Precies! En bijstand en uitkeringen zijn er ook niet, net als geestelijk gehandicapten. Kost alleen maar geld, die "wezens" kan je beter lozen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
hoef je ook niet meer te stemmen 14.gif
Jamaar dan zie je het wel in die tijdsgeest. In NL waren in die tijd ook nog geen bijstand en uitkeringen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Precies! En bijstand en uitkeringen zijn er ook niet, net als geestelijk gehandicapten. Kost alleen maar geld, die "wezens" kan je beter lozen.
Nee, ik denk dat we bepaald niet beter af zouden zijn.
Waarschijnlijk zou de holocaust wel anders gezien worden, maar wel als iets negatiefs. Op een gegeven moment zou het niet meer dan een slechte herinnering zijn, ernstiger maar wel vergelijkbaar met de politionele acties van Nederland in Indonesïe.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef PPL het volgende:
We zouden hele andere geschiedenisboekjes hebben.
Ik ben enerzijds wel benieuwd wat daar dan had ingestaan over de concentratie-kampen.
Hoe zouden de Amerikanen worden afgeschilderd / gedemoniseerd ?
Anderzijds is het flauwekul om er al te lang over na te denken.
Feit: De Duisters hebben niet gewonnen.
Sterker nog, ik denk dat er helemaal geen winnaars waren van de Tweede Wereld Oorlog.
Er waren partijen die meer hadden verloren dan de andere, maar verloren heeft uiteindelijk iedereen.
Als je begint aan oorlog ben je al een loser.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef PPL het volgende:
We zouden hele andere geschiedenisboekjes hebben.
Ik ben enerzijds wel benieuwd wat daar dan had ingestaan over de concentratie-kampen.
Hoe zouden de Amerikanen worden afgeschilderd / gedemoniseerd ?
Anderzijds is het flauwekul om er al te lang over na te denken.
Feit: De Duisters hebben niet gewonnen.
Sterker nog, ik denk dat er helemaal geen winnaars waren van de Tweede Wereld Oorlog.
Er waren partijen die meer hadden verloren dan de andere, maar verloren heeft uiteindelijk iedereen.
hehe nee, tnx voor je bijdrage mènquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
dan hadden we hier niet zoveel marok's
Je bent in de war met de communisten, maar dat zul je wel merken wanneer de SP aan de macht komtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Koenholio het volgende:
Ik denk dat we dan nu met zijn allen "Arbeit macht frei" op ons Nazi-broodtrommeltje hadden staan, als we in de wekelijkse pauze zouden willen eten tijdens ons werk in de mijnschacht.
Dus de VS en GB hadden zich maar moeten laten veroveren door de Neo-Nazi's ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef indy-jones het volgende:
[..]
Als je begint aan oorlog ben je al een loser.
Dan zouden we nu Belgen zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hehe nee, tnx voor je bijdrage mènHelemaal zelf bedacht?
Hoe zou het zijn geweest als Nederland geen verstandige mensen heeft gehad?
Er zijn in WO2 ook veel moslims vermoord, en dat 1na laatste regeltje is niet echt subtiel he?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef Elegy het volgende:
* Geen gezeur over plastic helmpjes bij het voetbal
* Overal brede snelwegen
* Geen hangjongeren
* Werk voor iedereen
* Bratwurst mit Sauerkraut
* Uniformen en stropdassen behoren tot het gewone straatbeeld
* Lekker overal kuilen graven
* Geen israel/palestina kwestie
* Elke film die uitkomt kan je verstaan
* In WO2 shooters kan je lekker op amerikanen schieten
* Hitler zou nu dood zijn
* Europa zou verenigd zijn
* We zouden duits spreken
* Treinen zouden gewoon op tijd rijden
* Wagner FM ipv 538
* Geen gedoe met Pinochet
* Moslims zouden medestrijders worden
* Ook Center Parcs vakantiekampen in Polen
* Oktober Bierfest is nationale feestdag
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
zo slecht lijkt me dat niet eens, iedereen gewoon werken, en als je dat niet wil dan heb je geen geld. klink vrij logisch.
onzin, voor WO2 leefden Joden en palestijnen redelijk vredelievend samen, sowieso waren er nauwelijks Joden in het midden-oosten...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef Balthar het volgende:
Voor diegenen die denken dat we dan geen Moslims in Nederland hadden, Hitler had veel vriendjes in de Arabische wereld wegens zijn anti-Joodse houding.
We have a winner!quote:
ooit gehoord van familie en vrienden, daar kun je dan op vertrouwen. of niet. maar daar kom je snel genoeg achter. het moet maar is afgelopen zijn met dat zachtaardige gedoe. zo krijg je alleen maar mietjes. werken voor je geld zul je. tis toch te belachelijk voor woorden dat ik kinderen hun studie betaal terwijl ik niet eens kinderen heb. om nog maar te zwijgen over kinderbijslag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:38 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dus jij breekt je been en je sterft van de honger.
Werken i.p.v. pensioen is okay.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ooit gehoord van familie en vrienden, daar kun je dan op vertrouwen. of niet. maar daar kom je snel genoeg achter. het moet maar is afgelopen zijn met dat zachtaardige gedoe. zo krijg je alleen maar mietjes. werken voor je geld zul je. tis toch te belachelijk voor woorden dat ik kinderen hun studie betaal terwijl ik niet eens kinderen heb. om nog maar te zwijgen over kinderbijslag.
Je betaalt geld aan openbare voorzieningen die anders door de bekrompenheid van de gemiddelde mens niet wordt betaald.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ooit gehoord van familie en vrienden, daar kun je dan op vertrouwen. of niet. maar daar kom je snel genoeg achter. het moet maar is afgelopen zijn met dat zachtaardige gedoe. zo krijg je alleen maar mietjes. werken voor je geld zul je. tis toch te belachelijk voor woorden dat ik kinderen hun studie betaal terwijl ik niet eens kinderen heb. om nog maar te zwijgen over kinderbijslag.
Damn , je zou het toch bijna willenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef Elegy het volgende:
* Geen gezeur over plastic helmpjes bij het voetbal
* Overal brede snelwegen
* Geen hangjongeren
* Werk voor iedereen
* Bratwurst mit Sauerkraut
* Uniformen en stropdassen behoren tot het gewone straatbeeld
* Lekker overal kuilen graven
* Geen israel/palestina kwestie
* Elke film die uitkomt kan je verstaan
* In WO2 shooters kan je lekker op amerikanen schieten
* Hitler zou nu dood zijn
* Europa zou verenigd zijn
* We zouden duits spreken
* Treinen zouden gewoon op tijd rijden
* Wagner FM ipv 538
* Geen gedoe met Pinochet
* Moslims zouden medestrijders worden
* Ook Center Parcs vakantiekampen in Polen
* Oktober Bierfest is nationale feestdag
In die tijd moest je anders om zaken te doen in bijv. Saoudie Arabië een Niet-Jood verklaring overleggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:50 schreef RM-rf het volgende:
Ik praat nu Duits ... maar als de duitsers gewonnen hadden denk ik eerder dat ik dat niet meer zou doen ...
[..]
onzin, voor WO2 leefden Joden en palestijnen redelijk vredelievend samen, sowieso waren er nauwelijks Joden in het midden-oosten...
iig was er niet dezelfde jodenhaat onder de Islamieten, die ontstond pas na de oorlog toen miljoenen Joden naar palestina verhuisden ...
De voornaamste reden waarom Hitler het redelijk goed deed bij een bepaalde groep arabieren was omdat hij tegen Engeland was, en juist Groot Brittanie grote belangen had in de regio (Suez-kanaal) en dat veel arabieren daarvan wel wilden sneoepen, die zagen de engelsen graag vertrekken ....
de liefde voor Hitler bij de arabieren was nooit erg groot
Waarom duits praten, we spreken nu toch ook niet Amerikaansquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef 2biergraag het volgende:
Als we nu zouden leven volgens het "geloof" van het 3e rijk?
Zou ons leven dan zoveel slechter of beter zijn geweest?
We zouden nu iig niet zitten met het vreemdelingen probleem.
Ook financieel zou het nu denk ik niet slecht zijn geweest. Omdat we dan toch een sterke en grote natie zouden hebben.
Wel zouden we problemen met Amerika hebben, misschien waren we allang ge-nuked of andersom![]()
Ook zouden we Duits praten.
Wie ziet er nog meer voor cq -nadelen. Ik probeer het dan niet te zien als iets wat per definitie als slecht moet worden beschouwd. Wel de rassenzuivering die eraan vooraf ging natuurlijk![]()
Praat geen poep...quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:47 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Waarom duits praten, we spreken nu toch ook niet Amerikaans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |