abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38448032
Nee, tweede achter de Vogels.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 juni 2006 @ 13:26:07 #102
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_38556778
Eindelijk dan (de laatste) update van mijn stal en die van Dylan Dog

Bos81

Park: 4BAS WIN 2GEL VER = 14 pts.
Lee: 4BAS WIN GEL 2VER = 10 pts.
Afellay: BAS INV GEL VER = 2 pts.
Alex: BAS GEL = 4 pts.
Gomes: 3BAS WIN GEL VER NUL = 11 pts.
Vlaar: 4 BAS WIN GEL 2VER GEEL = 8 pts.
Schweinsteiger: 5BAS INV 3WIN 3GEL 2GOAL GEEL KAMP CUP = 55 pts.
Balack: 6BAS 4WIN 2 GEL GOAL WINGOAL 2GEEL KAMP CUP TRANS = 133 pts.
Berbatov: 5BAS 3WIN 2GEL 4GOAL WINGOAL TRANS = 105 pts.
Eto'o: 8BAS 6WIN GEL VER 2GOAL 3WINGOAL KAMP CL = 93 pts.

nieuwe index
Ji-Sung Park 197 ( 183 )
Young-Pyo Lee 214 ( 204 )
Ibrahim Afellay 137 ( 135 )
Alex 231 ( 227 )
Gomes 266 ( 255 )
Ron Vlaar 111 ( 103 )
Bastian Schweinsteiger 220 ( 165 )
Michael Ballack 342 ( 209 )
Dimitar Berbatov 294 ( 189 )
Samuel Eto'o 405 ( 312 )

Index 241,700 ( 198,200 )

Dylan Dog's Stal

Bouma: 2BAS WIN VER = 0 pts.
Farfán: 2BAS WIN VER 2GOAL = 0 pts.
Smit: BAS 3INV 4WIN GOAL = 0 pts.
Beekmans: = 0 pts.
Nakata: 5BAS INV 2WIN 2GEL 2VER = 0 pts.
Toni: 5BAS 4WIN VER 2GOAL 2WINGOAL GEEL = 0 pts.

Nieuwe index
Wilfred Bouma 146 ( 140 )
Jefferson Farfán 279 ( 269 )
Arvid Smit 44 ( 24 )
Paul Beekmans 129 ( 129 )
Hidetoshi Nakata 174 ( 156 )
Luca Toni 278 ( 246 )

Index 175,000 ( 160,667 )

Een kleine aantekening bij mijn eigen stal:

Er is op dit moment geen beslissing genomen over een eventuele schorsing van Gomes (bekerfinale). Mocht Gomes geschorst worden, gaan er bij hem 3 punten af. Dan zal mijn eindscore op 241.4 uitkomen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 5 juni 2006 @ 19:18:35 #103
53760 Silverado
Da Animator
pi_38567458
Kim Källström (ZWE/ Stade Rennes) (127) 139
Ronaldinho Gaúcho (BRA/ FC Barcelona) (323) 383
Jan Kromkamp (NED/ Liverpool) (158) 162
Arjen De Zeeuw (NED/ Wigan Athletic (125) 125
Joey Barton (ENG/ Man City) (92) 92
Philippe Mexès (FRA/ AS Roma) (161) 163
Cristian Chivu (ROE / AS Roma) (162) 166
Daniele de Rossi (ITA/ AS Roma) (169) 183
Rick Kruys (NED/ FC Utrecht) (80) 80
Timo Hildebrand (DUI/ VFB Stuttgart) (162) 168
Index (1559) 1661

166,1
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_55749837
Dit topic zijn we vergeten voor het overzicht! Had ook best gekund bij reeksen, best een leuk spel.

Hoe gaat het tegenwoordig met de spelers uit de stallen?
www.thuisuiteten.nl
pi_55750511
Was inderdaad erg leuk.

De spelers uit mijn stal presteren nogal wisselvallig:
Lukas Podolski (DUI / Bayern München)
Honorato Nilmar (BRA / Internacional)
Dean Ashton (ENG / West Ham)
Vicente (SPA / Valencia)
Kepa (SPA / Getafe CF)
Luis Leonel Messi (ARG / FC Barcelona)
Llorente (SPA / Athletic de Bilbao)
Mirko Vucinic (MNE / AS Roma)
Kevin Vandenbergh (BEL / FC Utrecht)
Portillo (SPA / Osasuna)
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_55750530
Inderdaad ja. Het zou alsnog wel toegevoegd kunnen worden.

Ik ga een overview van m'n stal nog maken.
That's all folks!
pi_55762822
Misschien is het leuk om een doorstart te maken?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55775064
Sommigen doen het toch best leuk bij jou Chiel!

Die van mij:

Deco: Nog altijd Barcelona, maar minder bepalend dan voorheen.

Steven Pienaar: Overgang naar Engeland heeft hem zeer goed gedaan, hopelijk kan ie bij Everton blijven.'

Maxwell: Pakt toch zijn duels bij misschien wel het sterkste clubteam ter wereld op moment, Internazionale.

RYAN BABEL: Mooie transfer naar Liverpool afgedwongen, waar hij al regelmatig leuke dingen doet.

Ruud Knol: Zit nu in Griekenland bij de club van Dr. Daggla, PAOK. Geen idee hoe hij presteert. Gaat Oranje ook fit nooit meer halen vrees ik....

Ahmed "Mido" Hossam: Blijft een clubhopper. Begint vaak goed, maar zakt dan toch weer weg. Bij Boro ook, maar heeft ook blessures. Wordt voorlopig ook geen Europees topscorer....

Bosingwa: Definitief doorgebroken bij Porto als rechtsback en dus in de belangstelling van Engelse clubs. Ook international.

Louis van Kleef: Momenteel fulltime kantinebezoeker...

Pedro Mantorras: Knieën zijn aan gort. Daarom niet meer dan invaller bij Benfica, als hij daar al aan toe komt.

Marko Babic: Mooie transfervrije deal naar Betis gemaakt, maar speelt er nog niet vaak. Gaat wel mee naar het EK met de Kroaten denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_55778817
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 02:47 schreef dndiek het volgende:
Misschien is het leuk om een doorstart te maken?
Zeker, lijkt me leuk. Ik baalde altijd dat ik niet mee kon doen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55779811
Geinteresseerd.
Hoi.
pi_55781848
Ik twijfel nog.
pi_55797485
Mwah, dat hoeft voor mij niet per sé, maar ik houd jullie niet tegen. Misschien ook tijd voor nieuwe stallen dan, dat iedereen op 0 begint?

Wel gaaf dat Vaduz gewoon Luque heeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_55797524
Gewoon helemaal opnieuw beginnen ja en dan misschien iedereen om de beurt een speler laten kiezen, soort draften om een stal te krijgen
pi_55825283
Je zou middels een nieuw topic kunnen onderzoeken of er nog animo is. Op zich was het een leuk spel!
www.thuisuiteten.nl
pi_55825357
Je bent echt iemand van het delegeren hè
pi_55825414
Jij begon over een doorstart, vandaar.

En de goeroe van het Daltononderwijs in Nederland, Hans Wenke, zegt niet voor niets: "Doe nooit dingen die de kinderen zelf kunnen doen."
www.thuisuiteten.nl
pi_55825480
Nwankwo Kanu (NIG/ West Bromwich Albion) --> maakte een transfer naar Portsmouth en is met de jaren belangrijker geworden bij zijn ploegen.
Aliaksandr Hleb (WRU/ Arsenal) --> is inmiddels een vaste waarde in de ploeg
Francesc Fabregas (SPA/ Arsenal) --> still going strong op het Arsenal-middenveld
Martijn Meerdink (NED/ AZ) ---> Kwam bij AZ niet meer aan spelen toe, werd naar Groningen gehaald als versterking, maar weet daar niet te overtuigen
Julian Jenner (NED/NAC) --> maakte een mooie transfer naar AZ, had een moeilijke aanloop, toen een goede periode en nu weer een terugvalletje.
Patrice Evra (FRA/ AS Monaco) --> maakte een prachttransfer naar Manchester United en is de vaste linskback
Alberto Luque (SPA/ Newcastle United) --> jaja, hij kwam naar ons land om bij Ajax te gaan voetballen en dat gaat nog niet zoals gewenst
Peter Scheppink (NED/ Excelsior '31) --> maakte vorig seizoen een slecht seizoen door, raakte in de voorbereiding zwaar geblesseerd en sluit volgend seizoen pas weer bij de selectie aan
Juan Carlos Menseguez (ARG/ Vfl Wolfsburg) --> maakte een goede indruk bij Wolfsburg, maar was in het wespennest dat Wolfsburg heet niet de versterking waar men op hoopte na verloop van tijd. Hij wilde graag terug naar zijn vaderland en speelt nu bij San Lorenzo.
Sjors Brugge (NED/ Go Ahead Eagles) --> pakt zijn centen mee op de bank bij Go Ahead en is helemaal uit beeld.
That's all folks!
pi_55829058
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef dndiek het volgende:
Gewoon helemaal opnieuw beginnen ja en dan misschien iedereen om de beurt een speler laten kiezen, soort draften om een stal te krijgen
Lijkt mij ook het beste. En dan gewoon iedereen zijn/haar eigen punten laten tellen, maar dan moet er nog wel iemand zijn om de stand op te maken.
pi_55830024
Ik heb geen interesse als het in dezelfde vorm weer een doorstart maakt. Verder heb ik nog niet over een andere opzet nagedacht.
That's all folks!
pi_56158468
* RayMania heeft even nagedacht. Even een globale opzet, ideeen zijn welkom.

Misschien een idee om allemaal vijf spelers te kiezen, dezelfde spelers mogen niet voorkomen. Iedereen krijgt 1.000 startpunten en kunnen van dat bedrag maximaal vijf spelers kopen. Om spelers te kopen moet je punten betalen. De betere spelers van de topclubs zijn duurder dan die van minder goede clubs, je moet dus goed nadenken welke spelers je koopt. Een speler van Ajax, Feyenoord, PSV etc kosten allemaal 400 punten, de middenmoot 250 punten en een degradatiespeler 100 punten.

Je puntentotaal wordt aangevuld met de punten die jouw spelers kunnen verdienen. Voor een doelpunt kun je bijvoorbeeld 50 punten krijgen, voor een assist punten, voor verdedigers leveren de nul houden punten op etc. Gele en rode kaarten en tegendoelpunten leveren minpunten op.

Je puntentotaal stijgt of zakt dus (daar kan wekelijks een ranking op worden bepaald). Verder kan iedereen weer nieuwe, betere spelers kopen (die natuurlijk nog niet bezet zijn door iemand) als het puntentotaal stijgt, zodat je het kan betalen. Je kan ook met elkaar ruilen van speler, bij beide gaat dan een x-bedrag van het puntentotaal.

Idee, aanvullingen. Niks?
pi_56158537
Ohja, over heel Europa dus. Niet alleen Nederland.

Dus je zou spelers van alle competities kunnen kiezen en dan zouden we met z'n allen even moeten bepalen hoe duur een speler van welke club moet zijn.

Dus iets als:

Top (400 punten): Ajax, Feyenoord, PSV (Nederland), Manchester United, Chelsea, Liverpool, Arsenal (Engeland) etc.

Zo'n selectie van clubs van bijvoorbeeld Nederland, Engeland, Spanje, Italie, Belgie, Schotland, Frankrijk en Duitsland doen en van die landen kun je dan spelers kiezen.
pi_56158616
En dan verder?
Want volgens mij verandert er op deze manier niet heel veel aan het spel. MM kende iedere speler een startpunt toe en die hield daar op de een of andere manier natuurlijk al rekening mee
pi_56158691
IK heb nooit meegedaan, dus wist niet dat ik nu gewoon bijna hetzelfde principe heb gepost.
pi_56158907
Net even in het topic Zaakwaarnemers: Uw stal in beeld gekeken. En ook ik bleek een aantal spelers te hebben gekozen!

Adriano
Maduro
De Mul
Adu
Xavi
Belletti
Tevez

Gedeeltelijk zijn ze wel geslaagd maar een aantal zijn toch niet de sterren geworden die ze hadden moeten worden.
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:22 schreef tha_dark het volgende:
Mijn stal voor 2005:

[ afbeelding ]
Maduro, de toekomistige aanvoerder van Oranje waar die zelfs al inspeelt. Aan het begin van vorig seizoen niet gedacht dat hij daar na al zou staan. Dit seizoen moet hij bepalend worden voor Ajax.

[ afbeelding ]
Adu, door veel zaakwaarnemers begeert. Maar heeft onlangs nog aangeven dat hij voorlopig nog met me verder wil, en dat is natuurlijk wederzijds. Als je als zaakwaarnemer zo'n groot talent hebt dan moet je er voorzichtig mee zijn. Dit seizoen proberen een constant seizoen te draaien.

[ afbeelding ]
Xavi, al jaren een vaste waarde bij Barcelona en het Spaanse nationale elftal. Heeft aangeven nog een paar jaar door te willen gaan.

[ afbeelding ]
Belletti, mijn 2e speler van Barcelona. Sterke vleugelverdediger die het afgelopen jaar erg belangrijk was voor Barcelona. Speelde ook bijna alle wedstrijden. DIt jaar proberen die prestatie door te zetten.

[ afbeelding ]
Tevez, het andere wondertalent in mijn stal. Vorig jaar nog uitgeroepen tot speler van het jaar in Zuid-Amerika. Over 1 of 2 jaar in Europa te bewonderen, teminste zoals nu de vooruitzichten zijn.

[ afbeelding ]
Adriano, het boegbeeld van mijn stal. Deze sterke aanvaller is de aanvalsleider bij Inter. Dit jaar moet zijn definitieve doorbraak worden. Topscoorder worden in de Serie A is zijn doel voor dit jaar.
Koning.
pi_56158986
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:13 schreef RayMania het volgende:
IK heb nooit meegedaan, dus wist niet dat ik nu gewoon bijna hetzelfde principe heb gepost.
Lees je dan eens in
pi_56180291
Zo werkte het principe met startwaardes inderdaad ook destijds. Wel grappig dat Ray hetzelfde verzint. Maar zijn er überhaupt mensen die dit spel in nieuwe of oude vorm weer willen spelen eigenlijk?
www.thuisuiteten.nl
pi_56180862
Ik doe definitief NIET meer mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')