Ik heb ook getekend. Petitie's hebben voor mijn gevoel inderdaad ook weinig zin, maar het feit dat de NL overheid actief met deze zaak bezig is geeft me het idee dat het misschien zoden aan de dijk zal zetten.
Of ze schuldig zijn of niet maakt mij weinig uit, het is een feit dat de omstandigheden in gevangenissen in o.a. Thailand mensonterend zijn, de kansen op een eerlijk proces heel klein zijn, en de Thaise overheid weinig wil weten van een uitleveringsverdrag zodat misdadigers hun straf in Nederland uit kunnen zitten.
Ik wil Boekenworm wijzen op zijn gebrek aan inlevingsvermogen, of enig Nationalistisch bewustzijn. Je lijkt me een egoïstisch persoon.
Gelukkig ben je zeker van jezelf, wanneer het je naaste familie zou betreffen weet je zeker dat je bij je standpunt blijft hè
![]()
Ik bedoel, emoties en gevoelens tellen sowieso niet in zulke situaties toch? Groot gelijk hoor, moraalridder
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.