quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:31 schreef 1ofthefew het volgende:
vrouwen te over en niemand zo uniek als mij.
zij dood ik leven.
(grapje schat, mocht je dit lezen)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
we sterven samen. als ik ga dan neem ik haar mee
dat wordt een week geen sexquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:31 schreef 1ofthefew het volgende:
vrouwen te over en niemand zo uniek als mij.
zij dood ik leven.
(grapje schat, mocht je dit lezen)
Daar zat ik dus ook al over te twijfelen. Maar als het erop aankomt en mijn geliefde kan er wel tegen, dan ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:28 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben geneigd om ik te zeggen, maar tegelijketijd denk ik dat ik beter tegen de emotionele klap zou kunnen dan mijn vriendin. Kortom eigenlijk is de keuze: "Een leven lang pijn en verdriet: jij of je geliefde?"
Ik weet niet of ik dat mijn geliefde aan zou kunnen doen....
Je geliefde wilt graag dood?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef swingerandfree het volgende:
Ik kies voor de dood van mijn geliefde, omdat ik weet dat ze dat graag wil. Niet dat ik haar ga doden, maar in dit topic is mijn keuze dus mijn geliefde,
Altijd leuk, als je geliefde dood wil.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef swingerandfree het volgende:
Ik kies voor de dood van mijn geliefde, omdat ik weet dat ze dat graag wil. Niet dat ik haar ga doden, maar in dit topic is mijn keuze dus mijn geliefde,
Nou niet bepaaldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Altijd leuk, als je geliefde dood wil.![]()
Denk niet dat hij dat echt erg zou vinden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:48 schreef B_BOY het volgende:
geliefde dus wil mijn geliefde niet verder laten leven zonder mij.
eitje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Omdat de vorige dicht is.
Als je moest kiezen tussen de dood van je geliefde of van jezelf waar zou je voor kiezen?
ik zou kiezen voor mijzelf...![]()
Mijn geliefde zou dat niet voor me doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef masterdave het volgende:
maar zou er nou een situatie ontstaan, laten we zeggen, zij wordt onder schot gehouden en hij schiet, dan zou ik ervoor springen om haar te beschermen, vind ik toch 2 verschillende dingen.
Das niet best danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Mijn geliefde zou dat niet voor me doen![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef the_jasper het volgende:
volgens mij hebben alle vrouwen tot nu toe zichzelf genoemd
ik denk dat dit ook voor mij zou gelden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:25 schreef VarsesteR het volgende:
Ik ben een egoistisch persoon, mijn geliefde is de spreekwoordelijke lul dus.
Ja en dan ben je alleen op de wereld, met wie moet je het dan delen? Die keuze is niet zo eenvoudig en dat je van jezelf moet houden, da's ook heel belangrijk. Neemt natuurlijk niet weg dat ik zoveel van dit meisje hou, dat ik dan bewust de keuze maak dat mijn leven wordt genomen. Het zij zo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef SHE het volgende:
Ik snap die mensen echt niet die liever zelf doodgaan dan hun geliefde in deze
Damn
De beste relatie in dit leven heb je met jezelf !
alleen op de wereldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja en dan ben je alleen op de wereld, met wie moet je het dan delen? Die keuze is niet zo eenvoudig en dat je van jezelf moet houden, da's ook heel belangrijk. Neemt natuurlijk niet weg dat ik zoveel van dit meisje hou, dat ik dan bewust de keuze maak dat mijn leven wordt genomen. Het zij zo.
Geen zelfinzicht zou dit veranderen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:25 schreef Litso het volgende:
Het is hard, maar ik heb teveel plezier in het leven om nu al te sterven. Verdriet kom ik wel overheen. De dood niet.
Mijn geliefde dus.
En wat nou als jij niet over het verdriet van het verlies van je geliefde heenkomt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen op de wereld
er worden geen voorwaarden gesteld toch, in de OP.
de vraag is heel sec, jij of hij/zij.
nou, dan hij
ik ben leuker namelijk![]()
oh dat kom ik wel, hoor, ervaring zat wat dat betreft.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En wat nou als jij niet over het verdriet van het verlies van je geliefde heenkomt?.
je bent niet online!.
Liefde is voor mij belangrijk, daarom zullen wij 2 ook nooit geliefden worden. We zijn niet gelijkwaardig hierin.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen op de wereld
er worden geen voorwaarden gesteld toch, in de OP.
de vraag is heel sec, jij of hij/zij.
nou, dan hij
ik ben leuker namelijk![]()
Ja, okee. Jij hebt je kinderen ook nog om voor te leven, dat is ook een extra stimulans.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dat kom ik wel, hoor, ervaring zat wat dat betreft.
nee, ze zijn niet dood , nu ja, eentje dan, maar die vroeg er ook om
je kent mijn kinderen nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, okee. Jij hebt je kinderen ook nog om voor te leven, dat is ook een extra stimulans.
Maar jij acht een bak stront dus wel relatie-waardig?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef Jaco90 het volgende:
Als ze lekker is mag zij leven, als het een bak stront is dan kies ik tog voor mezelf.
Als je 15 bent, is alles relatie-waardigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar jij acht een bak stront dus wel relatie-waardig?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |