Zou moeten ja, maar bij veel moet je het zelfs vragen. Laatste keer gelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
degene die leent komt het altijd terugbrengen. Zo snel mogelijk, en ongevraagd.
Althans, dat zou moeten
Ja dat dacht ik ook...quote:
Ok punt 2 waarom ik niet meer met hem wil omgaan. Als je een discussie hebt en je laat hem niet uitpraten dan slaat die je... Ook al onderbreekt hij je de heletijd en zegt dat je het fout hebt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:38 schreef saaw het volgende:
laatste keer dat je met hem omgaat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje overdreven
je kan toch gewoon even met hem erover praten?
nja weet ook niet hoe goed jullie vriendschap was verder
lenen = zelf zorgen dat het terug komt, op welke manier dan ook. als ik daar ben en een van ons denkt er aan is het prima, als diegene het uit zichzelf naar mij toe of naar een plek waar we elkaar zien toe mee vind ik het ook best. vind het alleen vermoeiend om 1000 keer om iets te moeten vragen
Juist. Ik leen alleen wel es een boek of DVD uit en dan alleen aan mensen die ik ken en waarvan ik weet dat het meteen terugkomt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:39 schreef tonks het volgende:
Ik leen nooit iets uit, als je iets wilt dan koop je het maar. Ik heb er ook voor moeten werken
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je een discussie hebt en je laat hem niet uitpraten dan slaat die je...
Ik verdenk hem ook nog van jatten van een DVD van mij
Hij heeft me nog nooit geslagen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een poepie zeg
Als 'ie je weer slaat, noem hem dan een kutlul... Dat zal hem leren........
Dat gaat me nou ook weer iets te ver maar mijn grensen zijn nu wel smaller geworden. Uitlenen opzich vind ik niks mis mee, maar als er alleen maar gezeik om komt is dat wel spijtigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef Denocorp het volgende:
Ik heb me ook wel eens voorgenomen om niks meer uit te lenen, maar je moet wel echt een ijskouwe zijn om dat lang vol te houden...
Als een vriend me vraagt om 'even' een boek of DVD ofzo aan hem/haar te lenen dan kan ik moeilijk nee zeggen, ook al weet ik dat ik 20x moet gaan zeuren voordat ik het object in kwestie terug krijg.
mensen die een geleend item dooruitlenen, die leen ik duidelijk nooit meer watquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou moeten ja, maar bij veel moet je het zelfs vragen. Laatste keer gelijk![]()
Wat nog erger is: iets uitlenen aan iemand en die leent het vrolijk uit aan iemand anders de je niet kent.Sterf kutprofiteurs, ga zelf iets kopen
![]()
Z'n antwoord heb ik dus ook al een keer van hem gekregen toen vroeg ik ook of ik me spul terug mocht. Jahoor kom maar halen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:10 schreef Mikkie het volgende:
Kreeg ik een smsje dat de kaart bij hem thuis op me lag te wachten![]()
ook in geval 1 hoeft ie niet meer te vragen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je twee opties:
1. Je laat hem duidelijk weten dat je hier niet van gediend bent. Hij kan 't nú terug komen brengen (verzin een smoesje dat je 't hard nodig hebt ofzo). Als 'ie bij jou aankomt meld je dat je 't helemaal niet nodig hebt en dat 'ie asociaal is.
2. Je haalt het bij 'm op, liever gisteren dan vandaag, en doet er de mededeling bij dat hij in het vervolg niet meer aan je hoeft te vragen of 'ie iets mag lenen.
helemaal geen smoesje verzinnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je twee opties:
1. Je laat hem duidelijk weten dat je hier niet van gediend bent. Hij kan 't nú terug komen brengen (verzin een smoesje dat je 't hard nodig hebt ofzo). Als 'ie bij jou aankomt meld je dat je 't helemaal niet nodig hebt en dat 'ie asociaal is.
2. Je haalt het bij 'm op, liever gisteren dan vandaag, en doet er de mededeling bij dat hij in het vervolg niet meer aan je hoeft te vragen of 'ie iets mag lenen.
Vorige week heb ik twee dvd's terug gevraagt. Ze lagen klaar voor me en ik kon hem ophalen. Later bleek dat hij nog 1 dvd vergeten was om klaar te leggen. Conclusie ik moest twee keer fietsen voor mijn spul want meneer zou het dus echt niet terug brengen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je twee opties:
Gebeurt echter zelden tot nooitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
degene die leent komt het altijd terugbrengen. Zo snel mogelijk, en ongevraagd.
Althans, dat zou moeten
Dat zou het beste zijn vooraf even een handtekening zetten dat hij er mee eens is. En dan hoef je je nooit meer zorgen te maken want dan klaag je hem gewoon aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef alki het volgende:
Het videotheek principe toepassen
Wie het leent moet het ook terug brengen, wil je zeker zijn dat je het terug krijgt zsm 5 euro borg vragen
Beetje omslachtig vind je nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn vooraf even een handtekening zetten dat hij er mee eens is. En dan hoef je je nooit meer zorgen te maken want dan klaag je hem gewoon aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |