abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2353516
Niet te geloven dit, maar we zijn er nog steeds niet uit.
In navolging van: Andries, deel 4
gaan we hier weer verder.

Flapdrol of held.

Ik open ze maar om de discussie gaande te houden.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zondag 2 december 2001 @ 10:56:34 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353519
quote:
Op zondag 02 december 2001 10:55 schreef the-O het volgende:
Flapdrol of held.
In den beginne vond ik hem leuk.
Toen totáál niet.
En nu kan ik hem wel weer verdragen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 2 december 2001 @ 10:58:16 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353527
Marble, wie is die Lambik op je icon eigenlijk? Pascal? Kan het écht niet zien!

Andries: Wat een wallen heeft 'ie, slaapt hij wel genoeg?

Ben te zaai voor een signature
pi_2353535
Om de discussie wat aan te zwengelen, op een weblog kwam ik dit artikeltje tegen:

Edit: Er is hier ook zonder dit soort ranzige, goedkope artikelen voldoende discussie. Gaarne in het vervolg achterwege laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-12-2001 00:35]

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zondag 2 december 2001 @ 11:08:22 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353542
quote:
Op zondag 02 december 2001 10:58 schreef Roache_ het volgende:
Marble, wie is die Lambik op je icon eigenlijk? Pascal? Kan het écht niet zien!
Heb jij donderdagavond wel BB gekeken?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 2 december 2001 @ 11:08:57 #6
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353543
De muziek hangt als een sluier
in het vertrek
een violet gordijn,
ondoorzichtig
een gordijn van decibellen.
De tonen kunnen de kamer
niet verlaten
ze slaan tegen de kozijnen
totdat
het glas barst
scheurt
breekt
en de muziek is voor de wereld
die het toch niet horen wil
want de wereld
luistert alleen naar de stilte
en de muziek hoort zichzelf terug
maar nooit meer
in die kamer.
  zondag 2 december 2001 @ 11:10:43 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353549
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:08 schreef Marble het volgende:

[..]

Heb jij donderdagavond wel BB gekeken?

Verander jij elke donderdag je plaatje?
Pascal dus, dank je.
  zondag 2 december 2001 @ 11:11:45 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353556
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:10 schreef Roache_ het volgende:
Verander jij elke donderdag je plaatje?
Nee hoor. Ik verander mijn plaatje af en toe, niet op reguliere basis ofzo.
  zondag 2 december 2001 @ 11:18:10 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353572
Dit is het origineel:

pi_2353581
quote://uit fukking Drachten

Wat is er in godsnaam mis met Drachten?
Tis een gave stad hoor!!

pi_2353592
quote:
Die wallen heeft hij van zijn vader, is een lelijke enge vent!!
  zondag 2 december 2001 @ 11:34:37 #12
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353610
Marble, geef toe, in de kleine versie ziet Pascal's neus er toch echt uit als Suske en Wiske's Lambik.

En ik had wél gekeken afgelopen donderdag, wéllus, herkende het mokkel echter niet.

zondag 2 december 2001 @ 11:40:10 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353624
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:34 schreef Roache_ het volgende:
Marble, geef toe, in de kleine versie ziet Pascal's neus er toch echt uit als Suske en Wiske's Lambik.

En ik had wél gekeken afgelopen donderdag, wéllus, herkende het mokkel echter niet.

Ja je hebt gelijk maar wat kan ik eraan doen? Ligt aan Fok
  zondag 2 december 2001 @ 11:43:49 #14
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2353633
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk maar wat kan ik eraan doen? Ligt aan Fok

Emailen, aanklagen, een poll starten. Dat kan je er aan doen, maar zo is het al goed.
  zondag 2 december 2001 @ 11:44:47 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2353637
quote:
Op zondag 02 december 2001 11:43 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Emailen, aanklagen, een poll starten. Dat kan je er aan doen, maar zo is het al goed.

Kan iemand mij vertellen...
pi_2354733
Hier even een berichtje.
We willen een Fokkers meeting gaan houden van de mensen die hier in het BB forum altijd posten.
We missen nog veel bekende namen.
Kom even langs
zie BB fokkers meeting
pi_2354801
Ik vind Andries maar een hele grote sukkel. Hij is iemand die vooral via de rug van Diane probeert te voorkomen dat hij ooit gevaar gaat lopen qua nominaties. Dat mooie toneelstukje om Diane in het huis te houden (na de zoveelste schreeuw om aandacht) is wel verdacht denk ik. Ik zie meer achter dit soort incidenten. Ik denk dat hij zichzelf een beetje aan het indekken is. Diane is gemakkelijk want die wil hem nou eenmaal zeer graag.

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 02-12-2001 14:47]

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2354802
quote:
Op zondag 02 december 2001 10:55 schreef the-O het volgende:

Flapdrol of held?

Het was toch overduidelijk dat ie Diane overhaalde om te blijven uit puur eigenbelang. Hij gaat er namelijk vanuit dat Danielle en Diane hem nooit zullen nomineren en wil het knuffeltrio dus kostte wat het kost in stand houden.

Gelukkig heeft Diane al een paar heldere momenten gehad en heeft hem een paar keer laten merken dat zij hem doorheeft, daarom vind ik het ook zo frappant dat ie nu ineens met de vraag komt of zij een nummertje wil meezingen op de nieuwe CD van zijn band, waarom vroeg hij dat niet voor donderdag? Let maar op de komende dagen Diane gaat hier op terugkomen als ze hier goed over nagedacht heeft...
Ze had hem immers ook door toen ie eerst Coos had lopen afzeiken en hem daarna achterna rende bij zijn exit> En als je nog een voorbeeld wil; De bespreking van diegene die naar de overkant zou moeten als Diane zou blijven. Eerst iedereen laten stemmen en als je dan zeker weet dat het Leo wordt zeggen dat je op jezelf stemt..

KORTOM...FLAPDROL DUS.

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
  zondag 2 december 2001 @ 14:51:00 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2354818
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:47 schreef mrcool het volgende:
Ik vind Andries maar een hele grote sukkel. Hij is iemand die vooral via de rug van Diane probeert te voorkomen dat hij ooit gevaar gaat lopen qua nominaties.
Niet mee eens. Ik denk wel dat het een mooie bijkomstigheid is voor Andries... en dat hij dat zeker ook doorheeft. Toch weet ik bijna zeker dat hij Diane echt heel leuk vindt en Danielle ook.... dus logisch dat hij dan zijn best doet dat tweetal in het huis te houden. Er wordt te snel ergens iets achter gezocht denk ik!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2354824
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik denk wel dat het een mooie bijkomstigheid is voor Andries... en dat hij dat zeker ook doorheeft. Toch weet ik bijna zeker dat hij Diane echt heel leuk vindt en Danielle ook.... dus logisch dat hij dan zijn best doet dat tweetal in het huis te houden. Er wordt te snel ergens iets achter gezocht denk ik!

Ik denk toch dat het hem vooral om zichzelf gaat. Ik bedoel, aardig doen tegen die mensen moet je toch wel wil je wat aan je tijd daar hebben.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2355485
quote:

Dat valt mij de laatste 2 weken ook op en ze worden elke uitzending erger, die jongen lijkt wel ziek ofzo.
  zondag 2 december 2001 @ 16:45:01 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2355695
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:52 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik denk toch dat het hem vooral om zichzelf gaat. Ik bedoel, aardig doen tegen die mensen moet je toch wel wil je wat aan je tijd daar hebben.

Aardig zijn vind ik toch wel van een andere orde dan neuken
pi_2355705
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:45 schreef marky het volgende:

[..]

Ardig zijn vind ik toch wel van een andere orde dan neuken

Kelly en Diane, wees er trots op!
  zondag 2 december 2001 @ 16:48:57 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2355739
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:46 schreef mrcool het volgende:

[..]

Kelly en Diane, wees er trots op!

Nou ik vind Diane toch best een aardige vangst.
pi_2355761
Andries is een grote flapdrol.
Hij is heel sneaky, fluistert graag als het over zijn medebewoners heeft.Durft nooit rechtstreeks iets te uiten.Hij is de grootste roddelaar.
Als hij dronken is doet hij dingen die niet door de beugel kunnen.Even stoer doen, vrouwen pijn doen d.m.v. aan de haren te trekken.Daar geniet hij van, die laffe hond!!
Labiele Diane had van de week een helder moment.Ze verweet hem dat het antwoord om wie over moest gaan te gelikt was.Ze geloofde hem niet.Hij reageerde heel flauw.En later liep hij laf weg van de discussie omdat hij de waarheid niet wou horen, vooral niet van iemand die hij genadeloos gebruikt.
Andries is een wolf in schapenkledij.Hij is ontzettend achterbaks.Het is een ventje, een puber, een triest figuur.En een lelijkerd trouwens ook, met die wallen van hem.
Nu dat Pascal het huis uit is durft Andries wel even te zeggen dat het een sukkel, een eikel is.Diane zei nog tegen hem 'dat zijn niet mijn woorden'.
Iedere week lult hij wel anders over GJ en Kelly.Hij blijft nooit bij een standpunt.Wees dan een vent en sla Kelly van je af als je haar niet mag.Maar dat is niet voor Dries weg gelegd.
Andries:
pi_2355778
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:48 schreef marky het volgende:

[..]

In het geval van Kelly/Diane zeker. Maar ik walg echt zeer hard van die irritante aandachtzuigende Diane. Ik walg ook van Kelly maar de competitie tussen Diane en Kelly is niet eerlijk.
  zondag 2 december 2001 @ 16:59:10 #27
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_2355847
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:48 schreef marky het volgende:

[..]

Het is maar waar je van houdt... Als ik diane in een woord zou mogen beschrijven kom ik niet verder dan Gadver..

En Andries vind ik een achterbakse lul.. hij is stiekum en aan dat soort mensen heb ik gewoon een hekel..

zondag 2 december 2001 @ 17:05:39 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2355910
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:52 schreef mrcool het volgende:

[..]

In het geval van Kelly/Diane zeker. Maar ik walg echt zeer hard van die irritante aandachtzuigende Diane. Ik walg ook van Kelly maar de competitie tussen Diane en Kelly is niet eerlijk.

Volgens mij kan Diane heerlijk zuigen
pi_2355935
quote:
Op zondag 02 december 2001 17:05 schreef marky het volgende:

[..]

Een grote bek heeft ze in ieder geval wel!!!
  zondag 2 december 2001 @ 17:11:15 #30
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_2355964
quote:

[..]

Nou dan mag ze bij mij een keer komen stofzuigen..

Maar dat is dan wel het enige waar ze aan mag zuigen...

pi_2355995
quote:
Op zondag 02 december 2001 16:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Het is maar waar je van houdt... Als ik diane in een woord zou mogen beschrijven kom ik niet verder dan Gadver..

Diane is een lelijk gedrocht, wanhopig en snakkend naar aandacht op een ziekelijke manier en Andries vindt het leuk om meestertje te zijn.
pi_2356020
quote:

[..]

Ja maar Dries heeft wel iets anders in huis dan het formaat "klein duimpje".
pi_2356031
quote:
Op zondag 02 december 2001 17:16 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Hoe weet u dat?
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2001 @ 17:20:01 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_2356054
quote:
Op zondag 02 december 2001 17:16 schreef Tante Bep het volgende:

Het gaat erom wat je met je duim doet.

De grote doet er dan niet toe.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_2356071
quote:
Op zondag 02 december 2001 17:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het gaat erom wat je met je duim doet.

De grote doet er dan niet toe.

Wij weten toch wat Diane met d'r duim doet...
  Trouwste user 2022 zondag 2 december 2001 @ 17:22:58 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_2356079
quote:
Op zondag 02 december 2001 17:21 schreef Tante Bep het volgende:

Wij weten toch wat Diane met d'r duim doet...

Ja maar dat is zelfbevrediging.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_2356117
quote:
Op zondag 02 december 2001 17:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja maar dat is zelfbevrediging.

Volgens mij ook wel ja.
pi_2356171
quote:
Edit, geen privégegevens hier, graag.
OMFG, dan ben ik dus een tijdje lang z'n postbode geweest ...

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-12-2001 02:25]

zondag 2 december 2001 @ 18:22:27 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2356609
Gaat weer lekker in dit topic.... Mensen die Diane 'lelijk gedrocht' noemen enzo..... Waarschijnlijk hebben die zelf het grootste minderwaardigheidscomplex over hun uiterlijk, anders voel je niet zo'n drang om iemand zo te omschrijven.... Zielig!
Dus ik vind Diane ook best een lekker ding en ze kan liever kijken dan wie dan ook in het huis!
pi_2357898
quote:
Op zondag 02 december 2001 14:47 schreef mrcool het volgende:
Ik vind Andries maar een hele grote sukkel. Hij is iemand die vooral via de rug van Diane probeert te voorkomen dat hij ooit gevaar gaat lopen qua nominaties. Dat mooie toneelstukje om Diane in het huis te houden (na de zoveelste schreeuw om aandacht) is wel verdacht denk ik. Ik zie meer achter dit soort incidenten. Ik denk dat hij zichzelf een beetje aan het indekken is. Diane is gemakkelijk want die wil hem nou eenmaal zeer graag.
Maar omdat ze nogal begon te twijfelen aan Andries'oprechtheid heeft deze Diaantje maar even lekker lopen te maken en haar beloofd dat zij een liedje mag inzingen op zijn nieuwe CD.......De volgende nominaties komen er al weer aan, snap je?
pi_2358000
Om het maar ff over een andere boeg te gooien, heeft een van jullie nog wel de opmerking gehoord die andries maakte in het vooruitzicht van morgen. [Anfriesss tegen Ed: Sla jij hem nog wel ff op zijn bek voordaat ie exit gaat] die jongen is gewoon echt niet lekker, ziet ie ed als zijn grote voorbeeld ofzo. Maar ja, Ed is echt wel exit donderdag, kan ie weer zo;n verbaasd verdwaad Anfriesss gezicht opzetten. Echt een bal gehakt die andriesss , ik ken leukere mensen uit friesland gelukkig.
Wil Coos zichzelf melden bij de uitgang.
  † In Memoriam † zondag 2 december 2001 @ 21:37:03 #42
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2358582
Edit: Originele tekst is verwijderd. Quotes worden dus ook verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-12-2001 00:37]

† In Memoriam † zondag 2 december 2001 @ 21:37:44 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2358594
A's Profiel
Wie is nu Andries? Tja, moeilijke vraag. Andries is Andries. Een andere omschrijving kan gewoon niet gegeven worden. Om toch een wat beter beeld van Andries te krijgen is hieronder een summiere profielschets gegeven omtrent de persoon Andries.

Voornaam: Andries
Achternaam: De Man!
Leeftijd: 24
Bijnaam: Andriez, An De Man
Trefwoorden: Intelligent, Muzikaal, ijdel
Hobbies: Zingen, voetbal
Schoenmaat: Reusachtig
Kleur haar: Blond
Muziekvoorkeur: Live, Stereophonics, Britpop
Het ergste wat je hem aan kan doen: Zijn gitaar kapot slaan
Huilt wanneer: Je uien voor zijn ogen snijdt
Niet goed in: Dansen

pi_2358632
LOL nu er toch reklame voor mijn site wordt gemaakt, er staan al diverse ringtones van Andriez' favoriete bands op mijn site en er komen nog meer bij =]
De Andries site ---> http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk
pi_2358687
quote:
Op zondag 02 december 2001 20:40 schreef Poorguy het volgende:

[..]

Maar omdat ze nogal begon te twijfelen aan Andries'oprechtheid heeft deze Diaantje maar even lekker lopen te maken en haar beloofd dat zij een liedje mag inzingen op zijn nieuwe CD.......De volgende nominaties komen er al weer aan, snap je?
[afbeelding]

Ja, erg hé.
Andries wat ben jij doorzichtig, terwijl die zelf heeft gezegd over Diane "Ik wou dat die haar mond eens een keer hield".
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_2360323
Valt het jullie ook op dat Andries de hele dag negatieve(zogenaamd grappige) opmerkingen maakt over medebewoners.

Wat zou de de reden hiervan zijn?

pi_2360347
Andries(23 jaar) heeft vandaag weer 'iets leuks voor de kijkers' bedacht: 'In spokenpakken gaan we naar de andere kant...'

Ik zit met m'n muis in m'n mond terwijl ik dit schrijf. Hoe is het toch mogelijk dat deze man ooit door de selectie van BB is geglipt?

In case of emergency: Rescuepillen. Dat helpt tegen de ergste schrik.
pi_2361316
Uit Uwkrant.nl

Hebben we weer kunnen genieten na de nominaties, Andries die na de nominatie van Diane een deur eruit gooit. Met de stoere kreet " FUCK YOU ALL ", plofte hij buiten op het bankje. Was dat schokkend of niet, nu noemen een aantal dames in BB hem al een slet, maar nu was ik in de veronderstelling dat hij alleen maar de vrouwen begeerde, blijkt het nu ineens dat hij zijn zinnen op alle bewoners gezet heeft.

Het aandoenlijke van zijn actie verdween als sneeuw voor de zon nadat bleek dat het niet Diane was die de bron van zijn woede was, maar het verdriet over zijn tanende kansen op een miljoen. Zijn zorgvuldig opgebouwde coalitie met Diane en Danielle die hem in ieder geval tot dicht bij de eindstreep moest brengen, klapt als een deurruit uit elkaar. Pascal tegen Diane, normaal een gelopen strijd, Pascal eruit en Diane blijft, maar nu?

Door het gedrag van Andries weten we nu al dat het vertrek van Diane grandioze tv zal opleveren, een hartverscheurend huilende Diane (eindelijk iemand die niet weg wil, en toch moet), en Andries die vervolgens met alles zal gaan gooien wat hij kan vinden. Is er een betere reden om te zorgen voor een voortijdig verdwijnen van Diane? Dacht het niet.

door: Pjork, Den Haag

pi_2361321
quote:
Op maandag 03 december 2001 02:39 schreef Poorguy het volgende:
Uit Uwkrant.nl

Hebben we weer kunnen genieten na de nominaties, Andries die na de nominatie van Diane een deur eruit gooit. Met de stoere kreet " FUCK YOU ALL ", plofte hij buiten op het bankje. Was dat schokkend of niet, nu noemen een aantal dames in BB hem al een slet, maar nu was ik in de veronderstelling dat hij alleen maar de vrouwen begeerde, blijkt het nu ineens dat hij zijn zinnen op alle bewoners gezet heeft.

Het aandoenlijke van zijn actie verdween als sneeuw voor de zon nadat bleek dat het niet Diane was die de bron van zijn woede was, maar het verdriet over zijn tanende kansen op een miljoen. Zijn zorgvuldig opgebouwde coalitie met Diane en Danielle die hem in ieder geval tot dicht bij de eindstreep moest brengen, klapt als een deurruit uit elkaar. Pascal tegen Diane, normaal een gelopen strijd, Pascal eruit en Diane blijft, maar nu?

Door het gedrag van Andries weten we nu al dat het vertrek van Diane grandioze tv zal opleveren, een hartverscheurend huilende Diane (eindelijk iemand die niet weg wil, en toch moet), en Andries die vervolgens met alles zal gaan gooien wat hij kan vinden. Is er een betere reden om te zorgen voor een voortijdig verdwijnen van Diane? Dacht het niet.

door: Pjork, Den Haag

[afbeelding]

ouwe krant zeker, heb je m uit de kattenbak?
pi_2361384
quote:
Op maandag 03 december 2001 02:40 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

ouwe krant zeker, heb je m uit de kattenbak?

pi_2364732
quote:
Op zondag 02 december 2001 20:40 schreef Poorguy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Snapt ik.
pi_2364762
quote:
Op zondag 02 december 2001 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Gaat weer lekker in dit topic.... Mensen die Diane 'lelijk gedrocht' noemen enzo..... Waarschijnlijk hebben die zelf het grootste minderwaardigheidscomplex over hun uiterlijk, anders voel je niet zo'n drang om iemand zo te omschrijven.... Zielig!
Dus ik vind Diane ook best een lekker ding en ze kan liever kijken dan wie dan ook in het huis!
Waar slaat dit op? Denk je mij zo goed te kennen? Ben je in eens zelf een minderwaardig persoon als je je mening uit over Diane? Je bent zelf dan zeker heel tevreden over jezelf omdat je haar lekker vind zeker???
  maandag 3 december 2001 @ 17:40:45 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2365382
Wie nog steeds denkt dat Andries alleen maar met winnen bezig is, moet even de verslagen lezen van vanmiddag. Andries heeft Diane duidelijk gemaakt dat hij nog veel voelt voor Nienke en dat is alles behalve gunstig voor de komende nominaties. Zo maakt hij het Diane wel makkelijk om hem te nomineren donderdag.
Ik ben dus nog altijd van mening dat de valsheid van Andries in een heleboel gevallen niet klopt. Hij kan soms irritant zijn en raar uit de hoek komen, maar waar hij hier allemaal van wordt beticht is zwaar overdreven. Maar dit is alleen mijn mening natuurlijk.
pi_2365494
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Wie nog steeds denkt dat Andries alleen maar met winnen bezig is, moet even de verslagen lezen van vanmiddag. Andries heeft Diane duidelijk gemaakt dat hij nog veel voelt voor Nienke en dat is alles behalve gunstig voor de komende nominaties. Zo maakt hij het Diane wel makkelijk om hem te nomineren donderdag.
Ik ben dus nog altijd van mening dat de valsheid van Andries in een heleboel gevallen niet klopt. Hij kan soms irritant zijn en raar uit de hoek komen, maar waar hij hier allemaal van wordt beticht is zwaar overdreven. Maar dit is alleen mijn mening natuurlijk.
Komt het misschien niet bij je op dat dit een deel is van het spel wat hij speelt??????????
  maandag 3 december 2001 @ 18:01:19 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2365515
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:58 schreef riri het volgende:
Komt het misschien niet bij je op dat dit een deel is van het spel wat hij speelt??????????
Nee, in dit geval geen moment!
pi_2365525
Waarom begint hij nu ineens over ergenissen die hij ineens heeft bij Danielle?
Heeft die nooit eerder gedaan.
Zou het niet kunnen zijn dat hij probeert Diane over te halen, als je snapt wat ik bedoel
pi_2365605
2 woorden voor Andries: achterbakse slet.
  maandag 3 december 2001 @ 18:16:24 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2365617
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:03 schreef yussie het volgende:
Waarom begint hij nu ineens over ergenissen die hij ineens heeft bij Danielle?
Andries had een klote dag... Was behoorlijk depressief. Vandaar dat hij liep te snauwen tegen Danielle, waar hij later ook duidelijk zijn excuses voor heeft aangeboden.
pi_2365648
quote:
Op maandag 03 december 2001 17:58 schreef riri het volgende:

[..]

Denk ik ook, immers hij heeft dit zoetsappige verhaal over nog veel aan Nienke denken enzo....ook in de dagboekkamer opgehangen. Achteraf had hij hier spijt van. Hij heeft natuurlijk nagedacht hoe dit bij de kijkers over zal komen en gaat zijn excuses hiervoor,(goede band met Diane opgebouwd, bla bla bla, in het huis ook liefde nodig bla bla bla (GJ heeft toch ook nooit ''holletje, holletje gelegen met iemand? Of Pascal, of Koos), hardop uitspreken tegen Diane in de hoop dat dit wordt uitgezonden en hij tóch nog goed weg zou kunnen komen met dit excuus. Maar waar is zijn excuus dan over zijn escapades met Kelly? Of met Audrey. Kom op zeg..ik trap daar niet in hoor!
  maandag 3 december 2001 @ 18:25:26 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2365685
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:21 schreef Poorguy het volgende:
Denk ik ook, immers hij heeft dit zoetsappige verhaal over nog veel aan Nienke denken enzo....ook in de dagboekkamer opgehangen.
Kom op zeg..ik trap daar niet in hoor!
Of jullie zijn heel achterdochtig... of ik ben te goedgelovig! Andries zat in ieder geval te huilen buiten bij Diane en ik ben nog altijd genijgd mensen te geloven totdat het tegendeel is bewezen. Andries wordt hier afgeschilderd als een 'slecht' mens... en ik ben er wel van overtuigd dat hij dat zeker niet is. Het kan zijn dat hij soms het spelletje naar zijn hand probeert te zetten... maar dat lijkt me logisch als er zo veel op het spel staat!
pi_2365801
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of jullie zijn heel achterdochtig... of ik ben te goedgelovig! Andries zat in ieder geval te huilen buiten bij Diane en ik ben nog altijd genijgd mensen te geloven totdat het tegendeel is bewezen.

Maar het tegendeel is toch allang bewezen???

Denk aan Battle met de Smart.
Denk aan zijn nominatie voor Frank.
Denk aan het toneelspel met de title 'Diane moet blijven, want die nomineerd mij niet'.
Denk aan zijn gespeelde woede toen Diane toch genomineerd was.
Denk aan zijn gedrag tegenover Leo, niet openlijk zoals Frank, maar stiekum.
Denk aan zijn aktie; Coos achterna rennen bij zijn exit terwijl hij tegen Diane had gezegd dat ie Coos helemaal niet moest en hoopte dat ie eruit zo gaan. Diane kwam hier later ook nog op terug tot zijn grote schrik.
Denk aan zijn spel; Ik nomineer mezelf om naar de overkant te gaan, want ik weet toch al zeker dat Leo de lul is...
Denk aan zijn stille aktie; Negeer Gert-Jan!
Denk aan.........och als ik begin kan ik niet meer stoppen, die jongen is zó vals!

maandag 3 december 2001 @ 18:46:11 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2365842
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:40 schreef Poorguy het volgende:
Denk aan enz enz ......
Volgens mij zijn dit bíjna allemaal dingen die jij in het nadeel van Andries uitlegt, maar waar je nooit 100% zeker van kunt zijn. Voor hetzelfde geld was het allemaal niet zo negatief als iedereen dacht. Sommige dingen leken er idd verdacht veel op, maar het hóeft niet zo te zijn.
Maar dit wordt een welles/nietes discussie... dus vrij zinloos ben ik bang. We denken er gewoon anders over.
pi_2365898
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

We denken er gewoon anders over.

Jammer..........maar moet kunnen.

pi_2365937
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:25 schreef scanman01 het volgende:

Of jullie zijn heel achterdochtig... of ik ben te goedgelovig! Andries zat in ieder geval te huilen buiten bij Diane en ik ben nog altijd genijgd mensen te geloven totdat het tegendeel is bewezen. Andries wordt hier afgeschilderd als een 'slecht' mens... en ik ben er wel van overtuigd dat hij dat zeker niet is. Het kan zijn dat hij soms het spelletje naar zijn hand probeert te zetten... maar dat lijkt me logisch als er zo veel op het spel staat!

Scanman heeft gelijk nu.
Andries was echt serieus verdrietig hoor, dit was echt geen spelletje van hem. Hij klonk ook echt verdrietig en timide.

Zie hier nogmaals de foto met de traan.

En nee, er stonden geen uien voor zijn neus.

maandag 3 december 2001 @ 18:57:58 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2365975
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:40 schreef Poorguy het volgende:

Maar het tegendeel is toch allang bewezen???

Denk aan Battle met de Smart.

Die Smart battle wordt hem streeds nagedragen. Het was toch duidelijk Frank die zelf is uitgestapt. Andries wilde dat ding gewoon hebben en heeft hem gewonnen.
quote:

Denk aan zijn nominatie voor Frank.
Die nominatie was al weken aanstaande. Frank gedraagde zich naar alles en iedereen als een ongelikte beer. Hij dacht iedereen uit te kunnen schelden en negatief te benaderen zonder dat het consequeties zou hebben.
quote:
Denk aan het toneelspel met de title 'Diane moet blijven, want die nomineerd mij niet'.
Denk aan zijn gespeelde woede toen Diane toch genomineerd was.
Dat was en dat blijkt nu weer geen toneelspel. Hij voelt heel veel voor Diane. Hij heeft haar nodig om emotioneel door de tijd heen te komen. Diane heeft hem om de zelfde reden nodig.
quote:
Denk aan zijn gedrag tegenover Leo, niet openlijk zoals Frank, maar stiekum.
Hij was volgens mij niet de enige die Leo soms wat lullig behandelde. Leo en Andries hebben toch respect voor elkaar.
quote:
Denk aan zijn aktie; Coos achterna rennen bij zijn exit terwijl hij tegen Diane had gezegd dat ie Coos helemaal niet moest en hoopte dat ie eruit zo gaan. Diane kwam hier later ook nog op terug tot zijn grote schrik.
Andries wilde ondanks dat hij het liefst met Coos over wilde blijven niet dat zijn team uit elkaar zou vallen. Hij heeft in de tijd dat Coos er nog was aangegeven graag met Coos en Pascal over te willen blijven.
quote:
Denk aan zijn spel; Ik nomineer mezelf om naar de overkant te gaan, want ik weet toch al zeker dat Leo de lul is...
Dubieus maar hij beweert dat hij het wel gedaan zou hebben.
quote:
Denk aan zijn stille aktie; Negeer Gert-Jan!
Is echt een complete hersenspinsel van jou. hij is niet de geen die de dames weg hield bij GJ. De dames wilde zelf geen feest vieren. Ieder is vrij om te gaan.

Ik vind jouw hele houding inmiddels gewoon lachwekkend. Als Andries een woord zegt ben jij gelijk al aan het kijken of je er niet wat achter kan zoeken. Ik vraag me werkelijk af of jij nog wel gewoon naar BB kan kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 03-12-2001 19:08]

pi_2366451
Oke Scanman en marky, maar jullie zijn het toch wel met me eens dat die "heit" en "mem" kussentjes te wreed voor woorden zijn he, als je zoiets voor je ouders gaat zitten punniken moet je toch wel een "evil mind" hebben, waar of niet!
  maandag 3 december 2001 @ 19:51:45 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2366556
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:43 schreef Tante Bep het volgende:
Oke Scanman en marky, maar jullie zijn het toch wel met me eens dat die "heit" en "mem" kussentjes te wreed voor woorden zijn he, als je zoiets voor je ouders gaat zitten punniken moet je toch wel een "evil mind" hebben, waar of niet!
En als GJ het gedaan had was hij een hele lieve man geweest die veel om zijn ouders geeft??? Ik had het zelf niet gemaakt nee, maar je moet toch wat daar in arm.
pi_2366754
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:21 schreef Poorguy het volgende:

[..]

Denk ik ook, immers hij heeft dit zoetsappige verhaal over nog veel aan Nienke denken enzo....ook in de dagboekkamer opgehangen. Achteraf had hij hier spijt van. Hij heeft natuurlijk nagedacht hoe dit bij de kijkers over zal komen en gaat zijn excuses hiervoor,(goede band met Diane opgebouwd, bla bla bla, in het huis ook liefde nodig bla bla bla (GJ heeft toch ook nooit ''holletje, holletje gelegen met iemand? Of Pascal, of Koos), hardop uitspreken tegen Diane in de hoop dat dit wordt uitgezonden en hij tóch nog goed weg zou kunnen komen met dit excuus. Maar waar is zijn excuus dan over zijn escapades met Kelly? Of met Audrey. Kom op zeg..ik trap daar niet in hoor!

Ik ook niet, totaal geen medelijden met dat hoopje stront.
Hij is echt heel vrouw onvriendelijk.Nu noemde hij Daan een paar keer teef.Als hij dronken is gaat hij rare dingen doen, fysiek geweld.
pi_2367315
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:57 schreef marky het volgende:

[..]

Die Smart battle wordt hem streeds nagedragen. Het was toch duidelijk Frank die zelf is uitgestapt. Andries wilde dat ding gewoon hebben en heeft hem gewonnen.
[..]

Die nominatie was al weken aanstaande. Frank gedraagde zich naar alles en iedereen als een ongelikte beer. Hij dacht iedereen uit te kunnen schelden en negatief te benaderen zonder dat het consequeties zou hebben.
[..]

Dat was en dat blijkt nu weer geen toneelspel. Hij voelt heel veel voor Diane. Hij heeft haar nodig om emotioneel door de tijd heen te komen. Diane heeft hem om de zelfde reden nodig.
[..]

Hij was volgens mij niet de enige die Leo soms wat lullig behandelde. Leo en Andries hebben toch respect voor elkaar.
[..]

Andries wilde ondanks dat hij het liefst met Coos over wilde blijven niet dat zijn team uit elkaar zou vallen. Hij heeft in de tijd dat Coos er nog was aangegeven graag met Coos en Pascal over te willen blijven.
[..]

Dubieus maar hij beweert dat hij het wel gedaan zou hebben.
[..]

Is echt een complete hersenspinsel van jou. hij is niet de geen die de dames weg hield bij GJ. De dames wilde zelf geen feest vieren. Ieder is vrij om te gaan.

Ik vind jouw hele houding inmiddels gewoon lachwekkend. Als Andries een woord zegt ben jij gelijk al aan het kijken of je er niet wat achter kan zoeken. Ik vraag me werkelijk af of jij nog wel gewoon naar BB kan kijken.

Tja........zo lust ik er nog wel een paar.....maar om mijn
gedachten nou gelijk lachwekkend te noemen?

Ik respecteer jouw mening overigens wél hoor!

pi_2368006
quote:
LOL
pi_2368121
quote:
Op maandag 03 december 2001 18:57 schreef marky het volgende:

[..]

Ik kan me de discussie nog levendig herinneren. Ik geloof dat jij Marky als enige hier op Fok niet wilde zien dat Andries actief bijdroeg aan de GJ negeer-actie. Zoals jij nooit iets negatiefs wil zien.

Nogal de pot verwijt de ketel enzovoort.

maandag 3 december 2001 @ 22:34:20 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2368530
Andries rust even wat uit van alle commotie!

Scanman

maandag 3 december 2001 @ 22:46:26 #73
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2368741
quote:
Op maandag 03 december 2001 22:09 schreef zeman het volgende:

[..]

Ik kan me de discussie nog levendig herinneren. Ik geloof dat jij Marky als enige hier op Fok niet wilde zien dat Andries actief bijdroeg aan de GJ negeer-actie. Zoals jij nooit iets negatiefs wil zien.

Nogal de pot verwijt de ketel enzovoort.

Ik ben dat nog steeds van mening. Ieder is vrij om te gaan en staan waar hij wil.

Ach gut ojee arme GJ

† In Memoriam † maandag 3 december 2001 @ 22:50:20 #74
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2368821
quote:
Op zondag 02 december 2001 21:37 schreef Loedertje het volgende:
Edit: Originele tekst is verwijderd. Quotes worden dus ook verwijderd.afz: Cynix® de schoonmaker
WAAROM?

Heb tot op heden geen mail gezien met de reden van je verwijder schoonmaakactie...

† In Memoriam † maandag 3 december 2001 @ 22:58:15 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2368945
Het plaatsen van telefoonnumers, e-mailadressen en/of adresgegevens van BB-bewoners is niet toegestaan. Misschien is dit niet in de policy terug te vinden, maar dan bij deze. Je hebt er tenslotte ook nog geen note of waarschuwing voor gekregen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2001 @ 23:01:51 #76
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2369007
quote:
Op maandag 03 december 2001 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
Het plaatsen van telefoonnumers, e-mailadressen en/of adresgegevens van BB-bewoners is niet toegestaan. Misschien is dit niet in de policy terug te vinden, maar dan bij deze. Je hebt er tenslotte ook nog geen note of waarschuwing voor gekregen.
Zou ook niet weten waarom ik er een note of waarschuwing voor zou moeten krijgen eigenlijk, ik vroeg je slechts om DE reden waarom je die posting in zijn geheel editte..

Meer niet.

thnx.

pi_2369010
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En als GJ het gedaan had was hij een hele lieve man geweest die veel om zijn ouders geeft??? Ik had het zelf niet gemaakt nee, maar je moet toch wat daar in arm.

scanman je raakt je humor kwijt, jammer.
  maandag 3 december 2001 @ 23:06:31 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2369083
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:01 schreef Tante Bep het volgende:
scanman je raakt je humor kwijt, jammer.
Tja, het kan niet altijd feest zijn
  maandag 3 december 2001 @ 23:06:39 #79
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2369086
quote:
Ik zelf zou het wel humor vinden als mijn zoon van die kussentjes voor me zou maken.

Vraag: Heeft hij van zijn FL 3000,- ook iets voor zijn ouders uitgezocht?

eurobilltracker.com
  maandag 3 december 2001 @ 23:08:20 #80
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2369109
Jep een Fierljepstok (friesche nostalgie)!

(schijnt dat hij zelf model heeft gestaan)

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2369351
Uit de nieuwe van Dijkshoorn;

===========
Andries. Wat zat die uitgebeten prijspoedel weer te genieten naast Diane. Ik kan heel slecht omgaan met jaloezie. Lees hier: kan mij heel slecht uitkomen als ik voor de hoofdprijs ga.
===============

Precies wat ikzelf dacht.......

pi_2369428
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:08 schreef Rica het volgende:
Jep een Fierljepstok (friesche nostalgie)!

(schijnt dat hij zelf model heeft gestaan)

Rica!
  maandag 3 december 2001 @ 23:38:58 #83
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2369488
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:27 schreef Poorguy het volgende:
Uit de nieuwe van Dijkshoorn;

===========
Andries. Wat zat die uitgebeten prijspoedel weer te genieten naast Diane. Ik kan heel slecht omgaan met jaloezie. Lees hier: kan mij heel slecht uitkomen als ik voor de hoofdprijs ga.
===============

Precies wat ikzelf dacht.......

Beetje zielig als je een type als Dijkshoorn erbij haalt om je gelijk te halen.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 03-12-2001 23:53]

pi_2369615
Het zit wel heel diep bij hem:

Uit de streamverslagen:

23.36 Andries heeft een cd vast. Is die van Gert ? Ik ga mijn reet er mee afvegen op de wc.

1 keer een opmerking kan ik nog een beetje begrijpen, maar dit vind ik echt triest worden

maandag 3 december 2001 @ 23:51:42 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2369639
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:49 schreef Jamming74 het volgende:
1 keer een opmerking kan ik nog een beetje begrijpen, maar dit vind ik echt triest worden
Dat vind ik ook wel ja ... Hij stoort zich wel heel erg aan GJ ... Zal misschien ook iets te maken hebben met het feit dat GJ vaak mensen buiten het hek heeft staan die voor hem roepen. Andries zal wel puur jaloers zijn in dit geval.
pi_2369784
Had niet gedacht dat ik dit topic nog eens zou openen.
Maar de opmerking van daarnet (Andries die zijn anus verwardt met een cd-speler) heeft mij over de drempel geholpen. Wat een gefrustreerde Calvijn in het kwadraat is die jongen toch...
...
pi_2369848
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:49 schreef Jamming74 het volgende:

Uit de streamverslagen:

23.36 Andries heeft een cd vast. Is die van Gert ? Ik ga mijn reet er mee afvegen op de wc.

dan heb ik een tweede voor je, wat eerder op de avond uit het streamverslag van scanman:
21:17 "Het allerlekkerste wijf in deze Big Brother is absoluut Gert Jan", zegt hij lachend. "Die heupen man!!"

dinsdag 4 december 2001 @ 00:14:29 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2369889
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:10 schreef zeman het volgende:
dan heb ik een tweede voor je, wat eerder op de avond uit het streamverslag van scanman:
21:17 "Het allerlekkerste wijf in deze Big Brother is absoluut Gert Jan", zegt hij lachend. "Die heupen man!!"
Of die net daarvoor, dat hij reageert op dat Kelly hem de mooiste man vindt van alle bb bebwoners
Andries lachend: "Dat is een feit, geen discussie mogelijk!" (zoiets) .....
pi_2369903
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:10 schreef zeman het volgende:

[..]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Mooi zo. Laat hij vooral niet aardig gaan doen. Stel je voor zeg dattie gaat winnen!
  dinsdag 4 december 2001 @ 00:17:41 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2369921
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:15 schreef fokje het volgende:
Mooi zo. Laat hij vooral niet aardig gaan doen. Stel je voor zeg dattie gaat winnen!
Ja, wat dat betreft is hij niet echt slim bezig! Maar dat weet hij zelf natuurlijk ook, dus misschien is hij niet met winnen bezig, in tegenstelling tot wat de meeste denken.
pi_2369969
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft is hij niet echt slim bezig! Maar dat weet hij zelf natuurlijk ook, dus misschien is hij niet met winnen bezig, in tegenstelling tot wat de meeste denken.

Oeh! Het mysterie Andries? Wat zouden zijn bedoelingen dan zijn van zijn onder-de-gordel-opmerkingen?
  dinsdag 4 december 2001 @ 00:34:45 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2370066
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:22 schreef fokje het volgende:

[..]

Oeh! Het mysterie Andries? Wat zouden zijn bedoelingen dan zijn van zijn onder-de-gordel-opmerkingen?

Gewoon voor de lol misschien. De uitdaging, kijken hoe ver je komen kan.

Zou natuurlijk best kunnen.

Vind dat van die CD afvegen niet zo slim van hem maar die van GJ dat het net een wijf is kan ik wel om lachen.

pi_2370102
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:34 schreef marky het volgende:

[..]

Gewoon voor de lol misschien. De uitdaging, kijken hoe ver je komen kan.

Zou natuurlijk best kunnen.

Vind dat van die CD afvegen niet zo slim van hem maar die van GJ dat het net een wijf is kan ik wel om lachen.

Ja ach. Andries wil denk ik wel graag GJ uitdagen opdat GJ hem persoonlijk aanvalt. Dan 'wint' Andries natuurlijk. Een vergelijkbaar iets met wat Coos ongeveer deed.
pi_2370209
quote:
Op maandag 03 december 2001 23:38 schreef marky het volgende:

[..]

Beetje zielig als je een type als Dijkshoorn erbij haalt om je gelijk te halen.

Nou Marky tot nu toe ben ik steeds heel aardig, beleefd en geduldig geweest naar jou toe, maar je komt me nu toch echt wel mijn strot uit. Ik denk dat je sympathie voor Andries gewoon voortkomt uit herkenning, want na al jouw sneren ben ik er van overtuigd dat je in dezelde catagorie valt als die Friese droplul.

[Dit bericht is gewijzigd door Poorguy op 04-12-2001 01:14]

pi_2370405
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:57 schreef Poorguy het volgende:

[..]

Nou Marky tot nu toe ben ik steeds heel aardig, beleefd en geduldig geweest naar jou toe, maar je komt me nu toch echt wel mijn strot uit. Ik denk dat je sympathie voor Andries gewoon voortkomt uit herkenning, want na al jouw sneren ben ik er van overtuigd dat je in dezelde catagorie valt als die Friese droplul.

Jij bent zeker geen stoeptegel.
Viper 4 life
  dinsdag 4 december 2001 @ 01:21:41 #96
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2370414
quote:
Ik geef je helemaal gelijk Poorguy! Je was heel netjes naar Marky toe en je krijgt alleen maar negatieve respons terug. Het valt mij ook op dat Marky bepaalde fouten van Andries niet wil of kan inzien (druk ik mij nog zachtjes uit). Scanman is ook minder anti-dries dan de meesten van ons, maar hij kan wel inzien als de poedel weer eens triest bezig is geweest. Marky kan dat op de een of andere manier niet.
pi_2370592
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 01:20 schreef Showtime het volgende:

[..]

Jij bent zeker geen stoeptegel.

dinsdag 4 december 2001 @ 03:44:30 #98
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_2370882
Volgens zijn 411 is Andries leraar geweest en heeft de PABO gedaan. Is men niet in de war met die andere PABO-organisatie?
pi_2370896
quote:
Waarom zie ik hier geen toepasselijke smiley bij staan
pi_2370904
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 04:01 schreef REC het volgende:

[..]

Waarom zie ik hier geen toepasselijke smiley bij staan

kon effe niet meer smilen...........maar als ik er één voor Marky uit moest zoeken, zou 't deze zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Poorguy op 04-12-2001 04:24]

dinsdag 4 december 2001 @ 09:02:40 #101
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2371265
quote:

[..]

Nou nou denk dat het tijd wordt dat je je eigen stukjes eens terug gaat lezen. Aangezien jij denkt op deze manier vrij negatief en kwetsend naar Andries op te kunnen treden. Krijg je je eigen gedrag terug voel je je ineens enorm aangesproken en gekwetst ofzo. Beetje zwak voor iemand die zelf nogal hard en negatief gedrag vertoont.

Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.

dinsdag 4 december 2001 @ 09:17:45 #102
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2371403
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 01:21 schreef ForumFreak het volgende:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk Poorguy! Je was heel netjes naar Marky toe en je krijgt alleen maar negatieve respons terug. Het valt mij ook op dat Marky bepaalde fouten van Andries niet wil of kan inzien (druk ik mij nog zachtjes uit). Scanman is ook minder anti-dries dan de meesten van ons, maar hij kan wel inzien als de poedel weer eens triest bezig is geweest. Marky kan dat op de een of andere manier niet.

Doe nu toch niet zo dom. Ik zie echt alles wel, ik hecht er alleen niet de waarde aan die jullie er aan hechten.

Ik krijg sterk het vermoeden dat alles draait om het feit dat als je niet voor GJ bent dat je tegen bent. Een middenweg is er niet en daar wordt alles aan opgehangen.

Als voorbeeld.
Leo wordt niet gewaardeerd hier om Leo maar omdat hij GJ steunt. Als Leo een negatieve uitspraak over GJ zou doen dan is de waardering weg hier.

Ik geef hier gewoon wat tegenwicht omdat ik van mening ben, en blijf, dat er te overdreven op akties van Andries wordt gereageerd.

Ik denk ook dat het gedrag van Andries niet buitensporig is en redelijk normaal. Misschien komt de confrontatie hier bij de mensen wel wat hard aan omdat ze met hun eigen gedrag worden geconfronteerd. Ik schaam me er niet voor om te constateren dat ik ook wel eens gemeen en achterbaks kan zijn. Ik roddel ook wel eens over andere mensen. Ik heb ook wel eens de neiging om iemand op zijn bek te willen slaan. Ik ken ook mensen waarbij, als ik de kans krijg, het niet zal nalaten om ze een been te lichten.
Welcome to the real world.

pi_2371611
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 09:17 schreef marky het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het gedrag van Andries niet buitensporig is en redelijk normaal. Misschien komt de confrontatie hier bij de mensen wel wat hard aan omdat ze met hun eigen gedrag worden geconfronteerd. Ik schaam me er niet voor om te constateren dat ik ook wel eens gemeen en achterbaks kan zijn. Ik roddel ook wel eens over andere mensen. Ik heb ook wel eens de neiging om iemand op zijn bek te willen slaan. Ik ken ook mensen waarbij, als ik de kans krijg, het niet zal nalaten om ze een been te lichten.

ZUCHT....

dinsdag 4 december 2001 @ 09:58:56 #104
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2371661
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 09:49 schreef Poorguy het volgende:

[..]

ZUCHT....

Alleen al dit soort reakties geeft mij meer en meer het idee dat juist jij wordt geconfronteerd met je eigen manier van doen.
  dinsdag 4 december 2001 @ 10:02:28 #105
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2371679
quote:
Ik zie echt alles wel, ik hecht er alleen niet de waarde aan die jullie er aan hechten.
Er is een verschil tussen zien en inzien.
quote:
Ik krijg sterk het vermoeden dat alles draait om het feit dat als je niet voor GJ bent dat je tegen bent. Een middenweg is er niet en daar wordt alles aan opgehangen.
Grappig dat uitgerekend jij begint over een middenweg. Ik kan me nog herrinneren in een eerdere discussie met jou dat iemand volgens jou OF heel naief is en tegen iedereen waar hij een hekel aan heeft zegt: 'je bent een lul', OF iemand helemaal in de waan laat dat je neutraal of positief tegenover diegene staat, maar intussen valse opmerkingen over hem maakt achter zijn rug, zoals Andries doet. De eerste persoon maakt het voor zichzelf moeilijk, en de tweede is realistisch. Een middenweg is er volgens jou niet. Nou volgens mij wel. Je kunt tegen diegene zeggen: 'ik heb niet zoveel met jou' en gewoon niet met collega's over hem roddelen.

Trouwens, nu ik je toch 'spreek' wat vind je van de poedels nieuwste dieptepunt: bloedserieus aan Ed vragen of hij Gert een dreun wil verkopen. Kan jij me ook meteen vertellen wat Gert Andries heeft misdaan?

quote:

Ik heb ook wel eens de neiging om iemand op zijn bek te willen slaan. Ik ken ook mensen waarbij, als ik de kans krijg, het niet zal nalaten om ze een been te lichten.
Als iemand je iets ergs heeft aangedaan, dan wel, geldt voor mij. Maar niet iemand die je gewoon niet ligt hoop ik. En in Dries' geval heeft Gert hem niets misdaan, daarom is zijn gedrag zo triest. Je ziet dat verschil hoop ik toch wel????
pi_2371922
quote:

[..]
Ik denk ook dat het gedrag van Andries niet buitensporig is en redelijk normaal. [...] Ik roddel ook wel eens over andere mensen. Ik heb ook wel eens de neiging om iemand op zijn bek te willen slaan. Ik ken ook mensen waarbij, als ik de kans krijg, het niet zal nalaten om ze een been te lichten.

Dat welkom kan je weglaten. Ik heb totaal geen behoefte om in jouw wereld te stappen. Zelfs niet met een stel lieslaarzen.
pi_2372070
quote:

[..]
Misschien komt de confrontatie hier bij de mensen wel wat hard aan omdat ze met hun eigen gedrag worden geconfronteerd. Ik schaam me er niet voor om te constateren dat ik ook wel eens gemeen en achterbaks kan zijn. [...]

Ineens snap ik het.

Je vergelijkt jezelf met Andries en geeft toe dat je jezelf ook vaak zo gedraagt. En tegelijkertijdel merk je dat heel dit forum over Andries heenvalt en hem veroordeelt op z'n gedrag.

Dat trek jij je natuurlijk persoonlijk aan. Nu pas begrijp ik hoe dat jou raakt. Je wereld trilt op z'n grondvesten. Je hebt altijd gedacht dat je sociaal goed mee kon komen, en nu blijkt dat jouw wereld van achterbaksheid toch niet zo gewaardeerd wordt.

Ik kan me nu ook ineens heel goed voorstellen dat je Andries tot op het bot verdedigt. Je hele zelfbeeld hangt er vanaf.

ik wens je er heel veel sterkte mee.

dinsdag 4 december 2001 @ 11:44:41 #108
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2372236
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 10:02 schreef ForumFreak het volgende:

[quote]
Er is een verschil tussen zien en inzien.

Dit is dus een persoonlijk oordeel van jou over mij. Knap heel knap. Ben het niet met je eens.
quote:

Grappig dat uitgerekend jij begint over een middenweg. Ik kan me nog herrinneren in een eerdere discussie met jou dat iemand volgens jou OF heel naief is en tegen iedereen waar hij een hekel aan heeft zegt: 'je bent een lul', OF iemand helemaal in de waan laat dat je neutraal of positief tegenover diegene staat, maar intussen valse opmerkingen over hem maakt achter zijn rug, zoals Andries doet. De eerste persoon maakt het voor zichzelf moeilijk, en de tweede is realistisch. Een middenweg is er volgens jou niet. Nou volgens mij wel. Je kunt tegen diegene zeggen: 'ik heb niet zoveel met jou' en gewoon niet met collega's over hem roddelen.
Als de wereld ideaal in elkaar zou zitten zou het allemaal zo moeten werken maar de wereld is niet ideaal. Ik neem niet aan dat jij vooraan in de kerk zit. Je zal wel bij hoog en laag willen beweren dat jij naar deze regel leeft maar daar geloof ik dus niks van.
quote:
Trouwens, nu ik je toch 'spreek' wat vind je van de poedels nieuwste dieptepunt: bloedserieus aan Ed vragen of hij Gert een dreun wil verkopen. Kan jij me ook meteen vertellen wat Gert Andries heeft misdaan?

Als iemand je iets ergs heeft aangedaan, dan wel, geldt voor mij. Maar niet iemand die je gewoon niet ligt hoop ik. En in Dries' geval heeft Gert hem niets misdaan, daarom is zijn gedrag zo triest. Je ziet dat verschil hoop ik toch wel????

Dat is dus gewoon niet waar.
Tot twee keer toe heeft hij Andries valselijk beticht. Eerst van drankmisbruik later van vals spel. Ook heeft hij Andries een lul genoemd wat volledig ten onrechte was. Een ander stapt daar misschien licht overheen Andries niet. Dat is dus een karaktertrek die ik niet waardeer.
  dinsdag 4 december 2001 @ 11:46:17 #109
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2372249
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 10:58 schreef zeman het volgende:

[..]

Dat welkom kan je weglaten. Ik heb totaal geen behoefte om in jouw wereld te stappen. Zelfs niet met een stel lieslaarzen.

Beter lezen misschien snap je het dan beter.
  dinsdag 4 december 2001 @ 11:49:13 #110
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2372265
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 11:20 schreef zeman het volgende:

[..]

Ineens snap ik het.

Je vergelijkt jezelf met Andries en geeft toe dat je jezelf ook vaak zo gedraagt. En tegelijkertijdel merk je dat heel dit forum over Andries heenvalt en hem veroordeelt op z'n gedrag.

Dat trek jij je natuurlijk persoonlijk aan. Nu pas begrijp ik hoe dat jou raakt. Je wereld trilt op z'n grondvesten. Je hebt altijd gedacht dat je sociaal goed mee kon komen, en nu blijkt dat jouw wereld van achterbaksheid toch niet zo gewaardeerd wordt.

Ik kan me nu ook ineens heel goed voorstellen dat je Andries tot op het bot verdedigt. Je hele zelfbeeld hangt er vanaf.

ik wens je er heel veel sterkte mee.

Tuuuuurlijk je hebt helemaal gelijk. Goh ben ik blij dat jij het eindelijk doorhebt.

Ik ben blij dat jij zo'n goed mens bent. Misschien is de pauselijke stoel een mooie beroepskeuze jouw.

dinsdag 4 december 2001 @ 12:03:58 #111
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2372412
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 11:46 schreef marky het volgende:
Beter lezen misschien snap je het dan beter.
Tsjongejonge Marky, ironie kan je af en toe niet bevatten zo te zien....
pi_2372459
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 12:03 schreef ForumFreak het volgende:

[..]

Tsjongejonge Marky, ironie kan je af en toe niet bevatten zo te zien....

onder andere
  dinsdag 4 december 2001 @ 12:10:15 #113
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2372472
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 11:44 schreef marky het volgende:
Tot twee keer toe heeft hij Andries valselijk beticht. Eerst van drankmisbruik later van vals spel. Ook heeft hij Andries een lul genoemd wat volledig ten onrechte was. Een ander stapt daar misschien licht overheen Andries niet. Dat is dus een karaktertrek die ik niet waardeer.
OK, dus je bent het dus met me eens dat Gert Dries niets MISDAAN heeft. Een paar vervelende opmerkingen maken we allemaal wel. Dat haatdragende van Andries is de belangrijkste reden waarom ik zo'n hekel aan hem heb.
pi_2373260
Tjonge jonge, kzit me nu al TE lang aan die stomme zogenaamd 'down-2-earth' en altijd nuchtere fries te ergeren. Wat speelt hij een irritant en betweterig spelletje, is het alleen BB die dit regiseert, of is het echt zon enorm zielig en irritant figuur?...
Andries.. jij bent de zwakste schakel tot ziens!!
  dinsdag 4 december 2001 @ 15:18:38 #115
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2374333
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 12:10 schreef ForumFreak het volgende:

[..]

OK, dus je bent het dus met me eens dat Gert Dries niets MISDAAN heeft. Een paar vervelende opmerkingen maken we allemaal wel. Dat haatdragende van Andries is de belangrijkste reden waarom ik zo'n hekel aan hem heb.

Ik plaats het alleen in perspectief. Ik vergroot het niet uit tot iets wat het niet is. Ik ga er vanuit dat het een jongen van 24 jaar is die een redelijk hoge eigendunk heeft. Dat is vrij normaal voor iemand van die leeftijd. Dat is iets dat hij in de loop van de jaren wel zal afleren.
pi_2377360
Lees dit maar eens Marky:

Patricia Mesman 04-12-2001 18:41
Rijk -De Bewoners in Rijk zijn in een melige bui. Ze plagen en pesten elkaar en Andries achtervolgt Diane zelfs met een kussen. Om haar te pakken te krijgen, springt hij op de stoel en botst daarbij tegen een tafeltje aan. Het glas dat daarop staat, valt in kleine stukjes uiteen op de grond.
Andries probeert iedereen de schuld van het ongelukje in de schoenen te schuiven, maar daar trapt niemand in. En dus zit er niets anders voor hem op, dan maar het stoffer en blik te halen en de scherven bij elkaar te vegen. Diane, die zich ondertussen met Daniëlle op de bank heeft genesteld, kijkt toe hoe hij zich aan het taakje kwijt.

Maar het lachen vergaat haar snel. Want als Andries langs de bank loopt, geeft hij Diane een pets tegen haar hoofd. Dit valt niet in goede aarde, want de tik kwam harder aan dan verwacht. “Ik slik mijn woede in”, mompelt een geschrokken Diane, “ik ga mijn avond niet door hem laten verknallen!”

Gelukkig toont Andries berouw. Hij buigt zich over Diane heen en geeft haar een lange, intense kus op de mond. Daniëlle, die er met haar neus bovenop zit, kijkt verbaasd en mompelt: “Er gebeuren vreemde dingen hier…” Diane en Andries geven hier geen commentaar op. “Pfft”, bluft Diane, “dan denkt hij het met een goed klapzoentje goed te maken!”

“Dat was echt een klap, die heeft hij maandenlang opgespaard, er zat zoveel agressie in die knal,” gaat ze verder. Ook Daniëlle is eigenlijk wel een beetje geschrokken, “Ik word altijd een beetje bang voor hem als hij zo doet.” Daar is Diane het volledig mee eens: “Ja, het lijkt erop alsof dan zijn echte ‘ik’ naar boven komt, heel fanatiek is hij dan. Alsof hij er normaal heel veel moeite voor doet om aardig te doen, maar dat op dat soort momenten zijn ware aard naar boven komt.”

pi_2377392
Phoe! Agressief mannetje! Maar het verbaast me niks. Brrrrr, hij begint super-onvoorspelbaar te worden. (in zijn uitlatingen dan, dat hij die heeft verbaast me niet.)
  dinsdag 4 december 2001 @ 19:47:46 #118
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2377408
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 19:43 schreef yussie het volgende:

Stuk tekst

Ja en?

Moet ik nu ineens helemaal van mening veranderen. Tjonge...

pi_2377452
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 19:46 schreef fokje het volgende:
Phoe! Agressief mannetje! Maar het verbaast me niks. Brrrrr, hij begint super-onvoorspelbaar te worden. (in zijn uitlatingen dan, dat hij die heeft verbaast me niet.)
Hoe kan hij Daantje nou een teef noemen.En die ogen, wijd open, om haar de mond te snoeren.
  dinsdag 4 december 2001 @ 19:58:03 #120
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2377520
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 19:47 schreef marky het volgende:

[..]

Ja en?

Moet ik nu ineens helemaal van mening veranderen. Tjonge...

Je bent toch niet te trots om ook maar een beeeeeetje toe te geven? Die Andries is gewoon helemaal doordgedraaid. Dat "teef" tegen Danielle en die klap en Diane.... Do I need to say more? Andries zal wel in z`n hart geen kwade jongen zijn, maar hij is hier in het huis gewoon de hele tijd nep aardig geweest omwille van wat dan ook (de winst of om stoer te doen voor z`n vrienden thuis, ik weet het niet) Maar niemand kan zo lang de schijn ophouden. Dat breekt hem nu op en uit zich in aggressie.
Voor hemzelf zou het gewoon beter zijn als ie keihard het huis uit wordt gestemd. Dan wordt ie met zichzelf geconfronteerd. En daaran zal het wel were goed komen. Maar in het BB huis komt ie gewoon niet leuk over. RAUS ! dus !!
....in de donkere nacht.
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:16:01 #121
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2377734
quote:
Ja, het lijkt erop alsof dan zijn echte ik naar boven komt, heel fanatiek is hij dan. Alsof hij er normaal heel veel moeite voor doet om aardig te doen, maar dat op dat soort momenten zijn ware aard naar boven komt.
Scherpe analyse van Diane, ze blijft me verbazen. Hopelijk is ze donderdag nog steeds zo scherp en zal ze Andries nomineren.
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:23:33 #122
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_2377831
Over zes jaar is Gert Jan de veertig gepasseerd en zit hij met een boek achter de geraniums.
Andries is dan pas 30 jaar!!!!
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_2377885
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 20:23 schreef Lionsguy het volgende:
Over zes jaar is Gert Jan de veertig gepasseerd en zit hij met een boek achter de geraniums.
ja en
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:28:58 #124
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2377898
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 20:16 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Scherpe analyse van Diane, ze blijft me verbazen. Hopelijk is ze donderdag nog steeds zo scherp en zal ze Andries nomineren.

En ze vind het heerlijk

Ze houd van de harde hand. Ze kan gewoon niet van hem afblijven

pi_2377940
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 20:28 schreef marky het volgende:

[..]

En ze vind het heerlijk

[afbeelding]

Ze is wanhopig!!
Met iedere boeren lul is ze tevreden!!
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:33:17 #126
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2377952
quote:
WHOEAAAAAAAAAAAAAAAAH, wat een LOL, ze schelen 10 jaar, met veel uitroeptekens, echt vet lachuh met jou, Lionsguy.
Jij scheelt zeker weer 10 jaar met Andries, dus de geraniums komen voor jou pas over 16 jaar!!!!!!!!!

Joh...........

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:39:28 #127
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_2378040
In ieder geval hoor je hem dan niet meer over Ibiza, waar opa GJ ooit is geweest.
pi_2378052
quote:
En als Andries 30 jaar is heeft hij helemaal een lelijke kop.Die wallen worden alleen maar erger.Als je zijn vader ziet weet je wat ik bedoel.
pi_2378057
Sesamstraat is al lang afgelopen hoor Lionsguy.
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:43:48 #130
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_2378108
Tja, die piercings zijn ook niet zo leuk op een friese kop.
Die moeten er voor zijn dertigste afgerukt worden.
pi_2378159
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 20:43 schreef Lionsguy het volgende:
Tja, die piercings zijn ook niet zo leuk op een friese kop.
Die moeten er voor zijn dertigste afgerukt worden.
Hij is helemaal niet leuk.Het is walgelijk, stiekum ventje.Eentje die z'n poten niet kan thuishouden.Het is een hoopje stront.
  dinsdag 4 december 2001 @ 20:52:25 #132
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_2378226
Nou nou Schatje, niet zo grof.
Hij is niet zo slecht als je beschrijft.
Denk niet dat het mijn favoriet is, maar soms een beetje tegengas is nodig, anders word het hier te slijmerig.
GJ is ook niet zo spannend meer.
pi_2378484
Want als Andries langs de bank loopt, geeft hij Diane speels een pets tegen haar hoofd.
'Dat was echt een klap, die heeft hij maandenlang opgespaard, er zat zoveel agressie in die knal,' gaat ze verder.
Ja, het lijkt erop alsof dan zijn echte 'ik' naar boven komt,heel fanatiek is hij dan.

Dit is weer zo'n gevalletje van fysiek geweld.

dinsdag 4 december 2001 @ 21:11:18 #134
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_2378497
De meeste vrouwen houwen wel van harde handen.
pi_2378564
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 20:28 schreef marky het volgende:

[..]

En ze vind het heerlijk

Goh, jij weet het goed te praten hoor.
Als je durft te beweren dat ze van de harde hand houdt.
  dinsdag 4 december 2001 @ 21:18:53 #136
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_2378603
Ach, het is zo'n onge-emancipeerd trutje.
Eerst een klap en dan kruipt ze weer op schoot.
Ik weet zeker dat jij anders bent, Schatje.
pi_2378724
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 21:18 schreef Lionsguy het volgende:
Ach, het is zo'n onge-emancipeerd trutje.
Eerst een klap en dan kruipt ze weer op schoot.
Ik weet zeker dat jij anders bent, Schatje.
pi_2379036
quote:

Patricia Mesman 04-12-2001 18:41
Rijk -De Bewoners in Rijk zijn in een melige bui. Ze plagen en pesten elkaar en Andries achtervolgt Diane zelfs met een kussen. Om haar te pakken te krijgen, springt hij op de stoel en botst daarbij tegen een tafeltje aan. Het glas dat daarop staat, valt in kleine stukjes uiteen op de grond.
Andries probeert iedereen de schuld van het ongelukje in de schoenen te schuiven, maar daar trapt niemand in. En dus zit er niets anders voor hem op, dan maar het stoffer en blik te halen en de scherven bij elkaar te vegen. Diane, die zich ondertussen met Daniëlle op de bank heeft genesteld, kijkt toe hoe hij zich aan het taakje kwijt.

Maar het lachen vergaat haar snel. Want als Andries langs de bank loopt, geeft hij Diane een pets tegen haar hoofd. Dit valt niet in goede aarde, want de tik kwam harder aan dan verwacht. “Ik slik mijn woede in”, mompelt een geschrokken Diane, “ik ga mijn avond niet door hem laten verknallen!”

Gelukkig toont Andries berouw. Hij buigt zich over Diane heen en geeft haar een lange, intense kus op de mond. Daniëlle, die er met haar neus bovenop zit, kijkt verbaasd en mompelt: “Er gebeuren vreemde dingen hier…” Diane en Andries geven hier geen commentaar op. “Pfft”, bluft Diane, “dan denkt hij het met een goed klapzoentje goed te maken!”

“Dat was echt een klap, die heeft hij maandenlang opgespaard, er zat zoveel agressie in die knal,” gaat ze verder. Ook Daniëlle is eigenlijk wel een beetje geschrokken, “Ik word altijd een beetje bang voor hem als hij zo doet.” Daar is Diane het volledig mee eens: “Ja, het lijkt erop alsof dan zijn echte ‘ik’ naar boven komt, heel fanatiek is hij dan. Alsof hij er normaal heel veel moeite voor doet om aardig te doen, maar dat op dat soort momenten zijn ware aard naar boven komt.”

Tja, Yussie, Marky heeft al verteld dat ie zich met het gedrag van Andries kan indentificeren en dat hijzelf eigenlijk net zo een eng mannetje is, dus hij zal zich hierin ook wel volledig kunnen vinden. Doe je niks aan hoor Jussie, zulk soort mensen zijn onverbetelijk. Persoonlijk vind ik dat ze Andries een ontzettende klap voor zijn kop terug had moeten geven, maar ja...misschien komt dat nog? (hoopmode)

pi_2379068
Andries:"2 uur muziek oohh.Wel gaaf!"

uit de streamverslagen van vanavond mag ik weer even

pi_2379139
Lionsguy, ik heb net even je profiel bekeken. Heten scholieren van de basisschool tegenwoordig ook al student?
pi_2379279
Wat heeft die Diane een lelijke kont zeg.
Die hangt over een aantal jaren ook halverwege haar bovenbenen.
pi_2379433
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 21:46 schreef powergirl het volgende:
Andries:"2 uur muziek oohh.Wel gaaf!"

uit de streamverslagen van vanavond mag ik weer even

Ja erg he. Nu kan het wel? nu kunnen ze madonna draaien? had Gert jan ook.
walgelijke mensen
pi_2379495
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 22:11 schreef itsme het volgende:

[..]

walgelijke mensen

Ik hou me maar in itsme, ik word er gewoon misselijk van.
pi_2379531
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 21:44 schreef Poorguy het volgende:

[..]

Tja, Yussie, Marky heeft al verteld dat ie zich met het gedrag van Andries kan indentificeren en dat hijzelf eigenlijk net zo een eng mannetje is, dus hij zal zich hierin ook wel volledig kunnen vinden. Doe je niks aan hoor Jussie, zulk soort mensen zijn onverbetelijk. Persoonlijk vind ik dat ze Andries een ontzettende klap voor zijn kop terug had moeten geven, maar ja...misschien komt dat nog? (hoopmode)

Die klap komt misschien een dondrdag als ze hem nomineert.Hij draait dan echt door als dat gebeurt.Komt zijn ware 'ik' weer boven.
pi_2379536
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 22:11 schreef itsme het volgende:

[..]

walgelijke mensen

Precies. Ik zou er voor zijn om GJ nu al meteen uit te roepen tot winnaar en te stoppen met het programma. Ik kijk eigenlijk alleen nog maar uit ergenis.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_2379576
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 21:10 schreef schatje het volgende:
Want als Andries langs de bank loopt, geeft hij Diane speels een pets tegen haar hoofd.
'Dat was echt een klap, die heeft hij maandenlang opgespaard, er zat zoveel agressie in die knal,' gaat ze verder.
Ja, het lijkt erop alsof dan zijn echte 'ik' naar boven komt,heel fanatiek is hij dan.

Dit is weer zo'n gevalletje van fysiek geweld.

die slettebak uit friesland durft wel bewoners van het
vrouwlijke geslacht te meppen ,maar geeft wel opdracht aan
de fascist ED om Gert Jan maar af te tuigen want dit durft hij zelf niet.
Zulke zieke geesten als hij staan nu in de Haag voor het
tribunaal voor dezelde vergrijpen
pi_2379624
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 22:22 schreef blekboks het volgende:

[..]

Het is te erg voor woorden wat dat ventje allemaal flikt.
Eerst dat geintje van droogneuken waarbij hij Diane flink aan de haren trok en nu dit weer.En Daantje teef noemen!!
En hypcrociet gezellig doen omdat er muziek is voor twee uur.Nu is het wel leuk!!

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 04-12-2001 22:31]

dinsdag 4 december 2001 @ 23:10:55 #148
19362 Palenque
me gustas tu
pi_2380111
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 22:22 schreef blekboks het volgende:

[..]

Zulke zieke geesten als hij staan nu in de Haag voor het
tribunaal voor dezelde vergrijpen

Gaat wel heel ver, die vergelijking van je. Zou ik een beetje mee uitkijken als ik jou was. Zowel Ed als Andries hebben last van grootspraak soms, maar uiteindelijk gebeurt er niet zo veel ernstigs.
We'll hunt those folks down and smoke ' em out
pi_2380231
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 22:16 schreef powergirl het volgende:

[..]

Ik hou me maar in itsme, ik word er gewoon misselijk van.

En het feestje van Andries is 'geslaagd', plaatjes aanvragen enzo.
pi_2380691
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 22:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Die klap komt misschien een dondrdag als ze hem nomineert.Hij draait dan echt door als dat gebeurt.Komt zijn ware 'ik' weer boven.

Vandaar natuurlijk dat Diane tijdens haar gesprek met Danielle in het bad angstig vertelde dat ze bang was voor de reactie van de persoon die ze wilt nomineren.
Viper 4 life
pi_2381134
Uit Streamverslag:

Andries roddelt over Diane tegen Dannielle;

Andries: Ze komt ook vaak bij mij om te zeggen dat jij iets fout doet, dat je teveel achter haar aanloopt enzo.

Wat een vuile geniepige slijmjurk is 't toch!
Zijn angst om genomineerd te worden is te sterk.......zijn ware aard gaat nu echt naar voren komen. Nu gaat ie die twee meiden natuurlijk tegen elkaar opzetten hopende dat zij op elkaar gaan stemmen. Hij is Danielle ook al tegenover iedereen aan 't ophemelen, dat 't zijn type is enzo, en Diane eigenlijk niet. Dus...op wie gaat die viezerik stemmen....? Ben benieuwd, maar ik hoop dat de meiden er niet intrappen en allebei op hem zullen stemmen.
O, god.....wat hoop ik dat!

pi_2381170
Mag ik even
quote:
Op woensdag 05 december 2001 01:58 schreef APK het volgende:
Andries: Hee, DJ Gert! Ik riep net om je! We kunnen er maar niet over uit dat jij dat krokodillennummer niet kon vinden.
GJ: Ik heb hem toen wel op die karaoke avond gehoord.
Andries: DJ Ge-hert!
GJ: Flauw. Dan had je vrijdag moeten komen, toen zat je aan de stoof.
Andries: Vrijdag was ik ziek. Ik had hoofdpijn. Ik kon het gewoon niet hebben. Ik had heel graag de techniek gezien, ik hoorde dat je duizend 12 inches hadden. Maar ik was ziek, en ging aan de stoof zitten, dat het daar gezellig werd kan ik ook niets aan doen. Waarom die anderen daar kwamen weet ik niet.
(GJ Legt uit dat het niet zijn droomwens was om voor 8 man te draaien, hij had al in clubs gedraaid, dat hij gewoon een feestje wilde, en dat het hem geweldig leek om voor de Internetters en kijkers te draaien, misschien wel 100.000. Meer dan op Dance Valley, dat leek hem leuk.
(Andries en GJ spreken nogmaals af om op Kerstavond als ze in arm zitten over het hek te klimmen.)
Viper 4 life
  woensdag 5 december 2001 @ 02:09:24 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2381190
quote:
Op woensdag 05 december 2001 01:40 schreef Poorguy het volgende:
Ben benieuwd, maar ik hoop dat de meiden er niet intrappen en allebei op hem zullen stemmen.
O, god.....wat hoop ik dat!
Het eerste deel van je message heb ik weggelaten, want daar ben ik het helemaal niet mee eens... Dit tweede deel is volgens mij al 99% zeker. Danielle en Diane zullen beide op Andries stemmen volgens mij. Ik snap het nog steeds niet, maar ik kan tot geen andere conclusie komen.
pi_2381222
GJ: Flauw. Dan had je vrijdag moeten komen, toen zat je aan de stoof.
Andries: Vrijdag was ik ziek. Ik had hoofdpijn. Ik kon het gewoon niet hebben. Ik had heel graag de techniek gezien, ik hoorde dat je duizend 12 inches hadden. Maar ik was ziek, en ging aan de stoof zitten, dat het daar gezellig werd kan ik ook niets aan doen. Waarom die anderen daar kwamen weet ik niet.
quote:
Op woensdag 05 december 2001 02:02 schreef Showtime het volgende:
Mag ik even
[..]
IK OOK!

pi_2383110
Zie de maan schijnt door de bomen,
makkers staakt uw wild geraas.
't Heerlijk avondje is gekomen,
't avondje van Sinterklaas.
Vol verwachting klopt ons hart,
wie de Poet krijgt, wie de Smart...
...
pi_2383388
de BB-redactie heeft weer ruim voldoende materiaal om er een prachtige uitzending van te maken vanavond. Gisteren hadden ze al die psychotische blik na die "teef"-uitspraak.

nu kunnen ze op sinterklaasavond uitpakken met:

* de klap op het hoofd van Danielle.
* de cd van GJ als wc-papier uitspraak.
* het stoken tussen D en D
* Het valse DJ-Gert gebler, en het schijnheilige gesprek erna.

etc. maar ik denk dat de uitzending dan al vol is.

(En dan te bedenken dat er ook ouders zitten te kijken van kinderen die hij les heeft gegeven)

pi_2383416
quote:
Op woensdag 05 december 2001 12:09 schreef zeman het volgende:
de BB-redactie heeft weer ruim voldoende materiaal om er een prachtige uitzending van te maken vanavond. Gisteren hadden ze al die psychotische blik na die "teef"-uitspraak.

(En dan te bedenken dat er ook ouders zitten te kijken van kinderen die hij les heeft gegeven)

Die teef uitspraak gisteren zei al genoeg, maar meer is welkom natuurlijk.
  woensdag 5 december 2001 @ 12:12:55 #158
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2383432
quote:
Je doet net alsof er iets ergs gebeurd is ofzo! Het viel allemaal wel mee hoor. Die klap ging perongeluk iets te hard blijkbaar, die cd uitspraak was nog wel grappig.... hij heeft helemaal niet gestookt tussen D en D ..... Dat zeuren over het dj avondje van GJ was wel bedenkelijk.
Maar de ruzie in de woonkamer met Diane was behoorlijk storend en liet hem zien van zijn slechste kant (vond ik) .... Dus die zullen ze wel uit gaan zenden.
  woensdag 5 december 2001 @ 12:17:01 #159
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2383489
quote:

Ach gut tis wat, Andries is zoooooo slecht mens.

Tjong jonge lijkt wel of je niks anders te doen hebt om alle verslagen uit te pluizen op zoek naar alles wat maar negatief kan uitpakken voor Andries.

Misschien dat ze ook nog effe Diane uit kunnen zenden die zich na de klap weer bovenop hem stort. Het gesprek op de rand van het bad met Daniëlle. (was overigens geen roddelen omdat zowel Andries als Daan op hoogt zijn van Dianes mening over Daan en dat het haar hindert. Ook weet Daan dat Diaan daar met Andries over heeft gesproken) Later weer de innige verstrengeling van Diane en Andries en het feestje wat ze later in de slaapkamer nog gingen bouwen.

pi_2383882
quote:
Op woensdag 05 december 2001 12:17 schreef marky het volgende:

[..]
Misschien dat ze ook nog effe Diane uit kunnen zenden die zich na de klap weer bovenop hem stort.

En die reactie ook tussen die klap en toen ze weer bovenop hem ging zitten.
Dat het echt een klap was, die maandenlang was opgespaard, dat er veel agressie in zat.Dat z'n ware aard naar boven komt.Dat beide dames toch wel bang waren geworden.

Het heeft niks te maken dat Diane zich op hem ging storten.Daar kan je het niet mee goed praten.Het feit alleen al dat hij zoiets flikte, voor de twee keer trouwens.

woensdag 5 december 2001 @ 12:55:40 #161
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2383929
quote:
Op woensdag 05 december 2001 12:50 schreef schatje het volgende:

[..]

En die reactie ook tussen die klap en toen ze weer bovenop hem ging zitten.
Dat het echt een klap was, die maandenlang was opgespaard, dat er veel agressie in zat.Dat z'n ware aard naar boven komt.Dat beide dames toch wel bang waren geworden.

Het heeft niks te maken dat Diane zich op hem ging storten.Daar kan je het niet mee goed praten.Het feit alleen al dat hij zoiets flikte, voor de twee keer trouwens.

Het was echt niet de bedoeling om die klap zo hard aan te laten komen.
pi_2384045
quote:
Op woensdag 05 december 2001 12:55 schreef marky het volgende:

Het was echt niet de bedoeling om die klap zo hard aan te laten komen.

Bestaat er een grote cliche zinnetje dan deze?
Dezelfde zin zegt een vader ook nadat ie z'n zoontje verrot geslagen heeft of wat dan ook.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_2384228
quote:

[..]

Tjong jonge lijkt wel of je niks anders te doen hebt om alle verslagen uit te pluizen op zoek naar alles wat maar negatief kan uitpakken voor Andries.

knip

Dan hoef je niet te zoeken. Het barst er van
Ik noem het ook een rot streek dat meneer even aan Daan verteld wat Diane hem in vertrouwen verteld heeft.
Nou heerlijk, laat hem lekker zijn eigen glazen ingooien.
  woensdag 5 december 2001 @ 13:43:28 #164
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2384386
quote:
Op woensdag 05 december 2001 13:08 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Bestaat er een grote cliche zinnetje dan deze?
Dezelfde zin zegt een vader ook nadat ie z'n zoontje verrot geslagen heeft of wat dan ook.

Dit vind ik een hele vervelende opmerking en zeker niet op zijn plaats.
pi_2385512
quote:
Op woensdag 05 december 2001 13:43 schreef marky het volgende:

[..]

Dit vind ik een hele vervelende opmerking en zeker niet op zijn plaats.

Ik kan de reactie wel begrijpen.
Ik denk ook dat vrouwen die mishandeld worden dat vaak moeten aan horen.'Dat het echt niet de bedoeling was.'
pi_2386516
quote:

[..]

Ik zit er niet mee dat Andries "zooo slecht is". Het levert bijzonder aantrekkelijke televisie op. Maar jij lijkt er wel ernstig mee te zitten, want je probeert het in alle toonaarden te ontkennen.

En ik heb niet alle streamverslagen hoeven uit te pluizen want al deze punten zijn ook al door anderen opgemerkt. Bovendien las ik net dat ik er nog een paar gemist heb.
Wat wel bewezen is, is dat jij dit forum uitpluist naar negatieve posts over Andries om ze stuk voor stuk op een bijzonder knullige en weinig overtuigende wijze te ontkrachten. Het woord obsessie lijkt me zeker op z'n plaats.

Ik zou het overigens waarderen als je de persoonlijk aanvallen voortaan achterwege laat. Dan hoef ik het ook niet meer te doen. Ik denk dat dat met name voor jou een stuk gunstiger zou zijn

pi_2386547
quote:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Een woord: Gert-Jan.
Viper 4 life
pi_2386596
Ben het gezijk over die Gert Jan goed zat.
Wie legt em om?
pi_2386640
quote:
Op woensdag 05 december 2001 12:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je doet net alsof er iets ergs gebeurd is ofzo! Het viel allemaal wel mee hoor. Die klap ging perongeluk iets te hard blijkbaar, die cd uitspraak was nog wel grappig.... hij heeft helemaal niet gestookt tussen D en D ..... Dat zeuren over het dj avondje van GJ was wel bedenkelijk.
Maar de ruzie in de woonkamer met Diane was behoorlijk storend en liet hem zien van zijn slechste kant (vond ik) .... Dus die zullen ze wel uit gaan zenden.

2 uit 4

dat vind ik nog een heel aardige score. Daarmee is ie zeker recordhouder in het BB-huis.

pi_2386793
Kep vannacht over Diana gedroomd.
Zucht!
Ik begin Andries te begrijpen.
Dromen zijn geen bedrog.
pi_2387098
quote:
Op woensdag 05 december 2001 17:06 schreef Lionsguy het volgende:
Zucht!
Dromen zijn geen bedrog.
Damn, wat een nachtmerrie!!!
pi_2387356
quote:
Op woensdag 05 december 2001 17:06 schreef Lionsguy het volgende:
Zucht!
Dromen zijn geen bedrog.
Hoe oud ben je nu eigenlijk?
pi_2390443
ben ik lekker aan het surfen, zie ik ineens andries staan:

pi_2390478
quote:
Op woensdag 05 december 2001 16:51 schreef Lionsguy het volgende:
Ben het gezijk over die Gert Jan goed zat.
Wie legt em om?
Tja en dat was dan een Andries-fan aan het woord... Zegt genoeg lijkt me.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  donderdag 6 december 2001 @ 00:05:00 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2390752
Wat wel vreemd is aan Andries, is dat hij zo'n spijt had van de 'dingen' die hij gedaan heeft in het huis met Diane en Audrey en Kelly (hij baalde ervan dat Nienke dat ook zou zien), maar sinds dat gesprek gaat hij gewoon weer door met hetzelfde gedrag.... Vreemd
pi_2390816
quote:
Op donderdag 06 december 2001 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Wat wel vreemd is aan Andries, is dat hij zo'n spijt had van de 'dingen' die hij gedaan heeft in het huis met Diane en Audrey en Kelly (hij baalde ervan dat Nienke dat ook zou zien), maar sinds dat gesprek gaat hij gewoon weer door met hetzelfde gedrag.... Vreemd
exact scanman!
pi_2390965
quote:
Dat zegt toch voldoende over zijn karakter en de waarde van zijn uiting ten op zichte van Nienke.
Viper 4 life
  donderdag 6 december 2001 @ 09:27:06 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2392542
quote:
Uit TV vermakelijk oogpunt zou ik zeggen.... gelukkig niet.

Met Leo en GJ hebben we al genoeg mensen in huis die steeds maar rekening houden met hun leven na BB.

Een stuk jeugdige onbezonnenheid.

Ik zou het jammer en vreemd vinden als hij zijn gedrag nu ineens totaal zou gaan aanpassen. Hij heeft misschien even een reality check gehad maar heeft zich er niet door laten weerhouden.

pi_2392616
Ehhhh, is dit uitgezonden geweest?

Waarschuwing: >18

http://frank.xs4all.nl/andries_potloodventer.avi

pi_2402590
van de BB-site:

Rijk - Andries en Diane liggen op bed. Ze hebben zich weer eens teruggetrokken en bespreken de komende nominatie. Ze denken dat het een zware klus wordt deze keer, want dat Ed vanavond blijft, kunnen ze zich niet voorstellen.
Andries zegt tegen Diane dat de nominatie deze ronde in haar handen ligt. Diane schrikt hiervan. "Hoe zo dan?" vraagt ze bezorgd. "Nou, omdat ik weet op wie ik ga stemmen", zegt de Captain. Diane denkt dat ze alledrie een stem krijgen, maar dat gebeurt niet volgens de Captain.

"Daan nomineert jou echt niet", zegt hij stellig. Volgens Diane zit die kans er wel degelijk in. Andries is nerveus, want hij is bang dat hij één van de volgende genomineerden is. "Het ligt in jouw handen", zegt hij nogmaals. Diane zegt dat ze al de hele week een naar gevoel in haar buik heeft. "Ik wil helemaal niet kiezen", zegt ze met een piepstemmetje.

----------------------

Hij is weer lekker bezig geweest. Zwaar op het gemoed van Diana inspelen om vooral maar niet genomineerd te worden. Zum kotsen. Zeker als je het vergelijkt met het gsprek tussen Daan en diana waarbij Daan Diana al verzekerde dat ze alle begrip zou hebben voor haar keuze ook al was die negatief voor Daan.

pi_2402790
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:16 schreef zeman het volgende:
van de BB-site:...........
..........................

Hij is weer lekker bezig geweest. Zwaar op het gemoed van Diana inspelen om vooral maar niet genomineerd te worden. Zum kotsen. Zeker als je het vergelijkt met het gsprek tussen Daan en diana waarbij Daan Diana al verzekerde dat ze alle begrip zou hebben voor haar keuze ook al was die negatief voor Daan.

VUILE KLOTE FRIES
  vrijdag 7 december 2001 @ 01:52:00 #182
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2402852
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:16 schreef zeman het volgende:
Geef hem eens ongelijk!! Het gaat wel om veel geld hoor.... Ik zou hetzelfde proberen als die mogelijkheid er was.
pi_2402904
Wat een lul die Andries.
En dat domme kind van een Diane trapt er nog in ook.
Zoiets is toch een stemafspraak.
pi_2403192
Mag ik even
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 03:01 schreef Bus watcher het volgende:
Breedbandstream 1

2.33 In de slaapkamer. Andries : Ik ben de eerste die hekelt dat je over iemand praat waar die niet bij is. Danielle : Ik denk dat we dat allemaal gedaan hebben. Andries : Diane zegt ook dat ik verbaasd zal zijn wat zij allemaal gezegd heeft. Ik heb ook weken lang Gert Jan voor van alles uitgemaakt. Nu vind ik het een aardige jongen.

Deze week wilde hij dat Gert-Jan op zijn bek werd geslagen, hij wilde met de cd's van Gert zijn reet afvegen, moest zo nodig zijn dj avond boycotten ....etc...etc..etc...nu hij heeft gehoord voor de zoveelste keer hoeveel fans Gert-Jan heeft zit hij weer te slijmen. Wat een boeren is het ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Showtime op 07-12-2001 03:10]

Viper 4 life
pi_2403201
heb me er erg aan geergerd vanavond dat Diane Danielle heeeft genomineerd door Andries, heeft hij zijn zin hij heft het weer helemaal voor elkaar wat een klojo is het toch en dat ze daar ook nog intrapt maar ja liefde is blind en Andries maakt er maar al te graag gebruik van hij doet niks anders dan haar manipuleren maar Diaantje heeft dat natuurlijk weer niet door... helaas, ik denk dat er veel nederlanders zijn die hem maar wat graag weggestemd hadden deze week.
  vrijdag 7 december 2001 @ 03:12:51 #186
8386 SuperNewbie
houdt van rooie rakkers
pi_2403206
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 03:07 schreef Showtime het volgende:
Mag ik even
[..]

Deze week wilde hij dat Gert-Jan op zijn bek werd geslagen, hij wilde met de cd's van Gert zijn reet afvegen, moest zo nodig zijn dj avond boycotten ....etc...etc..etc...nu hij heeft gehoord voor de zoveelste keer hoeveel fans Gert-Jan heeft zit hij weer te slijmen. Wat een boeren is het ook.

My thoughts exactly. En dat minderwaardigheidscomplexje van een Diaantje heeft zich trouwens ook laten (in)pakken.
pi_2403209
en die daarvoor (scanman 2:48 streamverslagen):

-------------------------
In rijk zitten ze nog wat na te kletsen. Andries, Diane en Danielle liggen met z'n drieen in bed. Andries vertelde net dat hij zich schuldig voelt tegenover GJ. GJ heeft hem vanavond vertelt dat hij nog met iedereen door één deur kan als ze later de beelden hebben gezien, met andere woorden hij heeft nooit iets heel erg negatiefs gezegd over een ander waar diegene niet bij was. Andries realiseert zich dat hij dat wel heeft gedaan en voelt zich daar nu kloten over.
------------------------

ik geloof er ook niks van dat die zich kloten voelt. Zo'n soort spijtbetuiging over z'n gedrag deed die al eerder over z'n sexuele uitspattingen. Inclusief de ik voel me zo kloten uitspraken. En toen ging die ook vrolijk door met achter z'n tampoloerus aanlopen.

vrijdag 7 december 2001 @ 03:32:31 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2403260
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 03:13 schreef zeman het volgende:
ik geloof er ook niks van dat die zich kloten voelt.
Dat is nou typisch voor de Andries haters.. Die geloven niets! Ze geloven niet dat Andries echt een zwak heeft voor Diane... ze geloven eigenlijk niets wat eventueel positief voor hem zou kunnen zijn...
Maar wat maakt het uit! Hij wint toch wel
pi_2403301
Ik wilde nog even reageren op poorguy op de anti-Andries topic.
Je hebt helemaal gelijk hij had als captain de laatste stem dus hij had zich zelf naar het andere team kunnen sturen.
Hij heeft zich verscholen achter de stemmen van zijn medebewoners terwijl hij toch zelf over had kunnen stappen omdat hij de beslissende stem had.
pi_2403379
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 03:46 schreef Moto het volgende:
Ik wilde nog even reageren op poorguy op de anti-Andries topic.
Je hebt helemaal gelijk hij had als captain de laatste stem dus hij had zich zelf naar het andere team kunnen sturen.
Hij heeft zich verscholen achter de stemmen van zijn medebewoners terwijl hij toch zelf over had kunnen stappen omdat hij de beslissende stem had.
[B]Andries speelt gewoon met die twee meiden, hij meent er echt geen ene snars van. Daar ben ik van overtuigd....zoals ie nu weer Diane heeft bespeeld.......Walgelijk mannetje......

[Dit bericht is gewijzigd door Poorguy op 07-12-2001 05:27]

pi_2404231
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 03:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is nou typisch voor de Andries haters.. Die geloven niets! Ze geloven niet dat Andries echt een zwak heeft voor Diane... ze geloven eigenlijk niets wat eventueel positief voor hem zou kunnen zijn...

Nooit en te nimmer krijgt Andries van mij de voordeel van de twijfel. Daar is hij te slim en te sluw voor. En een zwak voor Diane? Ja hoor, om zich fijn op uit te leven.

Hij wordt nu behoorlijk beschermd trouwens door BB. De klap en de neukpartij werd niet uitgezonden, dat zegt toch wel wat.

pi_2404506
Wat ik nog het ergste vindt, is dat dat kleuterklasje, geleid door Andries, Danielle nomineert.
Als iemand van die drie het recht heeft om bij de laatste te horen is Danielle het wel.
Op het batllefield versla je haar niet zomaar,ze heeft ontzettend veel inzet, en is erg sportief.
Ze zit veels te veel vast aan dat koppeltje Andries en Diane.
Ze had veel meer haar eigen weg moeten volgen, dat is ook meteen het nadeel aan haar, ze verliest in samenzijn met Andries en Diane haar eigen persoonlijkheid.

Nu vind ik dat de twee die het het minst verdienen om verder te komen, Andries en Diane ( kijk bijvoorbeeld wat ze presteren op het battlefield, en ook het gedrag van die twee in het huis ten opzichte van de andere bewoners)degenen die het het meest achter hun ellebogen hebben, het gevoel hebben dat ze heel wat zijn terwijl de kijkers naar totaal anders over denken.

Andries heeft het naar gespeeld.
Gisteren voor de nominatie heeft hij nog gezegd, het beste zou zijn dat we alle drie een stem zouden krijgen.

Met Diane heeft hij namelijk besproken dat zij de beslissende stem zou hebben.
Zo van "Danielle zal jou nooit nomineren, dus als Danielle mij nomineert en jij ook dan ben ik de klos".
Dat wist Diane!!!
Maar Andries heeft op Diane ingespeeld en Diane is zo dom om er in te trappen (naar Danielle is dat niet leuk, want degene die Diane het meest heeft bijgestaan in het huis is Danielle wel)

Als Andries dan zo zuiver was geweest dan had hij Diane een stem moeten geven, dan waren ze alle drie genomineerd, zoals hijzelf had gezegd het het beste zou zijn.
Maar door Diane te manipuleren, wist hij zeker dat ze Danielle zou nomineren dus voor hem was het dus niet moeilijk meer.
Dus wie nomineert hij, natuurlijk Danielle.

Mooie zogenaamde vrienden heb jij Danielle!!!!!
Wanneer gaan je ogen eens open meisje!!!!!!!!!

pi_2404642
Hij is als zijn, schijnbaar lange, lul; als een slang! Staat voor mij nummer 1 voor de willem Bokaal! Heeeel sneaky gluiperig menneke!
sommigen kijken zonder te zien, anderen zien zonder te kijken, wij zien en kijken verder. De verderkijkers
  vrijdag 7 december 2001 @ 11:11:30 #194
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2404803
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 10:41 schreef riri het volgende:
Wat ik nog het ergste vindt, is dat dat kleuterklasje, geleid door Andries, Danielle nomineert.
Als iemand van die drie het recht heeft om bij de laatste te horen is Danielle het wel.
Op het batllefield versla je haar niet zomaar,ze heeft ontzettend veel inzet, en is erg sportief.
Ze zit veels te veel vast aan dat koppeltje Andries en Diane.
Ze had veel meer haar eigen weg moeten volgen, dat is ook meteen het nadeel aan haar, ze verliest in samenzijn met Andries en Diane haar eigen persoonlijkheid.

Nu vind ik dat de twee die het het minst verdienen om verder te komen, Andries en Diane ( kijk bijvoorbeeld wat ze presteren op het battlefield, en ook het gedrag van die twee in het huis ten opzichte van de andere bewoners)degenen die het het meest achter hun ellebogen hebben, het gevoel hebben dat ze heel wat zijn terwijl de kijkers naar totaal anders over denken.

Andries heeft het naar gespeeld.
Gisteren voor de nominatie heeft hij nog gezegd, het beste zou zijn dat we alle drie een stem zouden krijgen.

Met Diane heeft hij namelijk besproken dat zij de beslissende stem zou hebben.
Zo van "Danielle zal jou nooit nomineren, dus als Danielle mij nomineert en jij ook dan ben ik de klos".
Dat wist Diane!!!
Maar Andries heeft op Diane ingespeeld en Diane is zo dom om er in te trappen (naar Danielle is dat niet leuk, want degene die Diane het meest heeft bijgestaan in het huis is Danielle wel)

Als Andries dan zo zuiver was geweest dan had hij Diane een stem moeten geven, dan waren ze alle drie genomineerd, zoals hijzelf had gezegd het het beste zou zijn.
Maar door Diane te manipuleren, wist hij zeker dat ze Danielle zou nomineren dus voor hem was het dus niet moeilijk meer.
Dus wie nomineert hij, natuurlijk Danielle.

Mooie zogenaamde vrienden heb jij Danielle!!!!!
Wanneer gaan je ogen eens open meisje!!!!!!!!!

Als hij zo zeker van zijn zaak zou zijn geweest was hij gisterenavond niet zo gespannen geweest. Diane heeft op het moment dat het haar gevraagd werd beslist. De invloed van Andries op haar is duidelijk een andere dan die jij eraan geeft. Zij vind dat Andries haar leven heeft verbreed. als zij dat vind dan is dat haar goed recht.
Dat jij de pest in hebt dat Andries niet genomineerd is en dat je daarmee meteen het hele vrouwelijke volk denigreerd door te stellen dat de invloed van een man op een vrouw zo groot zou kunnen zijn dat ze niet meer voor haarzelf kan beslissen vind ik wel wat raar.

Andries is de afgelopen week lang niet mild voor Diane geweest. Hij heeft Diane verteld over zijn gevoelens voor haar. Als hij werkelijk zo slecht was geweest had hij haar dat niet verteld.

vrijdag 7 december 2001 @ 11:17:50 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2404878
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 11:11 schreef marky het volgende:
Andries is de afgelopen week lang niet mild voor Diane geweest. Hij heeft Diane verteld over zijn gevoelens voor haar. Als hij werkelijk zo slecht was geweest had hij haar dat niet verteld.
Juist! Maar dat ziet iedereen even over het hoofd.... wel zo gemakkelijk!
pi_2404984
quote:

[..]

daar geloof ik helemaal niks van
pi_2405043
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 11:11 schreef marky het volgende:

[..]

Grappige redenatie. moet je voorstellen: een serie-verkrachter staat in de rechtszaal. Z'n advocaat houdt z'n slotbetoog. "edelachtbare, ik vind dat u te hard oordeelt over mijn client. Als hij werkelijk zo slecht was hij hij zijn slachtoffers ook gewurgd."
pi_2405221
quote:

[..]

Andries een zwak voor Diane ? Wat zijn lul betreft wel ja! Voor de rest weet ik haast zeker dat ZIJ niet hetgeen is wat ie wil. Hij wil het onbeikbare hebben... DANIELLE. Overduidelijk. Hij vindt haar het mooist lijf hebben, de mooiste borsten, zwijmel zwijmel (zo praatte hij over haar)
________
Blaat
pi_2405377
Scanman en Marky, wanner gaan jullie ogen eens een keer open????

Ach in de laatste weken zal dat wel gebeuren, let maar op.

pi_2405385
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 10:55 schreef Frogman het volgende:
Hij is als zijn, schijnbaar lange, lul; als een slang! Staat voor mij nummer 1 voor de willem Bokaal! Heeeel sneaky gluiperig menneke!
Helemaal juist!!
Heel irritant en fout gedrag kan hij vertonen vooral als hij dronken is.Er zijn niet veel Andries aanhangers, vrijwel alleen maar mannen die rode oortjes krijgen als hij met labiele Diane bezig is.
Hij is zeer vrouw-onvriendelijk, die mep zei alweer genoeg van de week.En dan hoor je het weerwoord 'het was niet de bedoeling.'
Hij heeft een lelijke kop, hij lijkt wel een schandknaap uit de Regulier.Met die vreselijk wallen!!
Diane is nu eenmaal wanhopig.Die is met een bejaarde vent nog tevreden.Hij gebruikt haar gewoon.
Andries is nu al te vaak door de mand gevallen.Winnen is voor hem een onhaalbare zaak geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 07-12-2001 12:16]

vrijdag 7 december 2001 @ 12:20:02 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2405516
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 11:33 schreef zeman het volgende:
Grappige redenatie. moet je voorstellen: een serie-verkrachter staat in de rechtszaal. Z'n advocaat houdt z'n slotbetoog. "edelachtbare, ik vind dat u te hard oordeelt over mijn client. Als hij werkelijk zo slecht was hij hij zijn slachtoffers ook gewurgd."
Geweldige vergelijking!!
pi_2405955
quote:

[..]

Haha als de kijkers de kans krijgen om hem weg te sturen (dus bij de laatste 4 waarschijnlijk pas dankzij zijn gemanipuleer) Waarom doet dit me zo denken aan Dezeuree? dan is het dag Stiekeme fries
pi_2405985
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 12:05 schreef yantjes het volgende:
Scanman en Marky, wanner gaan jullie ogen eens een keer open????

Ach in de laatste weken zal dat wel gebeuren, let maar op.

nee nee ik kan je nu vertellen dat in ieder geval bij 50% dat niet gaat gebeuren.
In ieder geval niet toegegeven gaat worden
pi_2405986
Beste Scanman en Marky,

Jullie hebben het maar druk met het verdedigen van Andries. Dat doen jullie goed en ongetwijfeld met de beste bedoelingen. Wat mij betreft is een verdediging ook af en toe wel op zijn plaats, want sommige Fokkers weten werkelijk alles wat Dries doet in een kwaad daglicht te zetten.
Waar het mij om gaat is, of jullie in alle drukte niet iets over het hoofd zien? Hebben jullie je weleens serieus afgevraagd waarom zoveel Fokkers op zijn minst twijfelen aan de oprechtheid van Dries? Er zit bovendien blijkbaar iets in die jongen, of iets in zijn gedrag, dat velen irriteert. (Bij mij is dat overigens zijn haantjesgedrag in 'zijn' harem en vooral ook de respectloze, misschien zelfs a-sociale manier waarop hij met anderen converseert: meestal zit hij zijn nagels te knippen of met iets in zijn vingers te frunniken terwijl hij iets mompelt zonder de andere persoon aan te kijken.) Zien jullie dat niet, of willen jullie dat niet zien? Of is het verdedigen van Dries voor jullie toch niet meer dan een - provocatief - spel? Dat mag natuurlijk, maar het zou me teleurstellen. Graag een eerlijk antwoord.

Vriendelijke groet,

Pyl

P.S. ik ben zeker geen verstokte Andrieshater en evenmin een blinde fan van iemand anders in het huis.

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:09:24 #205
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2406020
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 13:04 schreef itsme het volgende:
nee nee ik kan je nu vertellen dat in ieder geval bij 50% dat niet gaat gebeuren.
In ieder geval niet toegegeven gaat worden
Bij mij zijn mijn ogen al lang open gegaan. Ik denk precies te weten wat voor type Andries is. Hij is een betwetertje, die voor de overwinning gaat... soms irritant is, maar ook leuke kanten heeft. Het lijkt op dit forum alleen zo dat iemand die eenmaal een negatief stempel heeft ook met geen mogelijkheid positieve kanten kan hebben. Een aantal mensen blijven maar vragen wanneer de Andries fans eens gaan inzien dat het een klootzak is.... Ik vraag me al tijden af wanneer die mensen eens gaan inzien dat het niet allemaal zwart/wit is....

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 07-12-2001 13:14]

vrijdag 7 december 2001 @ 13:14:20 #206
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2406094
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 13:05 schreef pyl het volgende:
Waar het mij om gaat is, of jullie in alle drukte niet iets over het hoofd zien? Hebben jullie je weleens serieus afgevraagd waarom zoveel Fokkers op zijn minst twijfelen aan de oprechtheid van Dries?
Een flink aantal fokkers schelden op manieren die heel laag bij de grond zijn en die neem ik al weken niet meer serieus. Als je die personen niet meetelt, valt het wel mee denk ik. En dan is er nog de zwijgende meerderheid... Het blijft een feit dat veel mensen die haten een grotere drang voelen dat op te schrijven dan mensen die niet haten! JE ziet het nu ook in de Kelly/Danielle poll.. Terwijl het toch lijkt alsof de stemming op dit forum redelijk verdeeld is over wie er naar huis moet, staat Danielle toch heel erg ver voor. Dat bedoel ik dus met die zwijgende meerderheid!
pi_2406392
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 13:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Bij mij zijn mijn ogen al lang open gegaan. Ik denk precies te weten wat voor type Andries is. Hij is een betwetertje, die voor de overwinning gaat... soms irritant is, maar ook leuke kanten heeft. Het lijkt op dit forum alleen zo dat iemand die eenmaal een negatief stempel heeft ook met geen mogelijkheid positieve kanten kan hebben. Een aantal mensen blijven maar vragen wanneer de Andries fans eens gaan inzien dat het een klootzak is.... Ik vraag me al tijden af wanneer die mensen eens gaan inzien dat het niet allemaal zwart/wit is....

nou vooruit zijn piemelbroekje was er grappig
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:34:45 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2406393
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 13:05 schreef pyl het volgende:
Beste Scanman en Marky,

Jullie hebben het maar druk met het verdedigen van Andries. Dat doen jullie goed en ongetwijfeld met de beste bedoelingen. Wat mij betreft is een verdediging ook af en toe wel op zijn plaats, want sommige Fokkers weten werkelijk alles wat Dries doet in een kwaad daglicht te zetten.
Waar het mij om gaat is, of jullie in alle drukte niet iets over het hoofd zien? Hebben jullie je weleens serieus afgevraagd waarom zoveel Fokkers op zijn minst twijfelen aan de oprechtheid van Dries? Er zit bovendien blijkbaar iets in die jongen, of iets in zijn gedrag, dat velen irriteert. (Bij mij is dat overigens zijn haantjesgedrag in 'zijn' harem en vooral ook de respectloze, misschien zelfs a-sociale manier waarop hij met anderen converseert: meestal zit hij zijn nagels te knippen of met iets in zijn vingers te frunniken terwijl hij iets mompelt zonder de andere persoon aan te kijken.) Zien jullie dat niet, of willen jullie dat niet zien? Of is het verdedigen van Dries voor jullie toch niet meer dan een - provocatief - spel? Dat mag natuurlijk, maar het zou me teleurstellen. Graag een eerlijk antwoord.

Vriendelijke groet,

Pyl

P.S. ik ben zeker geen verstokte Andrieshater en evenmin een blinde fan van iemand anders in het huis.

Misschien komt het wel omdat ik denk een betere mensenkennis te hebben dan de rest van de Fokkers.

Het is natuurlijk absoluut niet zo dat als een grote groep mensen iets vind dat het dan ook meteen zo is. Ik heb in dat geval de vergelijking met 60 jaar geleden al eens gemaakt. Tis een harde vergelijking maar geeft wel het beste weer dat niet altijd de meerderheid gelijk hoeft te hebben.

Ik ben het met Scanman eens dat Andries wel degelijk mindere kanten heeft maar ik twijfel niet aan zijn gevoelens voor Diaan of Daan. Ik heb net al geschreven dat al hij werkelijk zo slecht was geweest dan had hij Leo niet naar de andere kant gestuurd en was hij tegen de wens van D en D ingegaan. Hij heeft op dat moment gekozen voor het gevoel van de vrouwen wetend dat hij in de problemen zou komen omdat hij de inschatting kon maken dat Ed het altijd zou verliezen.

In mijn optiek is het een jongen van 24 jaar die zich staande probeert te houden tussen een groep mensen waar hij er echt tussen zit. De twee jongeren zijn absoluut minder slim dan hij en van de oudere is er een die misschien slimmer is maar minder goed is in mensenlijke relaties. Daarnaast is het een natuurlijke leider die zijn neiging tot leiden niet kan onderdrukken. Als ik zie hoe hij de laatste paar keer bij de exits het woord moet richten tot de geen die op het schavot staat en dan zo rustig en cool het woord neemt en zich zo duidelijk weet uit te drukken dan denk ik dat het iemand is die voor zijn 24 jaar aan de ene kant al zo volwassen en aan de andere kant nog zo kinds is en misschien ook wel wil zijn.

Andries is een leraar en een leraar weet als geen ander hoe groepsprocessen werken. Dat hij van die wetenschap gebruikt maakt vind ik niet erg. Ze gebruiken allemaal hun sterkste kanten.

Verder vind ik het uitermate vreemd dat ik me eigenlijk hier aan het verantwoorden ben voor mijn keuzen.

vrijdag 7 december 2001 @ 13:54:14 #209
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_2406609
Ik ben het eens met Marky en Scanman in zoverre dat ieder in het BB huis z'n eigen spel speelt. Ik vind Andries ook vaak heel volwassen voor zijn leeftijd. Hij kan duidelijk boodschappen overbrengen en heeft zoals al eerder gezegd geen angst om in het 'openbaar 'te spreken, zelfs niet als het onverwachts is. (Al deed Sandy het gisteren ook erg goed!)
Dat Andries een beetje z'n pik achterna loopt, tja, ik ken eerlijk gezegd geen 24 jarige jongen die dat niet doet. Ga op zaterdagavond maar in een willekeurige kroeg staan.
Dat hij de dames in zijn team probeert te manipuleren, dat staat voor mij buiten kijf. Hij probeert te winnen en heeft daarbij de dames nodig. Het is een spel en hij speelt het redelijk goed.
Ik irriteer me mateloos aan zijn belerende toon van spreken en (ook al door iemand anders vermeld) vind ik het heel vreemd en ongemanierd hoe hij af en toe kritiek uit op zijn medebewoners zonder ze ook maar in de ogen te kijken. Ook heb ik problemen met het feit dat hij tegen de anderen zijn aversie tegen Gert uit, maar dit niet in zijn gezicht doet. Alhoewel, kan je hieruit ook opmaken dat hij het spel goed weet te spelen. Hij weet dat Gert een geduchte tegenstander is.
Money talks, Bullshit walks!
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:59:36 #210
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2406671
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 13:34 schreef marky het volgende:

[..]

Misschien komt het wel omdat ik denk een betere mensenkennis te hebben dan de rest van de Fokkers.

Herstel dit even in: "enkele andere Fokkers". Anders wordt je zo ongeloofwaardig als je jezelf boven de rest van dit forum plaatst.
pi_2406712
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 13:54 schreef Kiki het volgende:
Het is een spel en hij speelt het redelijk goed.
Ik irriteer me mateloos aan zijn belerende toon van spreken en (ook al door iemand anders vermeld) vind ik het heel vreemd en ongemanierd hoe hij af en toe kritiek uit op zijn medebewoners zonder ze ook maar in de ogen te kijken. Ook heb ik problemen met het feit dat hij tegen de anderen zijn aversie tegen Gert uit, maar dit niet in zijn gezicht doet. Alhoewel, kan je hieruit ook opmaken dat hij het spel goed weet te spelen. Hij weet dat Gert een geduchte tegenstander is.
Hij speelt het spel juist helemaal niet goed. Het spel speelt zich uiteindelijk toch niet ín het huis af. Je kunt wel zorgen dat je lang niet genomineerd wordt, maar als de kijkers je een gluipzak vinden - zoals in het geval van Andries - moet je toch een keer het veld ruimen. Gert-Jan is direct, maar zegt alleen maar aardige dingen over anderen als ze er niet bij zijn. Dat is misschein nog wel veel geslepener, want hij weet ook wel dat hij niet als geniepigerd in beeld kan worden gebracht. Die oelewapper van een Andries zit de hele tijd rottig over GJ te praten, de lieveling van het publiek. Dat is menselijk want hij voelt zich bedreigd, maar hij speelt het spel dus heel dom.
"Who wants to be balanced? Balance is overrated!"
  vrijdag 7 december 2001 @ 14:23:09 #212
18917 Kiki
pi_2406884
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 14:04 schreef Lottje het volgende:

[..]

Hij speelt het spel juist helemaal niet goed. Het spel speelt zich uiteindelijk toch niet ín het huis af.

Ik bedoelde ook eigenlijk het 'spel' van niet genomineerd worden. De kijker beslist (als dat zo is, ik hoor hier ook andere geluiden) en wat dat betreft is het niet slim om mensen af te fikken achter hun rug om. Hij heeft de dames nodig om niet genomineerd te worden om bij de laatste 6 te blijven. Dat is hem nu gelukt. In dat opzicht vind ik dat hij 'het nomineren spel'goed heeft gespeeld.
pi_2407035
[quote]Op vrijdag 07 december 2001 13:34 schreef marky het volgende:

[..]

-----------------------------------------------------------
Nou nou, een betje bescheidenheid zou je niet misstaan

Ik ben het met Scanman eens dat Andries wel degelijk mindere kanten heeft maar ik twijfel niet aan zijn gevoelens voor Diaan of Daan. Ik heb net al geschreven dat al hij werkelijk zo slecht was geweest dan had hij Leo niet naar de andere kant gestuurd en was hij tegen de wens van D en D ingegaan. Hij heeft op dat moment gekozen voor het gevoel van de vrouwen wetend dat hij in de problemen zou komen omdat hij de inschatting kon maken dat Ed het altijd zou verliezen.

Hij heeft nadat Leo naar de anderen kant is verhuisd behoorlijk Diane zitten te bewerken, ook over Danielle.
Als je zelf goed hebt gekeken en je de streamverslagen goed hebt gelezen kom je daar niet onderuit.
Je moet wel heel erg blind zijn wil je dat niet zien.

------------------------------------------------------------

Daarnaast is het een natuurlijke leider die zijn neiging tot leiden niet kan onderdrukken.
------------------------------------------------------------

Nou nou, een natuurlijke leider.
Vertel eens, wat versta je daar onder?
Is dat iemand die anderen onderdrukt?
Anderen probeert zijn mening op te leggen en zijn strategie te volgen?
Speelt alsof hij anderen volledig vrijlaat in hun keuzes maar dat dus helemaal niet doet?

vrijdag 7 december 2001 @ 14:46:54 #214
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2407104
Je kunt echter niet ontkennen dat Andries wel leidersrol heeft in dat huis, zeker wat betreft z'n eigen groepje. Hij krijgt, hoe flauw en kinderachtig vaak ook, wel de rest van de bank waar ze anders gansche dagen koekeledoossie en schatje naar elkaar zouden hebben zitten roepen. Bovendien weet 'ie de dingen altijd zo te plooien dat het in zijn voordeel uitkomt, en dat neem ik hem niet kwalijk, zeker niet als de rest in passive-mode afwacht en afwacht tot er eens wat gebeurt. Huh, eigenlijk is 'ie best leuk. Bij gebrek aan beter aan de knuffelkant. En voor intrige en gekonkel heeft 'ie ook al gezorgd, een voorwaarde voor mij om dit jaar weer te gaan kijken. Een antiheld, de Sonja Barend van BB.
  vrijdag 7 december 2001 @ 14:47:12 #215
18917 Kiki
pi_2407109
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 14:39 schreef yussie het volgende:
Speelt alsof hij anderen volledig vrijlaat in hun keuzes maar dat dus helemaal niet doet?
Als ik daar even op mag inhaken, hoe bedoel je dat hij anderen niet vrijlaat in hun keuzes? Ik heb hem nog nooit zien dreigen met sancties of zoiets. Of bedoel je dat niet?
  vrijdag 7 december 2001 @ 14:53:21 #216
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_2407163
Als ik zo dat gezijk lees over Andries, Diane, Ed en ga zo maar door, dan denk ik wel eens, wat zijn dat voor rare lui.
Leven die nog in de vitoriaanse tijd, waarin sex vies was en eerlijkheid de grootste deugd was?
Weet je wat?
In BB4 16 Gert Jannen in het BB huis!!!!
De hele dag goede gesprekken voeren. Zedig kontjedraaiend dansen in zwarte sportbroekjes, niet roken, niet drinken en de godganse dag over aandelen lullen en de stand van de AEX en daarna welk gevoel je hebt.
Blahhhhhh.
Geef mij maar mensen met wat menselijker trekjes.
pi_2407169
Na het lezen van een paar posts op deze pagina valt het me op hoe dubbel men wel niet aan het doen is.
Wat bijvoorbeeld typisch is voor Kelly haters..
Die geloven ook niks, die zien alles ook heel negatief, alles in twijfel trekken.
Ze zeiken Kelly ook af, hoe nep ze wel niet is en ga zo maar door.Ik heb gekeken in de oude topics en weet wie ongelooflijk met twee maten zit te meten.Maakt verder niet uit, maar ga dan niet zo schijnheilig zitten doen.Wat je de ander verwijt doe je zelf ook.
En als Andries haters het bij hem doen krijg je deze uitspraak 'ik vraag me al tijden af wanneer mensen eens gaan inzien dat het niet allemaal zwart/wit is.'
Kunnen die mensen niet gaan inzien dat...

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 07-12-2001 14:56]

vrijdag 7 december 2001 @ 14:54:44 #218
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_2407175
Volgens mij heeft niemand hier kinderen, want sex is toch zoooo vies!!!!
pi_2407199
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 14:23 schreef Kiki het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook eigenlijk het 'spel' van niet genomineerd worden. (...) Hij heeft de dames nodig om niet genomineerd te worden om bij de laatste 6 te blijven. Dat is hem nu gelukt. In dat opzicht vind ik dat hij 'het nomineren spel'goed heeft gespeeld.

Oh zo... Dan heb je wel gelijk Ik heb alleen de indruk dat de bewoners en vooral Andries inderdaad veel te veel met het ik-manipuleer-zus-en-zo-dan-word-ik-niet-genomineerd-spel bezig zijn en ondertussen vergeten dat ze juist met dat spelletje hun eigen glazen ingooien. Want wij kunnen het allemaal zien! En het ziet er zo geniepig uit! Het échte spel is dus zorgen dat je het publiek voor je wint door juist geen spelletjes te spelen. En met het miljoen naar buiten wandelen.
pi_2407227
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 14:46 schreef Roache_ het volgende:
Je kunt echter niet ontkennen dat Andries wel leidersrol heeft in dat huis, zeker wat betreft z'n eigen groepje. Hij krijgt, hoe flauw en kinderachtig vaak ook, wel de rest van de bank waar ze anders gansche dagen koekeledoossie en schatje naar elkaar zouden hebben zitten roepen. Bovendien weet 'ie de dingen altijd zo te plooien dat het in zijn voordeel uitkomt, en dat neem ik hem niet kwalijk, zeker niet als de rest in passive-mode afwacht en afwacht tot er eens wat gebeurt. Huh, eigenlijk is 'ie best leuk. Bij gebrek aan beter aan de knuffelkant. En voor intrige en gekonkel heeft 'ie ook al gezorgd, een voorwaarde voor mij om dit jaar weer te gaan kijken. Een antiheld, de Sonja Barend van BB.
Leidersrol?????????????
Bij wie dan, wie trapt daarin,even goed nadenken en je bent erachter hoor.
Alleen bij zijn harem Diane en Danielle.

Niemand anders trapt erin.

vrijdag 7 december 2001 @ 15:01:21 #221
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2407243
Riri, die bedoel ik ook.
pi_2408302
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 12:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geweldige vergelijking!!

lijkt me een duidelijke vergelijking. Andries wordt door jullie verdedigd met het argument dat die nog slechter had kunnen zijn. Maar dat doet toch niks af aan het achterbakse gedrag wat die al wel heeft laten zien.
pi_2408546
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 16:24 schreef zeman het volgende:

[..]

lijkt me een duidelijke vergelijking. Andries wordt door jullie verdedigd met het argument dat die nog slechter had kunnen zijn. Maar dat doet toch niks af aan het achterbakse gedrag wat die al wel heeft laten zien.

pi_2408559
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 16:24 schreef zeman het volgende:

[..]

Zo is dat!!!

Sorry, foutje daarnet.

pi_2408645
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 14:56 schreef Lottje het volgende:

[..]

Ik heb alleen de indruk dat de bewoners en vooral Andries inderdaad veel te veel met het ik-manipuleer-zus-en-zo-dan-word-ik-niet-genomineerd-spel bezig zijn en ondertussen vergeten dat ze juist met dat spelletje hun eigen glazen ingooien. Want wij kunnen het allemaal zien! En het ziet er zo geniepig uit! Het échte spel is dus zorgen dat je het publiek voor je wint door juist geen spelletjes te spelen. En met het miljoen naar buiten wandelen.

Precies, wat maakt het uit of je genomineerd wordt. Uiteindelijk beslist de kijker. Kijk maar naar de winnaar van BB1. Dat was de meest genomineerde van allemaal.

Maar misschien vergeten we dan één ding. Je moet wel verdomd sterke zenuwen hebben om elke week weer op dat blok te staan.

pi_2408700
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 16:59 schreef zeman het volgende:

[..]

Maar misschien vergeten we dan één ding.

Wie zijn we?
pi_2408902
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 17:04 schreef Lottje het volgende:

[..]

Wie zijn we?

ik en eenieder die zich aangesproken voelt.
  zaterdag 8 december 2001 @ 01:04:25 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_2413344
Op www.bigdiane.tv stond een amusant stukje (Onder de nieuwsberichten, getiteld 'Paard van Troje').
Hier een kleine quote uit dat bericht.
(Met dank aan 'Raffles' die het in een ander topic ook had gepost.)
quote:
Ook nog 'n poosje met Patty staan te "beppen"!! Uit gesprekken met productiemedewerksters bleek dat Andries bewust de hele middag al tegen Diane aan had liggen "rijen" om zo zijn stem veilig te stellen! Het erge is,.... het heeft dus nog gewerkt ook!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 8 december 2001 @ 01:20:39 #229
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2413533
Quote uit stream van MMXMMX, 22:58

Diane vraagt aan Andries of hij in een porno film mee zou spelen en Andries zegt volmondig ja.
De dames zijn geschokt.
Daan zegt jij doet ook alles voor geld ?
Andries zou dat niet voor het geld doen .
Maar meer om het wereldje te leren kennen .
Hij vind het een interesante bisnis .
-knip-
Hij verteld nu dat hij haast nog nooit een porno film heeft gezien en hij vind dat best interesant en wil weten wat er in die mensen omgaat want kijk naar Pascal die kon zo een paar namen opnoemen van pornosterren .
Je doet het met vreemde mensen en je doet het niet voor de liefde en er staan 20 man omheen voor het licht enzo ja het lijkt me echt interesant .
-einde quote-

LOL!! Andries krijgt van mij een paar puntjes erbij! Vanwege twee redenen:
1. Ik hou van mensen die schijt hebben aan wat andere mensen vinden en gewoon hun eigen gang gaan. Dries is duidelijk iemand die van sex houdt en van het leven geniet.

2. Hij brengt het leuk: hij is benieuwd naar het wereldje, nieuwsgierig. Hij oordeelt tenminste niet hypocriet over de mensen in dat wereldje. Er zijn zat mensen die op dat soort mensen neerkijken en intussen wel veel films huren (of zouden willen huren maar het niet durven).

[Dit bericht is gewijzigd door ForumFreak op 08-12-2001 01:21]

zaterdag 8 december 2001 @ 01:20:58 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2413536
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 01:04 schreef APK het volgende:
Op www.bigdiane.tv stond een amusant stukje (Onder de nieuwsberichten, getiteld 'Paard van Troje').
Hier een kleine quote uit dat bericht.
(Met dank aan 'Raffles' die het in een ander topic ook had gepost.)
Die dag daarvoor heeft hij nog zitten ruziemaken met Diane en haar niet zo behandeld zoals je iemand behandeld die jou niet moet nomineren. Dus zo doortrapt is hij dan toch ook weer niet.
Dit om maar aan te geven dat dat bericht ook flauwekul is!
  zaterdag 8 december 2001 @ 01:26:15 #231
6941 APK
Factual, I think.
pi_2413601
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 01:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die dag daarvoor heeft hij nog zitten ruziemaken met Diane en haar niet zo behandeld zoals je iemand behandeld die jou niet moet nomineren. Dus zo doortrapt is hij dan toch ook weer niet.
Dit om maar aan te geven dat dat bericht ook flauwekul is!

Misschien dat hij vanwege die ruzie de avond daarvoor "bewust de hele middag tegen Diane aan had liggen "rijen" om zo zijn stem veilig te stellen..." ?

(Edit: En die avond daarvoor was hij behoorlijk dronken. Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, toch?)

Ik vond het bericht ook wel relevant omdat het laat zien dat Andries bij een aantal productiemedewerkers ook niet echt populair is.

zaterdag 8 december 2001 @ 01:30:41 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2413641
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 01:26 schreef APK het volgende:
Misschien dat hij vanwege die ruzie de avond daarvoor "bewust de hele middag tegen Diane aan had liggen "rijen" om zo zijn stem veilig te stellen..." ?
Als hij het al gdaan heeft, is dat logisch. Dat zou ik net zo doen in zijn situatie... en ik denk demeeste mensen als ze in dat huis zouden zitten. Maar ik denk dus dat dat helemaal niet de oorzaak was. Ze hadden wat ruzie gehad en net als altijd maken ze het dan de dag erna weer goed. Komt nog bij dat ik het heel erg vreemd had gevonden als Diane hem genomineerd had, gezien haar gevoelens voor hem. Die zijn duidelijk 100 keer sterker dan haar gevoelens voor Danielle. Ik ben er ook bijna zeker van dat Diane wel verliefd is op hem, maar het niet wil toegeven omdat ze weet dat hij het niet is.
pi_2413835
Pfew *veegt voorhoofd af* Scanman ik doe ff m'n petje af voor jou, al deze negativiteit rond Andries is me de laatste week (begon al wat eerder) wel erg tegen gaan staan, ik heb niet eens de puf meer om de echte Andries hier weer te geven. Gelukkig geef jij nog niet op =]

Andries is een beste gozer en ik vind het erg jammer dat iedereen achter elk woord of achter elke aktie van hem iets negatiefs zoekt.

zaterdag 8 december 2001 @ 01:59:52 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2413872
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 01:56 schreef Trifle het volgende:
Pfew *veegt voorhoofd af* Scanman ik doe ff m'n petje af voor jou, al deze negativiteit rond Andries is me de laatste week (begon al wat eerder) wel erg tegen gaan staan, ik heb niet eens de puf meer om de echte Andries hier weer te geven. Gelukkig geef jij nog niet op =]
'It's a dirty job, but someone's got to do it'
  zaterdag 8 december 2001 @ 02:01:38 #235
6941 APK
Factual, I think.
pi_2413889
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 01:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

'It's a dirty job, but someone's got to do it'

Ik vond eentje wel genoeg.
pi_2413893
*handigt over een emmertje koud water, groene zeep en een staalborstel*

Thx Scanman!

zaterdag 8 december 2001 @ 02:03:00 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2413906
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:01 schreef APK het volgende:
Ik vond eentje wel genoeg.
Begint zijn naam met een M ?
pi_2413928
Hebben jullie die opmerking nog gezien van Andries toen Danielle even met Kelly naar buiten ging.......hij zei tegen GJ en Leo heel vals. Zo nu gaan wij straks met zijn drieen een feesie bouwen ........met een grijns van hier tot gunder op zijn smoel.....
  zaterdag 8 december 2001 @ 02:09:10 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2413956
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:07 schreef Bus watcher het volgende:
0.44 Andries en Diane omhelzen elkaar en zoenen elkaar.
Goh... en er hoeft niet eens genomineerd te worden.... Gek hè!
pi_2413994
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:05 schreef Poorguy het volgende:
Hebben jullie die opmerking nog gezien van Andries toen Danielle even met Kelly naar buiten ging.......hij zei tegen GJ en Leo heel vals. Zo nu gaan wij straks met zijn drieen een feesie bouwen ........met een grijns van hier tot gunder op zijn smoel.....
[afbeelding]
Kijk dat bedoel ik nou! Hij hoopt dat Daniëlle in het huis blijft, maar mocht dit niet zo zijn dan moet dit wel een leuke week worden voor haar, een feest dus en zo ook vanavond moest dat zo zijn!

Wat is daar nu weer verkeerd mee? Ik snap gewoon neit dat sommige mensen zo fantasierijk zijn in het bedenken van negatieve dingen, zegt minder over Andries dan de persoon die dat bedenkt

zaterdag 8 december 2001 @ 02:17:27 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_2414019
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:14 schreef Trifle het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nou! Hij hoopt dat Daniëlle in het huis blijft, maar mocht dit niet zo zijn dan moet dit wel een leuke week worden voor haar, een feest dus en zo ook vanavond moest dat zo zijn!

Ho ho ho!

De context was dat GJ iets zei in de trend van dat de personen buiten nu een rottijd hadden, maar dat er ook ruimte moest zijn voor een feestje na al zijn stress.

pi_2414294

MEESTER !!
MOGEN WE U LUL EVEN ZIEN......

PROEST........

sorry moest er even uit

pi_2414322
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:30 schreef Poorguy het volgende:
...
MEESTER !!
MOGEN WE U LUL EVEN ZIEN......
...

Edit: Geen porno hier, jongens.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-12-2001 19:18]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
  zaterdag 8 december 2001 @ 03:39:51 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2414328
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:38 schreef Patty_Drab het volgende:
Plaatje van de meester met Diane..
Daar ga je problemen mee krijgen ben ik bang. Staat duidelijk het een en ander over in de regels van FOK....
pi_2414336
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar ga je problemen mee krijgen ben ik bang. Staat duidelijk het een en ander over in de regels van FOK....

Maar weet Diane dat?
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:00:52 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2414405
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:41 schreef Patty_Drab het volgende:
Maar weet Diane dat?
Er komen ook kinderen op dit forum.. vandaar denk ik!
pi_2414429
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 04:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er komen ook kinderen op dit forum.. vandaar denk ik!

Daarom blijft de anti-fries achterwege en blijft het droog.
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:08:49 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2414436
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 04:06 schreef Patty_Drab het volgende:
Daarom blijft de anti-fries achterwege en blijft het droog.
Okee.. dan laat je het staan.. jou keuze!
(misschien kan Cynix het even editten)
pi_2414453
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 04:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Okee.. dan laat je het staan.. jou keuze!
(misschien kan Cynix het even editten)

Cynix Domo Origato goshi mashta
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:15:40 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_2414464
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 04:13 schreef Patty_Drab het volgende:

[..]

Jappie?
Waar ben je als we je nodig hebben?
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:16:46 #251
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2414470
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 04:13 schreef Patty_Drab het volgende:
Ja, maak er maar geintjes over.. Mijn kinderen lezen ook het een en ander op dit forum en ze hoeven niet geconfronteerd te worden met zo'n foto! Naakt is geen probleem natuurlijk, maar deze gaat wel een stuk verder.
Het verbaast me dat de foto er dan ook nog steeds staat. Ik weet dat veel kinderen dit forum lezen en zal dan ook Cynix een email sturen om de foto te verwijderen.
Welterusten!
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:23:23 #252
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2414492
Doe effe editen Patty-Drab: kleine moeite groot plezier.
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:30:16 #253
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2414517
Ík vind dat dit:

Whoehahahahaha Roache sukkel!! hahahahaha!!

Edit: Geen porno hier, jongens.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-12-2001 19:17]

Your games are death
With every breath
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:32:46 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_2414525
Ach, wat is er nou mis met een smurf die in een boom klimt?

Edit: Toch maar even weggehaald, maar...

zaterdag 8 december 2001 @ 04:43:38 #255
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2414556
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 04:23 schreef Roache_ het volgende:
Doe effe editen Patty-Drab: kleine moeite groot plezier.
Hey Rouche! even stukkie omhoog!
Your games are death
With every breath
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:47:18 #256
6941 APK
Factual, I think.
pi_2414564
Voor de lieve vrede ram ik 'em dan maar effe omlaag.
  zaterdag 8 december 2001 @ 04:48:00 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_2414567
En los.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')