abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35826255
Hebben die mensen soms POEP in hun OGEN.
Rotterdam is veiliger volgens de mensen en wat doen die KLAPMONGOLEN, ze stemmen PVDA.

Als straks Dhr Bos premier is zijn de rapen gaar, die lul moet eens een stropdas omdoen.

Nederland gaat weer verder naar de klote. Ik ben bang dat ik over een paar jaar maar weg ga uit dit toch al verkankerde land.

Zo, die frustratie is eruit.
Houdoe
pi_35826492
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:

En zo zie je maar weer dat Nederland vol met meelopers zit. Stemden ze 4 jaar geleden nog richting rechts, nu ineens is de mening 180 graden gedraaid en kiezen ze voor Wouter Bos en zijn vrienden.
Nu heeft dit nog niet zo'n grote consequenties, maar ik zie de 2e kamer verkiezingen al met angst en beven tegemoet. Straks krijgen we een linkse coalitie , je moet er toch verdomme niet aan denken. Beginnen we weer van voor af aan (lees we gaan terug in de tijd), met hun idealen die verreweg van realiseerbaar zijn.

Krijg de vinkentering meeloperts
wees niet bevreesd over onze landelijke verkiezingen, want dan zal ik, redder onzer democratie, mee kunnen stemmen en zal de VVD glorierijk zegevieren.
pi_35826547
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Impreza_STI het volgende:
Rotterdam is veiliger volgens de mensen en wat doen die KLAPMONGOLEN, ze stemmen PVDA.

Als straks Dhr Bos premier is zijn de rapen gaar, die lul moet eens een stropdas omdoen.

Nederland gaat weer verder naar de klote. Ik ben bang dat ik over een paar jaar maar weg ga uit dit toch al verkankerde land.

Houdoe
EN BALKENENDE MOET DIE STROPDAS EENS AFDOEN!
sorry voor de cpslock
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35826575
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Impreza_STI het volgende:

Houdoe
Nederland is al naar de kloten haal jij die shit maar eens uit je ogen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35826690
Wat mij betreft kunnen ze de gemeenteraadsverkiezingen schrappen. Zoals het de afgelopen keer is gegaan gaat het helemaal NIET over gemeentelijke issues, maar over landelijke issues. Ten opzichte van de lokale partijen is het sowieso niet eerlijk en de toegevoegde waarde (lokaal is toch dicht bij de burger?!) van deze verkiezingen is op deze wijze tot nul gereduceerd.

Verder ben ik uitermate teleurgesteld in de manier waarop campagne gevoerd is; het ging werkelijk nergens meer over (inhoudelijk gezien). Als dit een voorproefje is van de verkiezingscampagne van volgend jaar dan weten we dat het alleen nog maar erger gaat worden. Gaan we dan ook meteen maar SMS-voting invoeren?
pi_35826839
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nederland is al naar de kloten haal jij die shit maar eens uit je ogen
Ik zeg ook VERDER naar de klote, dus haal jij die poep maar ff weg en ik zei toch al dat het verkankerd was.
pi_35826932
Het is een dramatische uitslag. Woorden schieten tekort.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_35826957
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef immortalsean het volgende:

[..]

wees niet bevreesd over onze landelijke verkiezingen, want dan zal ik, redder onzer democratie, mee kunnen stemmen en zal de VVD glorierijk zegevieren.
Jozias!
Jij ook hier
Een heer met stijl
pi_35826972
Het komt allemaal duur "HUNNIE"!

Debielen die 'blanco' stemmen..

pi_35826982
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Ik zeg ook VERDER naar de klote, dus haal jij die poep maar ff weg en ik zei toch al dat het verkankerd was.
Door paupertjes zoals jij is dit land verneukt. Door in elke zin minimaal 5x kanker te zeggen.
pi_35827008
Balkenende is een look-a-like mietje en geen leider.
Zo'n iemand en dan ons land vertegenwoordigen bij president bush / tal van andere presidenten.
Ik had toch veel liever Fortuyn daar gezien, die had tenminste nog duidelijke taal gesproken. En zich niet vergist in Iran/Irak.

En stemmen op kapsel gaat het helemaal worden in 2006.
pi_35827061
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef tonks het volgende:

[..]

Door paupertjes zoals jij is dit land verneukt. Door in elke zin minimaal 5x kanker te zeggen.
Ik denk dat jij hier de pauper bent aangezien jij niet eens kan tellen.
pi_35827079
Pastors voor de landelijke verkiezingen anders wordt het landelijk 1 groot fiasco.
pi_35827117
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef -Jean- het volgende:
Pastors voor de landelijke verkiezingen anders wordt het landelijk 1 groot fiasco.
Agree
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:38:43 #65
140245 base3ball
State Of Mind
pi_35827227
@ drexciya, ja idd en dan ook met het wegstemmen van partijen ipv voor stemmen.

Ik ben het eens met de klacht. De PvDA is een partij die alleen maar populaire maatregelen neemt.
En om een land er weer bovenop te krijgen zijn er maatregelen nodig die in eerts instantie pijn doen in de portemonnee. De PvDA zegt van alles, maar zegt niet waar ze het geld vandaan moeten halen. Ze weten niet wat bezuinigen is. En bezuinigen is nodig in deze tijd dat er nog niet genoeg geld is. De economie is weer aan het aantrekken, maar t duurt nog even voordat deze weer helemaal hersteld is.

Waar ik voor vrees is dat de PvDA een hele hoop geld gaat uitgeven wat we niet hebben, waardoor ze dus gaan lenen en het begrotingstekot wat onder Zalm flink afgenomen is weer de pan uittijzen. Want de geschiedenis wijst dit uit. Dit is eigenlijk steeds gebeurd met de PvDA aan de macht.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_35827286
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Ik denk dat jij hier de pauper bent aangezien jij niet eens kan tellen.
egoisten die vvd stemmen zijn de paupers in ons land
pi_35827372
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef base3ball het volgende:
@ drexciya, ja idd en dan ook met het wegstemmen van partijen ipv voor stemmen.

Ik ben het eens met de klacht. De PvDA is een partij die alleen maar populaire maatregelen neemt.
En om een land er weer bovenop te krijgen zijn er maatregelen nodig die in eerts instantie pijn doen in de portemonnee. De PvDA zegt van alles, maar zegt niet waar ze het geld vandaan moeten halen. Ze weten niet wat bezuinigen is. En bezuinigen is nodig in deze tijd dat er nog niet genoeg geld is. De economie is weer aan het aantrekken, maar t duurt nog even voordat deze weer helemaal hersteld is.

Waar ik voor vrees is dat de PvDA een hele hoop geld gaat uitgeven wat we niet hebben, waardoor ze dus gaan lenen en het begrotingstekot wat onder Zalm flink afgenomen is weer de pan uittijzen. Want de geschiedenis wijst dit uit. Dit is eigenlijk steeds gebeurd met de PvDA aan de macht.
tjah en dan 3 miljard over hebben ten koste van 1 op de 10 gezinnen die naar een voedselbank moeten!
hoezee geweldig!
pi_35827390
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

En wat stem jij ozo rijke persoonlijkheid
pi_35827416
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Beter VVD als PVDA. En hoezo is VVD stemmen dan fout. Ik weet niet of je het weet, maar iedereen stemt vanuit z'n eigen situatie en om er zelf beter van te worden.
pi_35827450
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef -Jean- het volgende:

[..]

En wat stem jij ozo rijke persoonlijkheid
pvda natuurlijk!
Ik hou van een sociaal beleid voor iedereen!
pi_35827483
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Beter VVD als PVDA. En hoezo is VVD stemmen dan fout. Ik weet niet of je het weet, maar iedereen stemt vanuit z'n eigen situatie en om er zelf beter van te worden.
Als je al genoeg geld hebt waarom misgun je dit anderen?
Hoeveel beter moet je dan worden ten koste van anderen?
pi_35827493
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pvda natuurlijk!
Ik hou van een sociaal beleid voor iedereen!
En waar wil de PVDA dan al de geld vandaan halen. Juist ja, bij de mensen zelf. Sigaar uit eigen doos.
pi_35827556
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

En waar wil de PVDA dan al de geld vandaan halen. Juist ja, bij de mensen zelf. Sigaar uit eigen doos.
De geld? serieus?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:44:03 #74
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_35827579
aahh nee links krijgt meerderheid....hippies aan de macht bah

pss...hippies stinken
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_35827650
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

verwar jij de pvda niet met de vvd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')