abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35812962
Ik krijg een pesthekel aan dat geslijm. 'Waarom wil je hier werken, motiveer het!'. Ik wil geld verdienen omdat ik mijn rekeningen moet betalen. Niet meer en niet minder. Maar dat is natuurlijk voor hen geen motivatie. Nee, je moet gaan uitwijden. 'Leuke bedrijf, geweldige werksfeer, enthousiaste collega's, blablabla'. En ze weten het zelf ook wel.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:20:03 #2
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35813029
Ja, maar dat komt mooi over in je brief. Dan lijkt het misschien wel of je daadwerkelijk ook wilt gaan werken
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35813047
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef JosvG het volgende:
Ja, maar dat komt mooi over in je brief. Dan lijkt het misschien wel of je daadwerkelijk ook wilt gaan werken
Waarom zou je gaan solliciteren als je niet wil werken.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:22:01 #4
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_35813106
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Waarom zou je gaan solliciteren als je niet wil werken.
Zie OP
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_35813112
Solliciteer dan bij de McDonalds daar vragen ze zulk soort dingen vast niet!
pi_35813134
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vast wel. Ik weet het bijna wel zeker.
pi_35813144
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Vipers het volgende:

[..]

Zie OP
Omdat?
pi_35813177
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Omdat?
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:18 schreef martinlutherking het volgende:
'Waarom wil je hier werken, motiveer het!'. Ik wil geld verdienen omdat ik mijn rekeningen moet betalen. Niet meer en niet minder.
pi_35813193
Aan de hand van jouw motivatie bekijken zij of jouw verwachtingen een beetje overeen komen met die van het bedrijf.
pi_35813227
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dat bedoel ik dus ook. Voor elk pestbaantje zal je een mooi verhaaltje erbij moeten lullen.

Waarom wil je vuilinsman worden?
- Ik had vroeger al interesse, leuke collega's.

Waarom wil je achter de lopende band staan?
- Het lijkt me leuk en afwisselend werk.

Waarom wil je in de C1000 werken?
- Maikuuul is mijn held.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:26:43 #11
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35813288
quote:
Ik krijg een pesthekel aan dat geslijm. 'Waarom wil je hier werken, motiveer het!'. Ik wil geld verdienen omdat ik mijn rekeningen moet betalen. Niet meer en niet minder. Maar dat is natuurlijk voor hen geen motivatie. Nee, je moet gaan uitwijden. 'Leuke bedrijf, geweldige werksfeer, enthousiaste collega's, blablabla'. En ze weten het zelf ook wel.
Geachte heer/ mevrouw,

Via deze weg wil ik u informeren dat het mij een puik plan lijkt dat ik bij uw bedrijf kom te werken. Ik zal geen lang verhaal schrijven over hoe geweldig ik u bedrijf toch vind. Laten we eerlijk zijn: u wilt aan het einde van de dag gewoon dat het werk af is en ik wil aan het eind van de maand gewoon mijn geld, zodat ik mijn rekeningen kan betalen.

Groetjes,

De sollicitant.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:26:58 #12
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_35813305
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

En dat bedoel ik dus ook. Voor elk pestbaantje zal je een mooi verhaaltje erbij moeten lullen.

Waarom wil je vuilinsman worden?
- Ik had vroeger al interesse, leuke collega's.

Waarom wil je achter de lopende band staan?
- Het lijkt me leuk en afwisselend werk.

Waarom wil je in de C1000 werken?
- Maikuuul is mijn held.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_35813326
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Geachte heer/ mevrouw,

Via deze weg wil ik u informeren dat het mij een puik plan lijkt dat ik bij uw bedrijf kom te werken. Ik zal geen lang verhaal schrijven over hoe geweldig ik u bedrijf toch vind. Laten we eerlijk zijn: u wilt aan het einde van de dag gewoon dat het werk af is en ik wil aan het eind van de maand gewoon mijn geld, zodat ik mijn rekeningen kan betalen.

Groetjes,

De sollicitant.
Het is ten minste eerlijk.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:27:58 #14
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35813345
quote:

[..]

Geachte heer/ mevrouw,

Groetjes,

De sollicitant.
Als ik baas zou zijn, zou ik liever dat hebben dan dat ik zo'n brief krijg vol geslijm over het bedrijf, terwijl ie er nog nooit is geweest.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:32:38 #15
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_35813484
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:27 schreef Forcefuzz het volgende:

Als ik baas zou zijn, zou ik liever dat hebben dan dat ik zo'n brief krijg vol geslijm over het bedrijf, terwijl ie er nog nooit is geweest.
Ja precies! Zolang je C.V. dan maar in orde is.

Enthousiaste collega's?
Flikker toch op man, je bent hier nog nooit binnen geweest!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_35813500
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:24 schreef Syll het volgende:
Aan de hand van jouw motivatie bekijken zij of jouw verwachtingen een beetje overeen komen met die van het bedrijf.
Ja, dat zegt men. Het bedrijf is gewoon uit op winst, en een werknemer op salaris. Zo simpel is het.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:35:03 #17
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35813553
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Ja, dat zegt men. Het bedrijf is gewoon uit op winst, en een werknemer op salaris. Zo simpel is het.
Ik wilde dat een keer zeggen tijdens een functioneringsgesprek... net op tijd m'n woorden ingeslikt...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:36:18 #18
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_35813581
quote:
<..> Ik wil geld verdienen omdat ik mijn rekeningen moet betalen. Niet meer en niet minder. <..>
*kruipt even in de huid van diegene die aan de andere kant zit*

Dus als iemand bij een ander bedrijf je 25 euro per maand meer biedt ben je weg hier?
Waarom zouden als bedrijf dan moeten investeren in jou? Dan hebben wij liever iemand die hier komt werken omdat hij/zij het werk leuk vind.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_35813602
quote:

[..]

Geachte heer/ mevrouw,

Groetjes,

De sollicitant.
Als het voor vakkenvuller/kassamiep/productiewerk is of een bijbaantje dan zou deze brief wat mij betreft hoge ogen gooien.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_35813611
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:36 schreef wdn het volgende:

[..]

*kruipt even in de huid van diegene die aan de andere kant zit*

Dus als iemand bij een ander bedrijf je 25 euro per maand meer biedt ben je weg hier?
Waarom zouden als bedrijf dan moeten investeren in jou? Dan hebben wij liever iemand die hier komt werken omdat hij/zij het werk leuk vind.
Waar zeg ik dat?
pi_35813648
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Ja natuurlijk..

K heb het vorige keer wel gezegd bij een sollicitatie: Waarom wil je hier werken?
Ja, omdat ik het thuis zijn zat ben, ik geld wil verdienen en dit aansluit bij mijn opleiding.

K ben toen wel gewoon aangenomen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:40:38 #22
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_35813649
Ik kan je uit ervaring zeggen dat slijmen toch beter werkt dan rochelen
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_35813667
Tja je wilt toch dat iemand niet zomaar werkt, maar hard werkt, het niet erg vind om wat langer te blijven; kortom plezier heeft in zijn/haar werk. Iemand die niet loopt te fokken tijdens zijn wer.... shit...
pi_35813703
Ik moet nu een tekst schrijven waarom ik graag bij een callcenter wil werken.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:48:34 #25
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35813790
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:44 schreef martinlutherking het volgende:
Ik moet nu een tekst schrijven waarom ik graag bij een callcenter wil werken.
Neem het op en stuur ze een MP3tje waarin je zegt dat je graag mag kletsen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')