Ja, en mijn Loempia koud laten worden........quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef Frappelsien het volgende:
Ehm... jij kan toch ook even wachten met eten als je dit ziet??
Die arme jongen heeft de hele dag gewacht zodat ie zijn loempia verhaal hier neer kon kalken..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef Thrilled het volgende:
waar haal jij verse loempia's vandaan op dit tijdstip
Nou nou, wat een lol!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef GSMboy het volgende:
Vandaag wel lol, het frituurvet was afgekoeld, en het stolde op mijn hand....
quote:
Als die krengen uit de vetpan komen dan zijn ze echt niet lauw van buiten, magnetronpauperquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:02 schreef Wriker het volgende:
Moet je voor de gein eens zelf loempia's maken (d.w.z. opwarmen uit zo'n kant-en-klaar pakje). Lauw van buiten, maar je brandt ALTIJD je bek aan de loeihete groente binnenin.![]()
Wan Tang de loempiaverkoper en jij moesten er waarschijnlijk hartelijk om lachen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef GSMboy het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:30 schreef zatoichi het volgende:
Het is pas kut als je loempia in het koude frituurvet heeft gelegen....
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef MisterTata het volgende:
Ik wil gewoon geen slechte woorden horen over loempia's![]()
Je moet het vet ook deppen met het bijgeleverde servetje hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef GSMboy het volgende:
Dat heb ik de laatste tijd zovaak he, dat loempia verkopers gewoon hun loempia's niet even langer laten uitlekken bij het bakken ervan.
Dondert er opeens zodra ik een hap neem een gloeiend hete druppel over mijn hand....
Zo iets dacht ik ook al toen ik dat zinnetje lasquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wan Tang de loempiaverkoper en jij moesten er waarschijnlijk hartelijk om lachen!
Ik zat al te zoeken naar dit antwoord. Nawien, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je moet het vet ook deppen met het bijgeleverde servetje he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |