Fok heeft wat kuren hier, maar nu kan ik je alsnog vertellen dat je het uiteraard goed hebt en dat je de volgende mag plaatsenquote:
quote:Palacio de Comunicaciones de Madrid (1905-1918)
Pza. Cibeles. Antonio Palacio y Joaquín Otamendi. Construido sobre una parte urbanizada del Parque del Retiro su imagen se ha consolidado como una de las mas representativas, junto a la estatua de la Cibeles, de la ciudad de Madrid. "Nuestra Señora de las Comunicaciones" como es conocida popularmente es además un edificio cargado de curiosos detalles que lo convierten en una joya de la arquitectura de Madrid.
Plaatje doet het niet bij mij.quote:
tinypic lijkt het even niet te doen. Heb hier geen vervangend plaatjequote:Op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Plaatje doet het niet bij mij.
treinreiziger neemt deze topicreeks heel serieusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef Zephyrus het volgende:
@ treinreiziger: jemig...wat ben jij goed! Ken jij heel de wereld uit je hoofd. Je weet elke foto wel te raden
Thx!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef Zephyrus het volgende:
@ treinreiziger: jemig...wat ben jij goed! Ken jij heel de wereld uit je hoofd. Je weet elke foto wel te raden
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:15 schreef qwerty_x het volgende:
treinreiziger neemt deze topicreeks heel serieus
enige tijd geleden heeft hij daarom z'n prive sputnikje gelanceerd, dat nu kalmpjes rond de aarde cirkelt en terwijl wij Google afzoeken naar herkenningspunten gebruikt hij gewoon z'n satellietje
hoe dan ook, inderdaad petje af!
toevallig een idee hoe de wijk / straat heet ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef treinreiziger het volgende:
Buenos Aires, Argentinië is correct.
Is mijn eigen server, ik denk dat de stroom was uitgevallen hier. Meteen maar een tweede hintje: het land waar deze stad ligt ligt nauwelijks aan zee.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:55 schreef Thegeronimo het volgende:
Hummz... De_Hertog, je hoster ligt plat
Münster, Duitsland is niet goed.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:04 schreef en_door_slecht het volgende:
Hmm, ik weet het niet zeker, maar Münster, Duitsland komt bij me opzetten.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:14 schreef fanneke het volgende:
Tokyo, Japan
http://www.storms-end.com(...)tokyo_tower_view.jpg
neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:54 schreef Trancelocator het volgende:
Zürich, Zwitserland
Geen Graz of Linz.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Graz of Linz in Oostenrijk.
ook nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bad Ischl
Zoek het westelijker dan Duitslandquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ergens in west-Duitsland?
Wenen, Oostenrijk ?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:55 schreef De_Hertog het volgende:
Nieuwe opgave:
[afbeelding]
Veel succes en plezier iedereen
quote:Spannende Zahlen und Daten zum Rathaus
Grundfläche: 19.592 Quadratmeter
Grundriss: 152 mal 127 Meter
Fläche: 113.000 Quadratmeter
Höfe: sieben
Materialien: vorwiegend Algenkalk, Kalksandstein
Kosten für die Errichtung: zirka 14 Millionen Gulden (entspricht zirka 123,5 Millionen Euro - Stand 2000)
Räume: 1.575
Länge der Gänge: über 2,5 Kilometer
Festbeleuchtung: 4.000 Lampen mit 40 bis 1.000 Watt
Fenster: 2.035
Blumenkisten: zirka 300
Blumenstöcke: zirka 2.500
Zahl der Veranstaltungen pro Jahr: zirka 800
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Pff ik blijf het iets Brits-achtigs vinden, Glasgow gok ik dan nog meer een keer.
Niet Toulousequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ja Toulouse is goed.
Mini-bewijs
[afbeelding]
Je had de tekst misschien een beetje moeten veranderen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zat al te twijfelen over mijn 2e hint.![]()
Plaats en land noemen hè! Want zowel in Libanon als Libië bestaat er een Tripoli.quote:Op zondag 9 april 2006 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik meen daar rechts een moskee te zien. Ehm Tripoli?
Was het proberen waard.quote:Op zondag 9 april 2006 20:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Plaats en land noemen hè! Want zowel in Libanon als Libië bestaat er een Tripoli.
Maar goed, het was toch niet juist.
Dat ligt op het noordelijk halfrond.quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Manilla, de Fillipijnen.
quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat ligt op het noordelijk halfrond.![]()
Port Moresby, Papua Nieuw-Guinea is niet juist.quote:Op zondag 9 april 2006 22:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Port Moresby, Papua Nieuw-Guinea.
Ik moet toch in de buurt zitten lijkt mij.
We zijn hier niet bij "raad zo veel mogelijk landen".quote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef highway101 het volgende:
IJsland, Nieuw Zeeland, Noorwegen?
Thorshavn is fout.quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Thorshavn, Fearoer?
Nee helaas..quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef highway101 het volgende:
Phnom Penh, Cambodja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |