naar Engeland vliegen is niet zo duur meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:06 schreef c0nd0r het volgende:
En dat voor 50 euro!Hoeveel kost het om terug naar het jaar 0 te gaan?
Kan ik tenminste dat geloof is verbannen
Pssst.. ik bedoelde terug in de tijd reizenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
naar Engeland vliegen is niet zo duur meer tegenwoordig.
Nou ligt milan bergamo in italië en eindhoven in nederland, dus hoe kom je bij engeland uit?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
naar Engeland vliegen is niet zo duur meer tegenwoordig.
kijk even naar de context van dat Engelandquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Nou ligt milan bergamo in italië en eindhoven in nederland, dus hoe kom je bij engeland uit?
ik vind het wel lekker goedkoop voor een paar uur winst, zal ik ook eens overwegen
hoe zat het nou trouwens met de TT van zondagsrijder?
hmmm, dat had ik moeten snappen jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
kijk even naar de context van dat Engeland
en wat betreft die TT geen idee, toe ik hem verbeterde stond er zondasgrjider
dat noemen we nou tijdsverschil...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef JosvG het volgende:
Ik heb ook vage dingen bij Virgin Express gezien, de heenreis naar Portugal duurt 2 uur, en de terugreis maarliefst 4 uur. Ik denk dat het een samenzwering is
Portugal ligt toch in dezelfde tijdzone? DVD regio 2?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat noemen we nou tijdsverschil...
de reis duurt 3 uur
DVD-regioquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Portugal ligt toch in dezelfde tijdzone? DVD regio 2?
Dan lopen die tijdzones wel heel raarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof ze op Groenland DVD's verkopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan lopen die tijdzones wel heel raar
[afbeelding]
Japan ligt ook in DVD regio 2. Ik kan je echter verzekeren dat de klok daar niet gelijk staat met hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met de tijdmachine van ryanair is alles mogelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Japan ligt ook in DVD regio 2. Ik kan je echter verzekeren dat de klok daar niet gelijk staat met hier.
Bedankt voor deze snelle reactie..quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:13 schreef Maisnon het volgende:
Hahahaha, de tijd verschillen uitrekenen door middel van 'DVD-Regios'
Sukkel
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:13 schreef Maisnon het volgende:
Hahahaha, de tijd verschillen uitrekenen door middel van 'DVD-Regios'
Sukkel Tweaker
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die leven dan ook in een geheel eigen tijd, dus dat is logischquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef Blik het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel mooi dat china een hele regio voor zichzelf heeft trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |