abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:26:53 #201
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_35904256
getekend.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:32:31 #202
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35904384
Ik heb 1 minuut geleden getekend, de doodstraf krijgen voor drugssmokkel is sowieso van de zotte. Dus zelfs al zijn ze schuldig, dan nog pleit ik voor vrijlating.

Niet dat je drugssmokkel niet moet straffen, maar laat ze maar in Nederland de straf uitzitten mochten ze schuldig zijn.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:43:36 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_35904630
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 06:20 schreef StefanP het volgende:

Er is dus ongetwijfeld meer aan de hand.
Domme redenatie.

Zolang ik geen bewijs zie dat zij er ook maar zijdelings bij betrokken waren ga ik uit van onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zeker als je weet dat ze eerst vrijgesproken waren en het Thaise hof standaard in beroep gaat, wat jaren kan duren voor het weer voorkomt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35904790
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:43 schreef APK het volgende:

[..]

Domme redenatie.

Zolang ik geen bewijs zie dat zij er ook maar zijdelings bij betrokken waren ga ik uit van onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zeker als je weet dat ze eerst vrijgesproken waren en het Thaise hof standaard in beroep gaat, wat jaren kan duren voor het weer voorkomt.
Zolang je het strafdossier niet kent, kun je helemaal niks van die zaak zeggen, alleen dat je tegen de doodstraf bent, maar in dat geval moet je het voor heel veel meer mensen opnemen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:01:08 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_35905020
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:50 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Zolang je het strafdossier niet kent, kun je helemaal niks van die zaak zeggen, alleen dat je tegen de doodstraf bent, maar in dat geval moet je het voor heel veel meer mensen opnemen.
Daarom vraag ik ook om bronnen.
En ik moet helemaal niets.
Ook bestaat daar zoiets als gezichtsverlies. Hooggeplaatste personen maken geen 'fouten'. En als ze dan toch gezichtsverlies lijden moet daar iets tegenover staan. Een schuldbekentenis bv.
pi_35905107
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef APK het volgende:

[..]

Daarom vraag ik ook om bronnen.
En ik moet helemaal niets.
Ook bestaat daar zoiets als gezichtsverlies. Hooggeplaatste personen maken geen 'fouten'. En als ze dan toch gezichtsverlies lijden moet daar iets tegenover staan. Een schuldbekentenis bv.
We zijn het eens hoor Ik vind het persoonlijk ook altijd een beetje rare acties , zolang je niet van de hoed en de rand weet.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:16:42 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35905381
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef APK het volgende:

[..]
Hooggeplaatste personen maken geen 'fouten'. En als ze dan toch gezichtsverlies lijden moet daar iets tegenover staan. Een schuldbekentenis bv.
Hooggeplaatste personen denken vaak dat ze nooit verantwoording hoeven af te leggen Hoe hoger iemand geplaatst is, des te minder verantwoordelijkheid ze nemen. Ze denken dat ze zich alles kunnen permiteren.

Ben je laag geplaatst dan moet je zelfs bij het fout plaatsen van een etiket al zeggen hoe de lepel in de steel zit. Dan word je bij iedere kleinigheid op het matje geroepen. Sta je hoog, dan is er niemand die jou op het matje kan roepen. En zelf roepen ze zich niet op het matje, dan doen ze alsof hun neus bloedt, of ze denken van, ik zeg niets, ik hou ze allemaal voor de gek. Ik doe wat het beste voor mij is.

Dat zie je overal.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35908072
Ik heb helaas mijn mail te laat gelezen, anders had ik van tevoren kunnen vertellen dat het bij SBS werd uitgezonden

Maar goed, deze mail kreeg ik nog. Het blijft dus belangrijk om door te gaan met tekenen van de petitie
quote:
Hugo,

De petitie (1e deel) is vandaag om 16.00 aangeboden aan de ambassadeur van Thailand
vanavond rond 10.30 te zien in Hart van Nederland, SB6

Wij gaan echter gewoon verder met het inzamelen van handtekeningen....
Op deze petitie is immers nog niks beslist !

hardstikke bedankt voor je medewerking !!!

Theo van Dissel
Webmaster www.4me.nl
Teller staat op 2428
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 04:19:18 #209
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_35932502
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:01 schreef APK het volgende:

Nederland = drugs, dat weet iedereen.
Zou jij dan die personen van de eerste etage vrijpleiten? Dacht het niet. Geef hun lekker de schuld en laat ze wegrotten.
m.b.t. dat laatste heb je met dat andere feit wat je opsomde helemaal gelijk.
Ook zij namen het risico om gepakt te worden met een in scene gezette inval + bewijsmateriaal
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 04:21:49 #210
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_35932511
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:52 schreef qwerty_x het volgende:

[..]
erin geluiste
Die twee hadden dus kunnen weten dat ze nogal wat risico namen door juist naar Thailans te gaan voor een holiday.

Zij maakten die bewuste keuze en wie zijn billen ....

Toch?
pi_35932648
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 04:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Die twee hadden dus kunnen weten dat ze nogal wat risico namen door juist naar Thailans te gaan voor een holiday.

Toch?
Mis ik nu iets, of vind jij dat als je naar Thailand gaat dat je niet moet zeuren als je doodgemaakt wordt om iets wat je niet gedaan hebt?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_35933189
Ik ga naar Thailand en ik neem mee.... een zooi pillen XTC.
pi_35934467
quote:

[..]

Toch?
Nee, wat je nu zegt klopt niet echt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 maart 2006 @ 10:50:49 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35934532
quote:

Toch?
Dus iedereen die naar Thailand op vakantie gaat neemt het risico dat ie doodgemaakt wordt omdat ze misschien wel verdacht kunnen gaan worden van drugshandel/smokkel? Zal wel goed gaan met de toeristenindustrie daar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35962985
Getekend, toch vind ik het maar een vreemd verhaal.
Soldaat bij de verbindingsdienst
  zondag 12 maart 2006 @ 13:17:36 #216
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_35963668
Als ze schuldig zijn mogen ze van mij de doodstraf krijgen. Dat zijn de wetten van dat land, daar hebben wij totaal niets mee te maken. En als je daarheen gaat weet je welke risico's je loopt.

Maar hun rechtzaak is wel vrij dubieus verlopen.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:52:29 #217
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_36027375
Niet om het een of ander, ik wilde wel tekenen maar de geluiden en video's die je niet kunt uitzetten schrikken nogal af om de site te doorzoeken. brrr.
pi_36045555
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dan geef daar maar eens een bron van, het is gewoon gelul namelijk.
ligt het aan mij of hebben de nederlandse media over deze zaak nauwelijks iets gemeld? (okee, ik woon in de VS, maar lees iedere dag o.a. Fok, het Ad, en kijk, online, naar rtl nieuws.
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:47:46 #219
140904 MLF
Unazukin
pi_36046031
Ik kan me de berichten herinneren dat zij zelf drugs mee hebben genomen, kan het alleen niet meer vinden, te lang geleden

het verhaal over dat huis klopt niet, dat is verzonnen
pi_36046816
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:47 schreef MLF het volgende:
Ik kan me de berichten herinneren dat zij zelf drugs mee hebben genomen, kan het alleen niet meer vinden, te lang geleden

het verhaal over dat huis klopt niet, dat is verzonnen
Hoe meer hier gemeld wordt dat het allemaal anders zat, hoe nieuwsgieriger ik word naar een bron voor dit soort beweringen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36046974
Wat ik heel raar vind, is dat:
quote:
''Ik heb mijn tas al klaarstaan,'' zei de 44-jarige taxichauffeur Pedro Ruyzing uit Heerhugowaard vanuit de beruchte Bangkwang-gevangenis in Bangkok.

Hij zit sinds 1995 in Thailand gevangen. Toen probeerde hij, in geldnood, drie kilo heroïne het land uit te smokkelen; daar zou hij bij terugkeer in Nederland 25.000 gulden voor krijgen. Ruyzing werd op het vliegveld van Bangkok gesnapt. De rechter veroordeelde hem aanvankelijk tot levenslang, maar die straf werd omgezet in veertig jaar. Zijn eerste gratieverzoek was afgewezen.

Bron: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1074752013473.html
deze meneer, duidelijk schuldig wél gered kan worden terwijl hij nota bene met 3 kilo heroïne liep te leuren, maar dat twee mensen die ergens een etage huren in een gebouw waar toevallig drugs gevonden worden zo zwaar de bok zijn
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:53:58 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_36142630
Leven ze nog?
pi_36142724
getekend , niemand verdient de dood voor drughandel
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  Donald Duck held zaterdag 18 maart 2006 @ 15:07:06 #224
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36142882
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:53 schreef APK het volgende:
Leven ze nog?
da's dus de vraag. ik zat wat te lezen over die bangkwang gevangenis, dat is geen pretje.
er is geen vaste executiedatum. Ze kunnen je zomaar ineens komen halen en dan is het afgelopen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36150209
nee
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')