Vind ik ook. Geldt voor de meeste nummers die gezongen zijn..quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:13 schreef WithMe het volgende:
Hmm, in de studio klonk het beter.
Morgen een foto van het beeld maken (quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef PeRi het volgende:
Op de een of andere manier mis ik telkens de Fok!kers momenten. Het enige wat ik heb gezien, is een keer in mn ooghoek Tom (zwartwitte shirt zag ik) en CDP en C_A in een flits. Heeft er iemand caps?.
Volgens mij heeft Lynx wel een aantal caps, en hij zou vandaag de backstage en uitslag gaan cappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef PeRi het volgende:
Op de een of andere manier mis ik telkens de Fok!kers momenten. Het enige wat ik heb gezien, is een keer in mn ooghoek Tom (zwartwitte shirt zag ik) en CDP en C_A in een flits. Heeft er iemand caps?.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Morgen een foto van het beeld maken (!)
''Deze Woorden'' zijn van jou niet aardigquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef WithMe het volgende:
Dit was duidelijk het minste nummer van Ellen die avond.
Niet onaardig bedoeld hoor, ik vond die andere nummers gewoon beter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
''Deze Woorden'' zijn van jou niet aardig![]()
Het minst betekent nog niet meteen slecht. Het zegt dat die andere nummers beter waren. Nog beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
''Deze Woorden'' zijn van jou niet aardig![]()
Gelukkig gaat het niet om haar collega's.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, wat kan ik me toch ergeren aan de manier van spreken van die collega van Floortje.
Precies!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het minst betekent nog niet meteen slecht. Het zegt dat die andere nummers beter waren. Nog beter.
Eigenlijk heb je ook wel gelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Niet onaardig bedoeld hoor, ik vond die andere nummers gewoon beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |