gewoon niet aan de kant gaan, dan is hij op zijn minst de schuldigequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef ChuChuChou het volgende:
Gaat hij eerst keihard de parkeervak in en neemt de rij parkeervakken voor en ik neem lekker de parkeervak achter die man. Maar nee HOOR RIjd die vent ineens achteruit en neemt hij de parkeervak van mij!! ik moest ineens achteruit en botste tegen een andere auto opGellukig geen schade
. stapt die man uit en kijkt hij mij ook aan van wat mot je.
![]()
![]()
wat een klotehommel!
Of je zet gewoon network.http.sendRefererHeader op 0 in about config.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Firefox en web developer en Disable referrers.
oh niet dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef ChuChuChou het volgende:
hoezo ben ik doof?
Niet vergeten de stekker in de USB-connector te stoppen omdat anders de HD-drive overgeclocked wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Murray het volgende:
[..]
Of je zet gewoon network.http.sendRefererHeader op 0 in about config.![]()
Ja, als het bagger is verwijder ik het jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Thieske het volgende:
Opgeschoond noemt ie dat, gewoonweg alle reacties verwijderen![]()
Begin maar weer opnieuw dan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, als het bagger is verwijder ik het ja
User-selectief jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, als het bagger is verwijder ik het ja
kun je maar zien hoe het nederlandse onderwijs is (SLECHT)!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh niet dusik zit er niet vaak naast. Ik meende het te kunnen zien aan je (incorrecte) gebruik van lidwoorden
en nu ik nog eens kijk: aan de zinsbouw
Lidwoorden leer je niet op school, maar al tijdens je opvoeding.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:39 schreef ChuChuChou het volgende:
[..]
kun je maar zien hoe het nederlandse onderwijs is (SLECHT)!
Daar bak je inderdaad totaal niks van.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef ChuChuChou het volgende:
zinsbouw wel achterlijke lees beter!
Ik ken kleuters met een betere zinsbouw dan jij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef ChuChuChou het volgende:
zinsbouw wel achterlijke lees beter!
Voor een uitkering hoef je niet te solliciteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef ChuChuChou het volgende:
ik ga heus niet correct nederlands typen op een forum. Ik ga toch niet soliciteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |