maar het is wel een aparte jokerknop! en dat gekoppeld aan je bonuskaart! het gaat niet om dezelfde jokers, het gaat me meer om het aantal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:01 schreef Skinnymike het volgende:
Ontzettend overbodig topic. Als je goed oplet zie je dat de jokersticker niet eens gescanned wordt aan de kassa, er zit namelijk een Jokerknop op de kassa zelf, waarmee automatisch die 10% eraf wordt gehaald. Die barcode op de jokersticker is eigenlijk alleen voor de AH's met zelfscankassa's en voor de echte kassamutsen die het knopje niet kunnen vinden
sssstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:06 schreef anti-virus het volgende:.
Als je gewoon naar de balie gaat en daar een stickvel vraagt, dan krijg je ze gewoon.
En die barcodes hebben niets te maken met je bonuskaart oid. Ze hebben eigenlijk met niets te maken want de cassieres scannen ze geen eens
Omdat AH dat uitbesteedt heeft aan TPG zodat er een betrouwbaardere verspreiding van de folders is in tegenstelling tot de folderjochie's, die niet altijd zin hebben om alles rond te brengen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:20 schreef Camplo het volgende:
Kan iemand mij vertellen, waarom TPG de AH boekjes hier altijd bezorgt?
Niet overal geloof ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:20 schreef Camplo het volgende:
Kan iemand mij vertellen, waarom TPG de AH boekjes hier altijd bezorgt?
steeds weer opstarten kost meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:29 schreef ikJur het volgende:
Gastjij bent echt een pauper, zet snel je pc uit kost stroom weet je
![]()
en zo hoort het!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:58 schreef QTPi het volgende:
Hier in de plaatselijke Albert Heijn hoef je niets te plakken. De aardige kassadame vraagt of je stickers geplakt hebt, maar als je nee zegt dan zegt ze: "ok, geen probleem, dan doen we hier, hier en hier wel 10% vanaf, dat zijn je duurste boodschappen." Erg makkelijk dus.
Het is gewoon herbruik baar ja, de kassa mensen zien die sticker dan drukken ze een knop in en krijg je daar je korting opquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef SolidasRock het volgende:
Het kan dus wel? Ik heb vaak dat ik jokers plak op dingen waar ze ook weer heel makkelijk af te halen zijn, en ik vroeg me dus hetzelfde af als TS, is hergebruik mogelijk of niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |