Nee hoor, totaal niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat kan.
(je had een tegenreactie verwacht he, geef maar toe)
Ik was het woordje niet vergeten!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik voer ook graag zulke discussies, maar als je het topic doorleest dan kom je erachter dat als je als 22 jarige ook maar een beetje interesse toont in politiek, je volgens een aantal personen een kansloze mofucker bent zonder leven
+ heb op het moment even geen zin in discussies, ben moe en voel me zwakjes
Nee, je bent een kansloze mofucker dankzij die geweldige openingspost van jequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik voer ook graag zulke discussies, maar als je het topic doorleest dan kom je erachter dat als je als 22 jarige ook maar een beetje interesse toont in politiek, je volgens een aantal personen een kansloze mofucker bent zonder leven
Zegt de meester in kansloze standpuntenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, je bent een kansloze mofucker dankzij die geweldige openingspost van je
Wat is daar zo grappig aan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Grappig dat zulke mensen bestaan
Hej Mutsaers.. kun je me even mailen? lennartheurter@hotmail.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, je bent een kansloze mofucker dankzij die geweldige openingspost van je
Ja joh.. over een lange termijn denken doen ze bij de VVD. "Nee we gaan niks doen aan de HRA".quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:05 schreef Blik het volgende:
PVDA kan dalijk weer mooi profiteren van het goede werk van dit kabinet, de enige reden dat Nederland zo lang economisch slecht bleef is omdat Paars zoveel beslissingen op korte termijn genomen heeft terwijl het economisch goed ging.
en dan zitten te zeuren over de hervormingen in de zorg, dit is de enige manier om de vergrijzing de komende 30 jaar op te vangen. Ik zie het helemaal voor me dat ik dalijk 300 euro per maand moet betalen voor de vergrijzing omdat die stomme linkse partijen niet willen dat er hervormingen in de zorg komen. Hervormingen in de zorg is gewoon een noodzakelijk iets, anders gaat het helemaal verkeerd
Op korte termijn denken, terwijl het geld ervoor niet beschikbaar is momenteel, dat is pas een goede gedachtengang !quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef xman het volgende:
[..]
Ja joh.. over een lange termijn denken doen ze bij de VVD. "Nee we gaan niks doen aan de HRA".
Goed hoor!!![]()
Gelukkig past de VVD wel op om vooral op korte termijn te denken! Jaja geef meer aan defensie uit! Het is voor het lange termijn!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Op korte termijn denken, terwijl het geld ervoor niet beschikbaar is momenteel, dat is pas een goede gedachtengang !
Maar we worden belaagd door miljoenen terroristen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:16 schreef xman het volgende:
[..]
Gelukkig past de VVD wel op om vooral op korte termijn te denken! Jaja geef meer aan defensie uit! Het is voor het lange termijn!![]()
Defensie mag wat mij betreft helemaal afgeschaft worden ( of in ieder geval grote inkrimping). Dat ik VVD stem wil niet zeggen dat ik het overal mee eens benquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:16 schreef xman het volgende:
[..]
Gelukkig past de VVD wel op om vooral op korte termijn te denken! Jaja geef meer aan defensie uit! Het is voor het lange termijn!![]()
Weer zo'n smerige aansteller. Flikker toch op man, hoeveel premie heb jij in je hele leventje nu betaald? En van hoeveel van die voorzieningen waar je zo op kotst heb je schaamteloos geprofiteerd? Overdrijven is een vak maar jij bent een pro!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:17 schreef TaKwo het volgende:
Collegae premie en belastingbetalers. Sluit je aan bij de parasieten en inactieve die niet ziek of gebrekkig zijn. Of als het ff kan zoek je heil over de grens want deze prutsers hebben en krijgen het onder het regime van Wouter Bos vele malen beter. Dit, dank zij en ten koste van ons loonslaven die nu nog werken voor de kost.
Waar houdt solidariteit op en begint diefstal? Het grote graaien gaat beginnen! Dus zorg dat je er bij bent. Later zien we wel weer. Wie dan leeft die dan zorgt. Het leven op de linker flank is zo simpel….. Toch….![]()
Oh ok...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Defensie mag wat mij betreft helemaal afgeschaft worden ( of in ieder geval grote inkrimping). Dat ik VVD stem wil niet zeggen dat ik het overal mee eens ben![]()
Wat wil je zeggen met deze post ? Dat als je op een partij stemt je op alle standpunten eens moet zijn ? Explain Pleasequote:
Hmm, vandaag geregistreerd, één post..quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:17 schreef TaKwo het volgende:
Collegae premie en belastingbetalers. Sluit je aan bij de parasieten en inactieve die niet ziek of gebrekkig zijn. Of als het ff kan zoek je heil over de grens want deze prutsers hebben en krijgen het onder het regime van Wouter Bos vele malen beter. Dit, dank zij en ten koste van ons loonslaven die nu nog werken voor de kost.
Waar houdt solidariteit op en begint diefstal? Het grote graaien gaat beginnen! Dus zorg dat je er bij bent. Later zien we wel weer. Wie dan leeft die dan zorgt. Het leven op de linker flank is zo simpel….. Toch….![]()
Neen. Ik zie alleen Camplo eigenlijk zover ik zien kan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Doderok het volgende:
[..]
Hmm, vandaag geregistreerd, één post..
Zijn er bekende users die momenteel geband zijn in KLB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |