Domme redenatie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:20 schreef StefanP het volgende:
Er is dus ongetwijfeld meer aan de hand.
Zolang je het strafdossier niet kent, kun je helemaal niks van die zaak zeggen, alleen dat je tegen de doodstraf bent, maar in dat geval moet je het voor heel veel meer mensen opnemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:43 schreef APK het volgende:
[..]
Domme redenatie.![]()
Zolang ik geen bewijs zie dat zij er ook maar zijdelings bij betrokken waren ga ik uit van onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zeker als je weet dat ze eerst vrijgesproken waren en het Thaise hof standaard in beroep gaat, wat jaren kan duren voor het weer voorkomt.
Daarom vraag ik ook om bronnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zolang je het strafdossier niet kent, kun je helemaal niks van die zaak zeggen, alleen dat je tegen de doodstraf bent, maar in dat geval moet je het voor heel veel meer mensen opnemen.
We zijn het eens hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook om bronnen.
En ik moet helemaal niets.
Ook bestaat daar zoiets als gezichtsverlies. Hooggeplaatste personen maken geen 'fouten'. En als ze dan toch gezichtsverlies lijden moet daar iets tegenover staan. Een schuldbekentenis bv.![]()
Hooggeplaatste personen denken vaak dat ze nooit verantwoording hoeven af te leggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hooggeplaatste personen maken geen 'fouten'. En als ze dan toch gezichtsverlies lijden moet daar iets tegenover staan. Een schuldbekentenis bv.![]()
Teller staat op 2428quote:Hugo,
De petitie (1e deel) is vandaag om 16.00 aangeboden aan de ambassadeur van Thailand
vanavond rond 10.30 te zien in Hart van Nederland, SB6
Wij gaan echter gewoon verder met het inzamelen van handtekeningen....
Op deze petitie is immers nog niks beslist !
hardstikke bedankt voor je medewerking !!!
Theo van Dissel
Webmaster www.4me.nl
m.b.t. dat laatste heb je met dat andere feit wat je opsomde helemaal gelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:01 schreef APK het volgende:
Nederland = drugs, dat weet iedereen.![]()
Zou jij dan die personen van de eerste etage vrijpleiten? Dacht het niet. Geef hun lekker de schuld en laat ze wegrotten.![]()
Die twee hadden dus kunnen weten dat ze nogal wat risico namen door juist naar Thailans te gaan voor een holiday.quote:
Mis ik nu iets, of vind jij dat als je naar Thailand gaat dat je niet moet zeuren als je doodgemaakt wordt om iets wat je niet gedaan hebt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die twee hadden dus kunnen weten dat ze nogal wat risico namen door juist naar Thailans te gaan voor een holiday.
Zij maakten die bewuste keuze en wie zijn billen ....
Toch?
Nee, wat je nu zegt klopt niet echt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die twee hadden dus kunnen weten dat ze nogal wat risico namen door juist naar Thailans te gaan voor een holiday.
Toch?
Dus iedereen die naar Thailand op vakantie gaat neemt het risico dat ie doodgemaakt wordt omdat ze misschien wel verdacht kunnen gaan worden van drugshandel/smokkel? Zal wel goed gaan met de toeristenindustrie daarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:21 schreef Loedertje het volgende:
Toch?
ligt het aan mij of hebben de nederlandse media over deze zaak nauwelijks iets gemeld? (okee, ik woon in de VS, maar lees iedere dag o.a. Fok, het Ad, en kijk, online, naar rtl nieuws.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan geef daar maar eens een bron van, het is gewoon gelul namelijk.
Hoe meer hier gemeld wordt dat het allemaal anders zat, hoe nieuwsgieriger ik word naar een bron voor dit soort beweringen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:47 schreef MLF het volgende:
Ik kan me de berichten herinneren dat zij zelf drugs mee hebben genomen, kan het alleen niet meer vinden, te lang geleden
het verhaal over dat huis klopt niet, dat is verzonnen
deze meneer, duidelijk schuldig wél gered kan worden terwijl hij nota bene met 3 kilo heroïne liep te leuren, maar dat twee mensen die ergens een etage huren in een gebouw waar toevallig drugs gevonden worden zo zwaar de bok zijnquote:''Ik heb mijn tas al klaarstaan,'' zei de 44-jarige taxichauffeur Pedro Ruyzing uit Heerhugowaard vanuit de beruchte Bangkwang-gevangenis in Bangkok.
Hij zit sinds 1995 in Thailand gevangen. Toen probeerde hij, in geldnood, drie kilo heroïne het land uit te smokkelen; daar zou hij bij terugkeer in Nederland 25.000 gulden voor krijgen. Ruyzing werd op het vliegveld van Bangkok gesnapt. De rechter veroordeelde hem aanvankelijk tot levenslang, maar die straf werd omgezet in veertig jaar. Zijn eerste gratieverzoek was afgewezen.
Bron: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1074752013473.html
da's dus de vraag. ik zat wat te lezen over die bangkwang gevangenis, dat is geen pretje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |