Op internet zoeken naar lingo. Naar aflevering van lingo en kwestie van knippen/plakken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:01 schreef outcast_within het volgende:
Goed bezig.
Heb je ook die geluidjes?
Zou je die kunnen uploaden mss dat een creatieve fokker er ook wat aan heeft.
Het letter goed/verkeerdeplek/fout geluidje.
Het een nummer word weg gestreept geluidje.
Nice!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:13 schreef Kinz het volgende:
Ik heb van elk geluidje 1 toon gepakt. en beetje creatieveling kan er met een midikeyboard een leuke track mee maken
Ik zal ze even uploaden
Hier en Hier
Succes ermee!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik waag me er vandaag of morgen ook nog wel even aan
Ja ik hoorde die plaat ook! Klonk idd erg lekker, kan hem alleen nergens vinden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
Er is zelfs een nummer van gemaakt, ik hoorde het toevallig net op 538 van ene Nagoom? Het klonk best lekker.
Nagoom is de artiest. Titel weet ik niet. Ik kan hem in ieder geval niet vinden op Shareaza.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:26 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ja ik hoorde die plaat ook! Klonk idd erg lekker, kan hem alleen nergens vinden.
Weet iemand de artiest + titel van die plaat ?
Ik heb hem gevonden. DJ Nagoom- Blingo (radio edit)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nagoom is de artiest. Titel weet ik niet. Ik kan hem in ieder geval niet vinden op Shareaza.
Inderdaad, de internetwinkel is dicht ofzoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:59 schreef outcast_within het volgende:
demmit winkelmedewerker kan em niet vindeniemand die em wilt sharen? msn o.i.d?)
Is dat hem wél?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden. DJ Nagoom- Blingo (radio edit)
hoe vaker ik 'm hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:35 schreef timbob het volgende:
http://www.primeserver.nl/timsetroep/lingoo.mp3
weer 10 minutjes pret
alleen die 2 lingo sampletjes gebruikt.
en er zit geen eind aan
laat staan een opbouw.
nouja.
^-^ jij weer terug? Mooiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef Xebrozius het volgende:
Harcore lingo, extended version
1.2MB, 1:16 minuten en 128kbps
Nah heb maar 1 kloon gebruikt die periode, en die heeft het anderhalf dag volgehouden. Als ik een ban heb zit ik hem tegenwoordig aardig braaf uit. Btw tip: dat nummer heb ik als ringtone op m'n telefoon.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
^-^ jij weer terug? Mooi(waarschijnlijk nooit weggeweest, maar in mijn ogen was je iig even weg)
Bedankt voor het nummer
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef Xebrozius het volgende:
na een uur luisteren h0or je een heel goed nummer...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:26 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit nu al 10minuten onafgebroken te luisteren naar dit lingo dingetje, dat ik vond in het ik zoek een nummer topic. http://members.home.nl/buxx/lingo.mp3
Iemand anders reageerde dat iedereen wel zoiets kon maken.
Iemand die een Lingo liedje kan/zin heeft om een lingo liedje te maken?![]()
Hijs vet..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef Xebrozius het volgende:
Waar is Nance in dit nummer? Twenty4Seven revival.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef Xebrozius het volgende:
Interessantquote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef flappiewappie het volgende:
zaterdag hoorde ik een hardstyle nummer (seriues nummer, dus niet die van DJ-R-Active) werd gedraait in INDEX (DE). Ben er nog steeds niet achter hoe het nummer heet, werd telkens iets in het japans door heen gemixt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |