico, worden soms met een worm (con gusano) verkocht. De "worm" is de rups van de nachtvlinder Hipopta agavis die de agave als waardplant heeft.
Bron: wiki
Ik ben dus ontzettend brak en de gedachte alleen al iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik moet geen sterke drank meer, bij de gedachte van Tequilla word ik al misselijk.
Whehequote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben dus ontzettend brak en de gedachte alleen al idd![]()
Xebro, ik vind je heel lief ende vermakelijk, MAAR dit is m'n klaagtopic jegens tequilla dus gelieve geen plaatjes van die drank des verderfs te plaatsen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:28 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Heb er altijd een in huis... Tequilla drink je zonder zout en citroen, gewoon puur. Heerlijk in combinatie met bier.
Dat spul is goddelijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Xebro, ik vind je heel lief ende vermakelijk, MAAR dit is m'n klaagtopic jegens tequilla dus gelieve geen plaatjes van die drank des verderfs te plaatsen.
Heb ooit eens wat mexicaanse uitwisselingsstudenten ontmoet die me ook wezen op de correcte uitspraak, men....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef funkmaster het volgende:
"tekielja"....dudes![]()
je zegt ook geen tekielja...tekiella![]()
"borracho from the tequilla"![]()
haha, ja moet je eens wodka gaan drinken met Russenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heb ooit eens wat mexicaanse uitwisselingsstudenten ontmoet die me ook wezen op de correcte uitspraak, men....ik dacht dat ik aardig tequilla resistent was maar die lui sloegen echt alles.
Bij deze mijn nederige excuses aan het adres van de Zuid-Amerikaanse volkeren en aan jou, Xebrozius. Mijn excuses voor het feit dat jullie geen smaak hebben, hetgeen mij droevig stemtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat spul is goddelijk!. Geen kwaad woord over tequilla, want dan beledig je niet alleen alle Zuid-Amerikaanse volkeren maar ook mij.
Zeg eens tegen je italiaanse huisgenoot (fonetisch):quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef funkmaster het volgende:
[..]
haha, ja moet je eens wodka gaan drinken met Russen![]()
heb nu trouwens een italiaanse huisgenoot...."Lambordjini" is er ook niet meer bij![]()
"Lamborgini"![]()
Bennie #327....tequilla drink je niet om dronken te worden, dan neem je maar pauper amstelbierquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef Marruk het volgende:
Tequilla is gewoon een stinkgoedje. Wie zegt dat het lekker is liegt, je kunt beter wat lekkers drinken om het dronken effect te krijgen.
ik ben me ermee bekendquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je italiaanse huisgenoot (fonetisch):
Waffankoelo
Kon Kasso
Por kee kassa dela madonna
Op eigen risico
Tequilla heeft een erg lekkere nasmaak vind ik persoonlijk. Maar je hebt blanco(silver), joven (gold), reposando en anejo. De eerste twee zijn ongerijpt, waarvan de laatste zijn goedkleur dankt aan de toevoeging van rietsuiker of caramel. De laatste twee zijn echter de beste van allen en hebben een ontzettend lekkere smaakquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef Marruk het volgende:
Tequilla is gewoon een stinkgoedje. Wie zegt dat het lekker is liegt, je kunt beter wat lekkers drinken om het dronken effect te krijgen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik ben me ermee bekend...we hebben al een italiaans scheldwoordenboek gekocht
En wat betekent het?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je italiaanse huisgenoot (fonetisch):
Waffankoelo
Kon Kasso
Por kee kassa dela madonna
Op eigen risico
Wil ik er op die manier achter komen wat het betekent?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Loop een willekeurige pizzeria in, roep het en je weet het snel genoeg.
Ik drink niet veel alcohol en als ik het drink dan is het zeker geen amstel. Vaker bacardi dan die andere shit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef funkmaster het volgende:
[..]
Bennie #327....tequilla drink je niet om dronken te worden, dan neem je maar pauper amstelbier![]()
Alsof er daar nog italianen werkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Loop een willekeurige pizzeria in, roep het en je weet het snel genoeg.
Ben je bekend met Arak?? (uit indonesie). Als je daar bent moet je echt eens langs zo'n vent gaan die dat thuis maakt. Heb hier twee flessen mee naartoe genomen (overgegoten in plastic waterflessenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:47 schreef narcissist het volgende:
Tequila is dan nog wel te doen, maar Schnaps. En dan vooral van die zelfgebrouwen Schnaps, dan woon je de volgende dag op zeker op de WC.
iets met een spaak, een tang, en bedwelmende middelen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef Doderok het volgende:
Tequila is EVIL! Maakt je gek! Alle littekens die ik de laatste vijftien jaar opgelopen heb zijn erdoor veroorzaakt![]()
Nee joh, toen dronk ik nog niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
iets met een spaak, een tang, en bedwelmende middelen?
quote:
De tequila smaak wegwerken. Ga je minder snel kokhalzenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef Wolter het volgende:
Doet die citroen ook nog wat speciaals?
Je hoort er de meest vage verhalenover namelijk..
O ok..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
De tequila smaak wegwerken. Ga je minder snel kokhalzen![]()
Moest er meermaals zelf voor zorgen. Niet alle cafés hebben citroenen liggen.![]()
Dat was mijn reden om de citroen erbij te nemen, maar of dat ook voor anderen geldt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Wolter het volgende:
[..]
O ok..
Hoorde van die vage verhalen dat je maag ging krimpen. En zelfs nog vagere verhalen dat de citroen gaat gisten samen met de alcohol.
Vond het ook al van die vage verhalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |