Ik dinsdag, met de Delta vlucht van 10.45quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ook! Vlieg as maandag met de KLM vlucht van 18.20
Hangt van de koers af, maar je bent wel goedkoper uit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Scheelt dat nog veel qua prijs? Ik wil ook al een tijdje een iPod kopen, maar dan kan ik misschien beter nog even wachten tot ik daar ben...
Kijk anders gewoon even op apple.com de amerikaanse store. Heb je een aardig goeie richtprijs.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Scheelt dat nog veel qua prijs? Ik wil ook al een tijdje een iPod kopen, maar dan kan ik misschien beter nog even wachten tot ik daar ben...
Ik ga volgende week naar het Morningside Inn in Upper West; zal het even voor je keuren dus verwacht 25 april een advies ;-)quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:30 schreef philipnorth het volgende:
Overige aanraders voor leuke/goede/goedkope hotels welkom, zoals Pennsylvania, maar daar heb ik zelf een beetje teveel zo'n: leuk als je maar de juiste kamer hebt gevoel bij.
Ik weet wel dat je alleen maar moet slapen op zo'n kamer, maar een beetje relaxte kamer mag ook weer wel.
Ziet er op site wel ok uit iigquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:02 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar het Morningside Inn in Upper West; zal het even voor je keuren dus verwacht 25 april een advies ;-)
Dan zou ik voor 103rd gaan. Dat ligt wat centraler. Wat betaal je nou voor zo'n studio met private bath?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb zelf nu twee opties voor de overnachtingen... Central Park Hostel ( West 103rd Street), daar hebben ze nu ook studio apartments met private bathroom, en nog een apartement met eigen badkamer aan West 120th Street.
Iemand een idee wat de gunstigste locatie is?
109$ voor doordeweekse nachten en 119$ in het weekend. Lijkt me erg redelijk... toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:10 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Dan zou ik voor 103rd gaan. Dat ligt wat centraler. Wat betaal je nou voor zo'n studio met private bath?
We hebben gewoon een budget standard room, tja zijn toch student hehquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:09 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ziet er op site wel ok uit iig
Ben benieuwd.
Wat voor kamer heb je genomen? Een superior suite? Die zijn nu 95 USD zie ik
Da's waarquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
We hebben gewoon een budget standard room, tja zijn toch student heh
Mij iig nog te hoog. Ik zoek meestal een hotel in midtown uit. Of maximaal tot laten we zeggen de 80e straat. Vandaar kan je tenminste relaxt alle kanten op zonder meteen de metro te moeten pakken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:10 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Dan zou ik voor 103rd gaan. Dat ligt wat centraler. Wat betaal je nou voor zo'n studio met private bath?
Ik heb ook gezocht naar bed & breakfasts, scheelt soms behoorlijk en vaak heb je er een eigen badkamer bij! Ik heb echt geen zin om op vakantie mijn plee en douche met vreemden te delen, maar das geheel persoonlijk uiteraard...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:31 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Da's waar(ik niet meer trouwens)
Maar een eigen badkamer/toilet vind ik toch ook wel weer fijn hoor
Ben iig eens rustig aan t kijken voor wat goedkoops en goeds voor een lang weekend tripje ofzo
Das toch zo'n 123 euro momenteel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:28 schreef Drostie het volgende:
Volgens mij is een iPod nano 1.5gig zon 150 dollar. Scheelt dus wel.
103 natuurlijk. 120 zit je in Harlem en ben je net wat verder van midtown verwijderd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb zelf nu twee opties voor de overnachtingen... Central Park Hostel ( West 103rd Street), daar hebben ze nu ook studio apartments met private bathroom, en nog een apartement met eigen badkamer aan West 120th Street.
Iemand een idee wat de gunstigste locatie is?
123.934 EUR to be exact! Ik gebruik altijd www.xe.com en dan links boven de currency converter! Altijd up to date...:)quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Das toch zo'n 123 euro momenteel?
Hier staan nog wel een paar reviews.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:03 schreef twentemeisje het volgende:
Bedankt voor de locatietips :-)
Is iemand wel eens in Central Park Hostel geweest? En dan misschien zelfs ook in hun private studios?
De ratings op Tripadvisor.com zijn prima, lijkt me toch een goede indicatie?
Das weer een ander verhaal zeg... wijkt best af van die op tripadvisor... f_ck nu ga ik weer twijfelen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier staan nog wel een paar reviews.
Zoveel negatieve zijn er nou ook weer niet. Je moet je afvragen waar je die kamer voor gebruikt. Je slaapt er alleen immers. Als je er nou hele dagen zou zitten zou ik ook wel een goede kamer willen. Maar je bent toch de hele dag buiten, dan ben je er in principe alleen om te pitten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:20 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Das weer een ander verhaal zeg... wijkt best af van die op tripadvisor... f_ck nu ga ik weer twijfelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |