Ik denk dat dat niet zo handig is, want ze hebben elke week verschillende kleurenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kassameisje even versieren (of jongen, wat jij wil) neem haar mee uit eten. neuk haar. trouw met haar en vervolgens stickers vragen
je laten kennen voor een paar duppies, nee laat maar zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:13 schreef Binkster het volgende:
gewoon naar info balie gaan en zeggen dat je geen stickers heb gehad door Nee-Nee sticker op je bus
hier hebben ze het wel liggen bij service balie en geven ze dus welquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:23 schreef Rutger1983 het volgende:
ja niet doen hoor! ze pakken je op hiervoor! kun je levenslang voor krijgen..
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:24 schreef lucky_birdie het volgende:
en anders de papierbak van het postkantoor doorspitten, de overgebleven folders belanden namelijk meestal in de papierbak..
Precies, zijn ze alleen maar blij mee. Zorgt er misschien toch weer voor dat je een keer extra boodschappen gaat doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef harteloos het volgende:
die stickers kan je gewoon bij de servicebalie vragen
dan krijg je zelfs een paar velletjes
Dat werkt heel erg goed, je moet de joker niet te stijf op het product plakken wat je gaat kopen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef Furia het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd de jokerstickers weer her te gebruiken? Ik ben benieuwd of ze dit op een of andere manier aan je bonuskaart koppelen, zodat er ineens allemaal zwaailichten gaan als je voor de vierde keer iets met een joker koopt![]()
Paupert.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Furia het volgende:
O, en die stickers haal je er zonder fohn ook makkelijk af. Ik heb ze wel weer op mijn velletje geplakt hihi
Wat hij zegt vandaag nog gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef harteloos het volgende:
die stickers kan je gewoon bij de servicebalie vragen
dan krijg je zelfs een paar velletjes
Nee pauperquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
je mag toch niet al je stikkertjes op een product plakken?
HIER KRIJG JE ZE TIJDENS HET AFREKENEN VAN JE BOODSCHAPPEN, ze zijn dus IN de winkel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zoals ik zei: "Wij niet!" Ik werk in de Albert Heijn. Wij hebben deze stickers NIET in de winkel liggen! Hoor je me? NIET!!! WAAARGH!!
niet alleen pt-ers...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
HIER KRIJG JE ZE TIJDENS HET AFREKENEN VAN JE BOODSCHAPPEN, ze zijn dus IN de winkel.
Het beleid is niet overal heztelde bij AH (behalve dat de meeste pt-ers er uitvliegen zodra ze 19 zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |