Zalm heeft bij de introdukte van de EURO het hele Nederlandse volk voor 10% bestolen. En komt dar mee weg.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef funkmaster het volgende:
SP zijn boomknuffelaars en salaris jatters!![]()
Zalm is ook een lamlulquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zalm heeft bij de introdukte van de EURO het hele Nederlandse volk voor 10% bestolen. En komt dar mee weg.
Idd, ik heb VVD gestemdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zalm heeft bij de introdukte van de EURO het hele Nederlandse volk voor 10% bestolen. En komt dar mee weg.
CP? Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Megumi het volgende:
PVDA gemeente en de CP voor de deelraad.
SP?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef crackhead het volgende:
De 'meer geld voor iedereen-partij'.
Hopen dat ze binnenkort hun beloftes waar gaan maken.
VVD zijn zakkenvullersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef funkmaster het volgende:
ontopic: VVD
Klinkt als een cordon sanitaire...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef remlof het volgende:
het college van B&W in Arnhem bestaande uit PvdA, VVD, CDA, GL en D66
heeerlijk....als het even kan mijn zakkenquote:
Was jij datquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:48 schreef Ringo het volgende:
Ik heb trouwens D'66 gestemd.
Nee. Je hebt nog tijd tot 21:00u.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
telt het ook als ik kies welke partij is zou gestemd had als ik was gaan stemmen als ik niet zo lui ben
De ijdele hoop van een proletarierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef funkmaster het volgende:
heeerlijk....als het even kan mijn zakken![]()
Als er één zakkenvullers-partij is, dan is het de SP. Die lopen te leuren met hun armoe niet normaal... "meer geld, meer geld"quote:
Voor Vlaardingen hebben ze een hoop goeds gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als er één zakkenvullers-partij is, dan is het de SP. Die lopen te leuren met hun armoe niet normaal... "meer geld, meer geld"
Kwestie van tactiek aanpassen.![]()
Brrr.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ben al jaren trouwe SP stemmer.
Vertel op. Alle veelverdieners op de brandstapel? Iedereen een Zastava? Gratis hometrainers voor uitkeringsgrechtigden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
Voor Vlaardingen hebben ze een hoop goeds gedaan.![]()
Renovatie van de oude binnenstad, opbeuring voor de stadsgehoorzaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vertel op. Alle veelverdieners op de brandstapel? Iedereen een Zastava? Gratis hometrainers voor uitkeringsgrechtigden?
Welke partij is voor 60% belasting boven de ¤ 45.000,-quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef funkmaster het volgende:
mensen met een laag salaris moeten harder werken....beetje 60+% van m'n inkomen boven de ¤45.000 gaan afstaan![]()
oei, misschien komt dit pijnlijk aan![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vertel op. Alle veelverdieners op de brandstapel? Iedereen een Zastava? Gratis hometrainers voor uitkeringsgrechtigden?
nee....das een verassingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welke partij is voor 60% belasting boven de ¤ 45.000,-![]()
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Ik heb trouwens SP gestemd!![]()
Precies mijn twee favoriete bezigheden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef funkmaster het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:18 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Precies mijn twee favoriete bezigheden!
![]()
FOK! is een boomknuffelaars gezelschapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef remlof het volgende:
Toch leuk om te zien dat bij 99 stemmen PvdA, SP en Groen Links samen meer dan 50% scoren onder de fok!kers!
ik heb je ondertitel gelezen, maar van wat ik uit het programma van de vvd in mijn woonplaats haal, willen ze juist meer huizen bouwen en ook huizen voor starters en senioren. ik hoop dat je het niet erg vind als ik je bronnen in twijfel trek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:18 schreef DaveM het volgende:
Een lokale partij met zowel lijnkse als rechtse punten.
Het lijkt alsof veel Fok!kers VVD hebben gestemd omdat ze een hekel hebben aan de PvdA.
Ben blij dat ik niet zo kortzichtig ben, zie m'n ondertitel.
Je hebt nog een halfuur. Kapot of niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:25 schreef cheqy het volgende:
Ik heb niet gestemd.![]()
Ik was het wel van plan maar toen ik na een zware werkdag naar huis wilde rijden startte mijn auto niet. Heb een tijd op de ANWB staan wachten en toen ik thuis kwam kwam ik er achter dat ik nog boodschappen moest doen.Toen ik weer thuis kwam had de kat weer een stinkdrol gedraaid, moest ik de bak weer schoonmaken.
Nu ben ik kapot en ga ik de deur niet meer uit.![]()
Wat de gemeente betreft wel ja.quote:
Neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je hebt nog een halfuur. Kapot of niet!![]()
Geen enkele, maar het is in VVD-kringen nou eenmaal een sport om de SP zo afschrikwekkend mogelijk af te schilderen, zodat het niet over de fouten van 20-30 jaar VVD-beleid hoeft te gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[..]
SP wil zelfs een tarief van 72% instellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Ik heb trouwens SP gestemd!![]()
PvdA!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef Thelonious het volgende:
Door gebrek aan beter: PvdA
Ja, maar niet voor het inkomen boven de ¤ 45.000quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
SP wil zelfs een tarief van 72% instellen.
Volgens jou kan niks behalve VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef Ringo het volgende:
PvdA!!!!![]()
is je moeder NSB'er ofzo...?
PvdA... dat kan ECHT niet...
Dat mogen ze best doen, maar dan verhuist iedere rijke naar lagere belastinggronden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef Zwansen het volgende:
SP wil zelfs een tarief van 72% instellen.
Dan gaat echt elke normaal denkende rijke weg uit Nederland. En ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor het inkomen boven de ¤ 45.000![]()
Voor het inkomen boven de ¤ 245.000,- ja. Overigens zou dat van mij wel iets minder dan 72% mogen zijn, 55 of 60% van mijn part, en dat dan de belastingen voor inkomens tot ¤ 50.000 dan iets naar beneden kunnen oid.![]()
Nogmaals: SP![]()
Geeft niets hoor dat je het vergeten bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben vergeten te stemmen
Maar als ik gestemd had had ik SP gestemd
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef Luukzor het volgende:
Volgens jou kan niks behalve VVD![]()
Het ego viert hoogtij![]()
je hebt nog 19 minuten om dat goed te maken!, waar moet je wezen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo lui zijn die SP-stemmers nouquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
En denk je dat de SP dat zelf niet begrijpt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat mogen ze best doen, maar dan verhuist iedere rijke naar lagere belastinggronden.
Aha, het uit de kluiten gewassen ego en D'66 hebben 1 ding gemeen:quote:
Je hoeft de belastingen helemaal niet te verhogen om de economie draaiende te houden. Kwestie is: hoe hou je de maatschappelijke onderlaag aan het werk en in beweging?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat mij betreft is 72% iets té veel van het goede, maar ik ben wel voor een hoger belastingtarief voor mensen die zoveel verdienen. Maar wat mij betreft zou dat beter 60% zijn ofzo.
Aan de groep heb ik gelukkig altijd schijt gehad. Individualismequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef Luukzor het volgende:
Ze hebben beide absoluut geen toevoegende waarde voor de groep![]()
Dat wordt een land vol bomenknuffelaars en niet-werkers dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef DaveM het volgende:
En denk je dat de SP dat zelf niet begrijpt?
Alsof Nederland failliet gaat als dochter Heineken of John de Mol naar het buitenland verhuizen.
Ik geef je gelijk, echter vind ik het zowiezo vreemd dat mensen meer dan ¤ 245.000 verdienen, tenzij het pure winst is uit ondernemerschap. Als een organisatie zulke salarissen verschaft kunnen ze het beter wat spreiden richting de werknemers die aan het eind van de maand moeten sukkelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Luukzor:
72% is veel inderdaad, maar je moet niet vergeten dat de rijken dit dan betalen voor alles dat BOVEN de ¤ 245.000 komt, dus tussen de ¤ 52.000 en de ¤ 245.000 betaald men nog gewoon 52% net als nu.
Wat mij betreft is 72% iets té veel van het goede, maar ik ben wel voor een hoger belastingtarief voor mensen die zoveel verdienen. Maar wat mij betreft zou dat beter 60% zijn ofzo.
Mensen met een inkomen onder de 245.000 zijn niet-werkers?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat wordt een land vol bomenknuffelaars en niet-werkers dus
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:51 schreef Luukzor het volgende:
Mensen moeten ook niet vergeten dat 1,2 miljard mensen het nog steeds met minder dan 1 dollar per dag moeten doen.
Daarom, niet zeuren, werken die hap.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:51 schreef Luukzor het volgende:
Mensen moeten ook niet vergeten dat 1,2 miljard mensen het nog steeds met minder dan 1 dollar per dag moeten doen.
Helaas zijn we kuddedieren. Dankzij zulke gedachtegangen sterven er elke dag mensen van de honger. Ik zou zeggen dat we daar te slim voor zijn, maar mensen zoals jij bewijzen elke dag weer het tegendeel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef Ringo het volgende:
Aan de groep heb ik gelukkig altijd schijt gehad. Individualisme![]()
Nee, iedereen die dat zegt is te kortzichtig om het probleem te begrijpen. Getuigt ook van een gebrek aan geweten ofwel menselijkheid.quote:
Mensen die voor hogere uitkeringen pleitten als zij het zo erg hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef DaveM het volgende:
Mensen met een inkomen onder de 245.000 zijn niet-werkers?
Jij misschien. Ik hoop nog altijd boven die kwalificatie uit te stijgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Luukzor het volgende:
Helaas zijn we kuddedieren.
Een gebrek aan geweten is het begin van geluk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:58 schreef Luukzor het volgende:
Nee, iedereen die dat zegt is te kortzichtig om het probleem te begrijpen. Getuigt ook van een gebrek aan geweten ofwel menselijkheid.
Kijken hoelang je het op een onbewoond eiland volhoudt. Hooghartig zul je verhongeren en vereenzamen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:58 schreef Ringo het volgende:
Jij misschien. Ik hoop nog altijd boven die kwalificatie uit te stijgen.
Als je dat accepteert ben je bovendien bijzonder laf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:59 schreef Ringo het volgende:
Een gebrek aan geweten is het begin van geluk.
quote:
quote:
Ik wacht nog op de SP-regering die mij daartoe zal dwingen. Verbanning, heette dat geloof ik in USSR-termen, van vrijdenkers en andere subversievelingen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:01 schreef Luukzor het volgende:
Kijken hoelang je het op een onbewoond eiland volhoudt. Hooghartig zul je verhongeren en vereenzamen.
Overigens is de keuze tussen kuddedier en zelfmoord eenvoudiger dan ik zou willen doen voorkomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef Ringo het volgende:
Ik wacht nog op de SP-regering die mij daartoe zal dwingen. Verbanning, heette dat geloof ik in USSR-termen, van vrijdenkers en andere subversievelingen.
Ik wens het niemand toe, maar stel het je eens voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef Ringo het volgende:
Ik wacht nog op de SP-regering die mij daartoe zal dwingen. Verbanning, heette dat geloof ik in USSR-termen, van vrijdenkers en andere subversievelingen.
Sneu dat je als rebels kuddedier zo geindividualiseerd bent dat de eenzaamheid je nu al parten speelt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Ringo het volgende:
Overigens is de keuze tussen kuddedier en zelfmoord eenvoudiger dan ik zou willen doen voorkomen.
De volksmond mag wat mij betreft gekneveld.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:33 schreef Luukzor het volgende:
Ik wens het niemand toe, maar stel het je eens voor![]()
Inleving heet dat in de volksmond.
Misschien, misschien..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef Luukzor het volgende:
Sneu dat je als rebels kuddedier zo geindividualiseerd bent dat de eenzaamheid je nu al parten speelt.
Misschien leef je op jouw manier al op een eiland![]()
Geen Leefbaar Staphorst?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:55 schreef vitalic het volgende:
Mijn gemeente bestaat uit overwegend zwaar gristelijke SGP stemmende mensen, dus ik vond het wel mn plicht om mn cluppie VVD te gaan steunen vandaag.
Oy, nog een Arnhemmer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef remlof het volgende:
TS heeft SP gestemd, omdat het college van B&W in Arnhem bestaande uit PvdA, VVD, CDA, GL en D66 er een zooitje van maakt...
nee dan neuk ik haar wel rechtsom met duckttapequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef GinzaGirl het volgende:
Sjoem, ik ken je probleem dus... :S
Hoezo hippies van links? what the..?! hippies die bestaan niet echt meer toch?
als je mensen die links stemmen hippies noemt dan kun je mensen die rechts stemmen vergelijken met.. hmmm.. geldwolven ofzo? ik weet het niet hoor, ik ben niet a-rechts of vreselijk pro-links, maar om nou meteen te zeggen dat linkse mensen hippies zijn...
wacht maar tot jij een chick krijgt die superlinks is maar wel geil als boter, dan piep je wel anders
anyways, ik ga teveel offtopic.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef GinzaGirl het volgende:
wacht maar tot jij een chick krijgt die superlinks is maar wel geil als boter, dan piep je wel anders
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:04 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Als je dat accepteert ben je bovendien bijzonder laf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |