quote:Op woensdag 19 april 2006 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen weer een update van mij, als Arsenal gespeeld heeft.
Ik heb dat wel gedaan. niet dat het wat opleverdequote:Op maandag 1 mei 2006 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
De play-offs, gewoon meerekenen?
Nee want interlands tellen we niet mee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:32 schreef Chen het volgende:
Gaat het ook gewoon door tijdens het WK?
Ik ook .quote:
Ja, je mag hem gewoon punten geven voor de bekerwinst, heeft er toch zijn aandeel in gehad.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:
Hoe zat het nou met die prijzen? Pienaar speelde niet in de bekerfinale, maar wel in eerdere duels. Dan mag die bonus toch gewoon?
Ik vind het best. Dan maak ik nu wel alvast een tussenstand.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:43 schreef methodmich het volgende:
Louis kan binnenkort nog een beker winnen, dus dan kan ik nog meer punten bijschrijven misschien. Sluiten we op 20 juni??
Is de datum nog niet bekend?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Mocht die beker niet meer kunnen dan hoor je dat ook!
Geen titel gewonnen dit jaar?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Zou leuk zijn ja, die beker hebben we nog niet. En dan kunnen we eventueel de Supercup verdedigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |