abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:27:17 #51
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_35826511
In eerste instantie dacht ik dat je aardig was maar dat blijkt dus niet zo te zijn jammer dat zo'n iemand als jij je eigen topic hebt je zet mij nu ook tegen je op...ben je blijkbaar goed in aangezien je het met meer mensen niet kan vinden zal wel de stugheid van het noorden zijn of ben je ongesteld?
It doesn't take a talent to be mean...
pi_35826611
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef Kimske het volgende:

[..]

Toch geen voorverpakte meuk he??
nee, lekker vers

Kga trouwens ff tv lurken.....heb geen zin om weer in herhaling te vallen hiero, kwas er klaar mee.....truste alvast en tot morgen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:29:10 #53
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_35826620
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef tann het volgende:

[..]

waarom zou ik aardig tegen je doen, als je LS met je user laat, terwijl je niet eens weet wat er precies aan de hand was, hij heeft blijkbaar jou ook van die zielige verhalen verteld, geeft niet hoor, ik geloofde hem eerst ook, maar is niet tof dat je zo binnen komt....in mijn ogen ben je LS.....


Ik ken Rob ja en ik heb hem ook op mijn msn hij vroeg mij wat voor hem te posten als je goed gekeken hebt zie je ook dat het onder mijn naam staat en dat ik zijn tekst via mns in het tekstbalke van fok! geplakt heb
It doesn't take a talent to be mean...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:30:03 #54
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35826667
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef tann het volgende:

[..]

what ever Jappie what ever.....
Wat jij wilt..........lullen we er toch niet over....maar doe het dan in het vervolg ook echt niet ...ook niet laf met een paar veelzeggende smilies........dat is namelijk precies de manier waarop LS zijn ban kreeg...........hij dingen posten ..............jij reageren met mondjetoe smilie..........en nog een paar van die fratsen..........niets zeggen met tekst dus, maar ondertussen wel een heleboel zeggen zonder woorden..........leuk hoor op zijn tijd daar niet van....................maar gezien de privegegevens die jij daarvoor wel straffeloos mocht posten wel een beetje misselijk vindt je niet?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:30:59 #55
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_35826723
Hij is niet op mijn user geweest dus...moet ik dan partij voor jou kiezen als ieder1 altijd maar voor 1 partij stemt hadden we vandaag ook niet naar de stembussen gehoeven that's life
It doesn't take a talent to be mean...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:31:06 #56
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35826732
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef Lady-SNAKE het volgende:

[..]



Ik ken Rob ja en ik heb hem ook op mijn msn hij vroeg mij wat voor hem te posten als je goed gekeken hebt zie je ook dat het onder mijn naam staat en dat ik zijn tekst via mns in het tekstbalke van fok! geplakt heb
Mocht je ooit achter de waarheid komen, we zijn er voor je sterkte...

Ook ik ben er in getrapt..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_35826814
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:27 schreef Lady-SNAKE het volgende:
In eerste instantie dacht ik dat je aardig was maar dat blijkt dus niet zo te zijn jammer dat zo'n iemand als jij je eigen topic hebt je zet mij nu ook tegen je op...ben je blijkbaar goed in aangezien je het met meer mensen niet kan vinden zal wel de stugheid van het noorden zijn of ben je ongesteld?
Heej HO !!! wij noordelingen zijn niet stug, en dat Tanja zo reageerd op je is toch niet meer dan normaal?? jij komt hier namens LS en van een actie komt reactie..........................onee, ik wou me er niet mee bemoeien .............
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:33:37 #58
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35826891
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heej HO !!! wij noordelingen zijn niet stug, en dat Tanja zo reageerd op je is toch niet meer dan normaal?? jij komt hier namens LS en van een actie komt reactie..........................onee, ik wou me er niet mee bemoeien .............
Ga jij eens bezig met de prei
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:33:45 #59
128220 Peter6000
pi_35826900
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:

[..]
dat is namelijk precies de manier waarop LS zijn ban kreeg...........hij dingen posten ..............jij reageren met mondjetoe smilie..........en nog een paar van die fratsen..........niets zeggen met tekst dus, maar ondertussen wel een heleboel zeggen zonder woorden..........
Zo deed Cuall dat ook

Nog een geluk dat een vriendelijke moderator van een ander forum iig zich ervoor heeft ingezet mijn ban op te heffen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:34:00 #60
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_35826908
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Kimske het volgende:

[..]

Mocht je ooit achter de waarheid komen, we zijn er voor je sterkte...

Ook ik ben er in getrapt..
Ik hou prive en msn/chat wel gescheiden ik heb Rob nu al denk ik 3 jaar op mn msn ik heb er nooit geen problemen mee gehad en zou het ook nooit krijgen ook...hij heeft zijn eigen leven ik heb mijn eigen leven..
It doesn't take a talent to be mean...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:35:21 #61
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35826985
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Zo deed Cuall dat ook
Ook dat is gezien ...en ik heb zo het idee dat Petrus daar over een jaartje of wat ook nog wel wat over te vragen heeft.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:36:18 #62
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_35827043
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heej HO !!! wij noordelingen zijn niet stug, en dat Tanja zo reageerd op je is toch niet meer dan normaal?? jij komt hier namens LS en van een actie komt reactie..........................onee, ik wou me er niet mee bemoeien .............
Ik woon zelf ook in Groningen...stug heh... Iedereen praat maar over LS terwijl hij zelf nix kan zeggen dus ik vond dat ie recht had op een weerwoord.... Dat dan dan over mijn profiel gaat jammer dan ik vind het gewoon niet eerlijk houd je dan een week stil en begin er pas weer over als LS zelf ook weer kan posten
It doesn't take a talent to be mean...
pi_35827157
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat jij wilt..........lullen we er toch niet over....maar doe het dan in het vervolg ook echt niet ...ook niet laf met een paar veelzeggende smilies........dat is namelijk precies de manier waarop LS zijn ban kreeg...........hij dingen posten ..............jij reageren met mondjetoe smilie..........en nog een paar van die fratsen..........niets zeggen met tekst dus, maar ondertussen wel een heleboel zeggen zonder woorden..........leuk hoor op zijn tijd daar niet van....................maar gezien de privegegevens die jij daarvoor wel straffeloos mocht posten wel een beetje misselijk vindt je niet?
goed jappie, nog ff voor jou dan......kheb geen zin om alles te herhalen, ik zou zeggen lees maar terug waarom ik dat met die logs heb gedaan, en ja...ik deed smile werk, maar dat was elke keer op een reactie van LS of over LS, ik zou er niet meer op reageren anders ging het topic opslot en dat is LS me niet waard, en LS heeft daarom geen ban gekregen hoor, het was klaar, en LS ging door met zuigen, vraag anders ff flugel...maar als dingen anders waren gegaan had ik dat niet gedaan, en ik denk dat je niet weet dat LS later ook logs heeft geplaats, dat heb je niet gezien want dat is ook weggeknipt, want je zei dat LS zich aan afspraken had gehouden...trouwens, omdat je veel niet weet is het jou niet opgevallen dat LS me uit de tent lokte voor de logs....goed, dis echt het laatste hoor, denk wat je denken wil, nu ga ik echt truste
pi_35827200
Gaat het nou verdomme weer over die LS? Daar wordt je toch schijtziek van! Doe dat lekker op msn, via mail of een ander topic, maar niet hier. Hier zou nu moeten worden ingegrepen, maar dat gebeurt niet.
Back in business.
pi_35827268
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heej HO !!! wij noordelingen zijn niet stug, en dat Tanja zo reageerd op je is toch niet meer dan normaal?? jij komt hier namens LS en van een actie komt reactie..........................onee, ik wou me er niet mee bemoeien .............
dank je Annelies.........kgeloof idd niet meer alles hier op fok......t zal allemaal wel hoor

ciao
pi_35827475
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:26 schreef Lady-SNAKE het volgende:

[..]

Tann hij heeft via mij een bericht gepost ja...is niet verboden dacht ik
Toch wel. http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/36
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:42:46 #67
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_35827481
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef Shirley het volgende:
Gaat het nou verdomme weer over die LS? Daar wordt je toch schijtziek van! Doe dat lekker op msn, via mail of een ander topic, maar niet hier. Hier zou nu moeten worden ingegrepen, maar dat gebeurt niet.
Nee dr is ook niemand van de beheerders die ff kan melden dat ik geen kloon ben van LS ik denk dat zolang de mensen maar blijven posten het hun een rotzorg zou wezen...weltrusten
It doesn't take a talent to be mean...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:43:59 #68
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_35827574
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Toch wel. http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/36
Stuur de bekeuring maar op
It doesn't take a talent to be mean...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:44:06 #69
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35827583
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:37 schreef tann het volgende:

[..]

goed jappie, nog ff voor jou dan......kheb geen zin om alles te herhalen, ik zou zeggen lees maar terug waarom ik dat met die logs heb gedaan, en ja...ik deed smile werk, maar dat was elke keer op een reactie van LS of over LS, ik zou er niet meer op reageren anders ging het topic opslot en dat is LS me niet waard, en LS heeft daarom geen ban gekregen hoor, het was klaar, en LS ging door met zuigen, vraag anders ff flugel...maar als dingen anders waren gegaan had ik dat niet gedaan, en ik denk dat je niet weet dat LS later ook logs heeft geplaats, dat heb je niet gezien want dat is ook weggeknipt, want je zei dat LS zich aan afspraken had gehouden...trouwens, omdat je veel niet weet is het jou niet opgevallen dat LS me uit de tent lokte voor de logs....goed, dis echt het laatste hoor, denk wat je denken wil, nu ga ik echt truste
Mens...hou nou toch op..........ik heb alles gelezen en ook de voorgeschiedenis gezien..........het probleem met jou is dat je je heel slecht inleeft in de belevingswereld van anderen en dan op momenten dat het jou gaat vervelen de knop omzet en over lijken gaat.

Dat deed je in het BB huis en dat doe je nu nog steeds.............je bent een beetje blind voor je eigen tekortkomingen.........maar goed je gaat verder je goddelijke gang maar......tis tenslotte jouw leven niet het mijne.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:44:22 #70
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35827609
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Lady-SNAKE het volgende:

[..]

Nee dr is ook niemand van de beheerders die ff kan melden dat ik geen kloon ben van LS ik denk dat zolang de mensen maar blijven posten het hun een rotzorg zou wezen...weltrusten
wat ben je zielig.. neem een tissue!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:47:50 #71
96224 Lady-SNAKE
Nee...jij trekt volle zalen!!!
pi_35827826
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef Kimske het volgende:

[..]

wat ben je zielig.. neem een tissue!
Gebruik die maar om die kinderbilletjes te vegen op je schooltje ik zal om dit hele FOK! gebeuren echt nooit een traantje laten hoor... Ik heb nml integenstelling tot velen hier wel een gelukkig leven... *opgelost*
It doesn't take a talent to be mean...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:47:51 #72
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35827828
Zeg, LS2, zou je aan LS1 door willen geven, dat als hij nog één keer flikt contact op te nemen, ik mijn wegen weet te bewandelen??
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:49:06 #73
128220 Peter6000
pi_35827903
Ik merk dat mijn symphatie bij LS ligt nu, en niet bij Tann
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 22:49:25 #74
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35827925
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Kimske het volgende:
Zeg, LS2, zou je aan LS1 door willen geven, dat als hij nog één keer flikt contact op te nemen, ik mijn wegen weet te bewandelen??
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:49:51 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35827943
Ik heb een idee...

Laten we nu eens ophouden over dat LS gebeuren
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')