Jij denkt écht dat Karn bestáát??quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.![]()
APK ruzie met een van zijn eigen kloonen en maar heen en weer rennen van zijn pc naar die van Karn.![]()
En jij denkt dat Tanja's moeder écht bestáát?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef fashionably_late het volgende:
En: Tanja ia op woensdag altijd bij haar moeder...dat weet ík zelfs!![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
En jij denkt dat Tanja's moeder écht bestáát?
Ik vertrouw niemand meer.quote:
Ik had zin om het hier te doen.quote:
Een misbruikt topic.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had zin om het hier te doen.
Dit topic is ondertussen overal al voor misbruikt, dan kan een onschuldige 22:22 er ook nog wel bij.
Vind ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had zin om het hier te doen.
Dit topic is ondertussen overal al voor misbruikt, dan kan een onschuldige 22:22 er ook nog wel bij.
Lopen? Hmm, da's in ieder geval beter dan doodvallen.quote:
Volgens mij niet. Ik denk dat ze ons een beetje zat is... wat ik helemaal niet gek vindquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
Is ze vandaag al hier geweest, onze hoofdrol-speelster
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij niet. Ik denk dat ze ons een beetje zat is... wat ik helemaal niet gek vind
wie Lady snake?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
Is ze vandaag al hier geweest, onze hoofdrol-speelster
Hahaha!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
Newsflash: morgenavond heeft Tanja opnames bij Jensen.
Nog niet bekent of het ook morgen of pas vrijdag wordt uitgezonden.
Ze heeft hier alvast een beetje kunnen wennen aan 'zwarte' vragenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:36 schreef Suikeroom het volgende:
roulettetafel is vrijdag... dat zou het wel zijn denk ik
leuk nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |