Maar dan plas je toch niet zomaar tegen een andere hond aan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Wandelend territorium afzetten
Pissen over een andere hond is dominantie. Dat achteruit vegen ook, want dat is de geur verplaatsen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:15 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Sta ik in de tuin met mijn twee honden
Kom de een na mee toelopen zeikt hij zo tegen me been aan
Hij loop stug verder, loopt naar de andere hond 'en die is een stukje groter dan hij zelf´
zeik hij zo tegen ze rug aan....begint als een gek te vegen met zijn poten, kijkt achterom en loopt na binnen ...Wat bezielt zo een hond wel niet ........Ik ren als een gek naar binnen...Ik zeg Shelsey kom eens hier...dat weigerde hij dus.............Ik als een gek achter hem aan gerend....Stoelen vlogen door de voorkamer, tafels om ...Maar of ik hem had......Ik kijk hem aan en zeg tegen de hond zo, en nu niet meer doen he...En nu je mand in......Ik laat hem los.......Staat te blaffen als een gek....Loopt na buiten, gaat daar in de tuin liggen..........Ik heb hem daar maar laten liggen...Hij lig er nu nog steeds trouwens.........Zat me op het hart kom dat hier even luchten![]()
![]()
Trouwens iemand enig idee waarom mijn hond tegen de andere aan plast ?
Is een serieuze vraag![]()
Je hebt gewoon een luie hond die belabberd is een extra 10 meter te lopen om zijn territorium af te zetten. Daarom pist hij tegen die andere hond aan die dan dat laatste stukje loopt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Maar dan plas je toch niet zomaar tegen een andere hond aan...
Vind het leuk om er wat ruimte tussen te latenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pissen over een andere hond is dominantie. Dat achteruit vegen ook, want dat is de geur verplaatsen.
En..eey...trouwens...waarom....tik je zo?....het...leest niet, ....erg...fijn....ensow...
puntjes....zijn...geen....ruimte...open....laten....daar....is...de....spatie....balk...voor....uit....gevonden....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Vind het leuk om er wat ruimte tussen te laten
Dat kan wel eens kloppen over dat dominanten....zo komt hij ook over
Het is zelfs zo erg dat hij er bovenop wilt gaan poepenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een luie hond die belabberd is een extra 10 meter te lopen om zijn territorium af te zetten. Daarom pist hij tegen die andere hond aan die dan dat laatste stukje loopt.
Dat is dominantie ten topquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat hij er bovenop wilt gaan poepen
Ik heb hem al een paar keer moeten verjagen...dat ik er net optijd bij was
Het heeft ook wel wat vind het, vaak ook leuk uit zienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
puntjes....zijn...geen....ruimte...open....laten....daar....is...de....spatie....balk...voor....uit....gevonden....
Nee hij doet dat alleen bij me andere hondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is dominantie ten top. Poept je hond ook altijd tegen iets aan? (een hekje oid)
rekeningquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat vind het, vaak ook leuk uit zien
Maar.........ik ........zal.................er.........rekenschap..................mee.........houden...............Dikkuh punt![]()
Fijn....om...te..lezen....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat vind het, vaak ook leuk uit zien
Maar.........ik ........zal.................er.........rekenschap..................mee.........houden...............Dikkuh punt![]()
Rekening rekenschap...is idd een stomme foutquote:
Toch zal ik je slaapkamerdeur op slot doen 's avondsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Rekening rekenschap...is idd een stomme fout
Maar het gaat over mijn hond zoals je kunt lezenquote:
Hij is idd wel lachen ...En echt anders dan de meeste hondenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Malle hond!
Hmmmmmmmmz ga wel op de bank liggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toch zal ik je slaapkamerdeur op slot doen 's avonds![]()
Fokkers zijn spellings nazi'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Maar het gaat over mijn hond zoals je kunt lezen
Niet over mijn spelfouten![]()
Nee het was me nu teveel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fokkers zijn spellings nazi's. Wat ik me nu afvraag, je gebruikte net zoveel puntjes, maar in een normale zin zet je er geen punt achter
. Zijn ze nu op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |