Precies! En bijstand en uitkeringen zijn er ook niet, net als geestelijk gehandicapten. Kost alleen maar geld, die "wezens" kan je beter lozen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
hoef je ook niet meer te stemmen 14.gif
Jamaar dan zie je het wel in die tijdsgeest. In NL waren in die tijd ook nog geen bijstand en uitkeringen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Precies! En bijstand en uitkeringen zijn er ook niet, net als geestelijk gehandicapten. Kost alleen maar geld, die "wezens" kan je beter lozen.
Nee, ik denk dat we bepaald niet beter af zouden zijn.
Waarschijnlijk zou de holocaust wel anders gezien worden, maar wel als iets negatiefs. Op een gegeven moment zou het niet meer dan een slechte herinnering zijn, ernstiger maar wel vergelijkbaar met de politionele acties van Nederland in Indonesïe.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef PPL het volgende:
We zouden hele andere geschiedenisboekjes hebben.
Ik ben enerzijds wel benieuwd wat daar dan had ingestaan over de concentratie-kampen.
Hoe zouden de Amerikanen worden afgeschilderd / gedemoniseerd ?
Anderzijds is het flauwekul om er al te lang over na te denken.
Feit: De Duisters hebben niet gewonnen.
Sterker nog, ik denk dat er helemaal geen winnaars waren van de Tweede Wereld Oorlog.
Er waren partijen die meer hadden verloren dan de andere, maar verloren heeft uiteindelijk iedereen.
Als je begint aan oorlog ben je al een loser.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef PPL het volgende:
We zouden hele andere geschiedenisboekjes hebben.
Ik ben enerzijds wel benieuwd wat daar dan had ingestaan over de concentratie-kampen.
Hoe zouden de Amerikanen worden afgeschilderd / gedemoniseerd ?
Anderzijds is het flauwekul om er al te lang over na te denken.
Feit: De Duisters hebben niet gewonnen.
Sterker nog, ik denk dat er helemaal geen winnaars waren van de Tweede Wereld Oorlog.
Er waren partijen die meer hadden verloren dan de andere, maar verloren heeft uiteindelijk iedereen.
hehe nee, tnx voor je bijdrage mènquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
dan hadden we hier niet zoveel marok's
Je bent in de war met de communisten, maar dat zul je wel merken wanneer de SP aan de macht komtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Koenholio het volgende:
Ik denk dat we dan nu met zijn allen "Arbeit macht frei" op ons Nazi-broodtrommeltje hadden staan, als we in de wekelijkse pauze zouden willen eten tijdens ons werk in de mijnschacht.
Dus de VS en GB hadden zich maar moeten laten veroveren door de Neo-Nazi's ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef indy-jones het volgende:
[..]
Als je begint aan oorlog ben je al een loser.
Dan zouden we nu Belgen zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hehe nee, tnx voor je bijdrage mènHelemaal zelf bedacht?
Hoe zou het zijn geweest als Nederland geen verstandige mensen heeft gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |