Goh, twijfelen tussen ongeveer alle grote partijen die mee doen? Wie twijfelt over bijv. GroenLinks kan nooit ook over VVD twijfelen.... zit iets te veel verschil in de standpunten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:52 schreef Tali-banaan het volgende:
Waarom mag ze niet twijfelen tussen een aantal partijen? Dat is toch niet dom. Slimmer dan mensen die bij voorbaat al een partij in gedachte hebben terwijl ze de standpunten niet weten.
Hoe kan je nou weer twijfelen tussen VVD en Groenlinks?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:41 schreef Tobbes het volgende:
degene om wie het draait Miljuschka () twijfelt zelf nog, en wel tussen de pvda, groen links, de VVD en het CDA!
Ali B for president !!!shift 1@!!!!111quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef Stansfield het volgende:
MiljuschkaWat een irritant kutwijf is dat.
99% van de tmf kijkers mag toch nog niet stemmen (gelukkig maar)
Ze heeft wel haar gymnasium afgemaakt, hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:41 schreef Tobbes het volgende:
Op dit moment is er op tmf een inhoudelijke discussie (! ) gaande over verkiezingen. Ter illustratie van het niveau: degene om wie het draait Miljuschka (
) twijfelt zelf nog, en wel tussen de pvda, groen links, de VVD en het CDA!
Bij deze beklaag ik alle domme mensen op deze planeet
quote:
Het feit dat ze lekker is maakt een hoop goed, in mijn bescheiden ogen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef Stansfield het volgende:
MiljuschkaWat een irritant kutwijf is dat.
99% van de tmf kijkers mag toch nog niet stemmen (gelukkig maar)
ik ben wel geneigd haar domheid te vergeven...quote:
Lijkt me echt een vrouwmus die aan plassex doetquote:
Inderdaad, kan je zo zienquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lijkt me echt een vrouwmus die aan plassex doet
Kinky bekkie vandaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, kan je zo zien![]()
k snap trouwens niet wat mensen nou zo lekker aan haar vinden? Vind haar nou niet echt bijzonder.
PS: Laat opmerkingen als "heaumeau" of "je vriendin is vast niet zo knap" maar achterwege, die kennen we al.
Wat doe jij eigenlijk op tmf?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:41 schreef Tobbes het volgende:
Op dit moment is er op tmf een inhoudelijke discussie (! ) gaande over verkiezingen. Ter illustratie van het niveau: degene om wie het draait Miljuschka (
) twijfelt zelf nog, en wel tussen de pvda, groen links, de VVD en het CDA!
Bij deze beklaag ik alle domme mensen op deze planeet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |