Lieve jongen,quote:Op maandag 24 april 2006 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't topic is dood
Schopje: ik ga met een groep van minimaal 3 en maximaal 7 erheen
Het spijt me zeerquote:Op maandag 24 april 2006 20:23 schreef Djaser het volgende:
[..]
Lieve jongen,
het is echt niet nodig om elk topic waar iemand een poos niet in post omhoog te schoppen met de mededeling dat het topic dood is. Het concert is nog ver weg, als het nieuwe Maiden album uit is en ze weer op tour zijn wordt hier echt wel meer gepost.
Daarom het vriendelijke verzoek kicks met nutteloze opmerkingen achter wege te laten (want je maakt ze vaker), dat je dat in je eigen topics doet is tot daar aan toe maar aub niet hier.
triviumquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:05 schreef crossover het volgende:
Wat vinden jullie van Trivium? Ik vind het een best vette band! Zeker mooi meegenomen
Laat me, ik ben blijquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat had je ook nog niet al 48x gezegd...
Pff voor 2 mille wil ik het best verkopen hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Al gaf je me er 2000 euro voor![]()
![]()
nepfanquote:Op donderdag 7 september 2006 19:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Pff voor 2 mille wil ik het best verkopen hoor.
Dat optreden is vast niet het laatste.quote:
Ik ben al bij het laatste optreden in Nederland met Bruce Dickinson geweest, daar trap ik niet nog eens inquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat optreden is vast niet het laatste.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat optreden is vast niet het laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:27 schreef Djaser het volgende:
Setlist van gisteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:46 schreef Litpho het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:46 schreef Litpho het volgende:
[..]Goede zaak maar 'eindelijk' is een beetje ongepast, ze hebben dat nummer de laatste jaren alleen op de DoD tour gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgerekend weer op de DoD tour zal je bedoelen, de eerste keer in tien jaar dat ik ze zag. Het is gewoon een complotquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef Djaser het volgende:
[..]
Goede zaak maar 'eindelijk' is een beetje ongepast, ze hebben dat nummer de laatste jaren alleen op de DoD tour gespeeld.
Ik kan een band die achter hun huidig materiaal staat (en dat tonen in hun setlist) altijd wel waarderen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:54 schreef Tokus het volgende:
Als je nu weer gaat zie je al die ouwe meuk tenminste niet.
Al valt het bij velen verkeerd, omdat ze nu weer niet <vul nummer van willekeurig jaren 80 album in> spelen.
2008 wordt het, geloof ik. Ze zijn de jongste niet meer, en nemen een jaartje pauze tussendoor hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:07 schreef Litpho het volgende:
Plus dat er volgens de plannen van volgend jaar voldoende ruimte is voor jaren '80 oude meuk.
Alweer? En wie stapt er deze keer op omdat zijn soloproject beter bevalt? Janick? Dave? Nicko?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
2008 wordt het, geloof ik. Ze zijn de jongste niet meer, en nemen een jaartje pauze tussendoor he
zeg, we leven niet meer in 1989 hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alweer? En wie stapt er deze keer op omdat zijn soloproject beter bevalt? Janick? Dave? Nicko?
3 nummers die ze al tot in den treure gespeeld hebben, en dan ga je nog mauwen dat je ze mist ook. Kom op zeg, dan hoor ik nog liever Gangland live.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik mis zelfs Run to the Hills en The Number of the Beast![]()
Ik hoop toch wel dat ze die nummers plus The Trooper enzo ook wél spelen![]()
Alledrie alsnog beter dan het overschatte The Evil that Men Do (en zeker The Trooper kan het militaire thema net zo goed ondersteunden als TETMD). Where Eagles Dare was wel een mooie afwijking geweestquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
3 nummers die ze al tot in den treure gespeeld hebben, en dan ga je nog mauwen dat je ze mist ook. Kom op zeg, dan hoor ik nog liever Gangland live.
Die deden ze vorig jaar al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alledrie alsnog beter dan het overschatte The Evil that Men Do (en zeker The Trooper kan het militaire thema net zo goed ondersteunden als TETMD). Where Eagles Dare was wel een mooie afwijking geweest.
tel de lengtes maar op en je komt op ruim anderhalf uur.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:00 schreef Professional het volgende:
Aan de setlist te zien is het geen daverend lange show! 1u15 min zoiets.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel wat hebben, het was wel even wennen aan het "nieuwe" Maidenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:57 schreef Professional het volgende:
Dan is For the greater good of god toch nog het beste nummer van de nieuwe cd naar mijn mening.
Dan neem je toch een klapstoeltje mee, ouwe lul!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:03 schreef Djaser het volgende:
...de Brabanthallen in Ahoy ook een achteruitgang qua capaciteit aangezien deze zaal weinig of geen zitplaatsen heeft
Ben je stom of kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef MetalMessiah het volgende:
[..]
Dan neem je toch een klapstoeltje mee, ouwe lul!
En anders kun je nog op je rolator zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |