ja het snuift lekker he ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef Cosworth het volgende:
Toffe shit!
Je bent niet grappig, wist je dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Oke ik bied [afbeelding]
Zal dat genoeg zijn .............Wie bied hoger
Of is het de motorola die je je neus inhaalt hahahahahah duhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef Cosworth het volgende:
Toffe shit!
Nope ik ben niet grappig I knowquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:48 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Of is het de motorola die je je neus inhaalt hahahahahah duh
Maar je bied wel bepaalde diensten aan, meen ik ergens opgevangen te hebben?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:49 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Nope ik ben niet grappig I know
Nou ik wou jou uitlenen als hoerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar je bied wel bepaalde diensten aan, meen ik ergens opgevangen te hebben?
ohw, geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Nou ik wou jou uitlenen als hoer![]()
hahahahahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
Maar het is wel onzin![]()
Dat andere topic was door jou geopend, en dus een kuttopic.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:56 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Ik had wel verwacht dat dit storm ging lopen ....een slowschatopic van 2pagina vol gaat dicht en dit laten ze open hahahahahahaha VAAG
Wat een Kutsmoesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dat andere topic was door jou geopend, en dus een kuttopic.
Wat een HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
U hebt gezocht op naaap:quote:
Tjah, ik zie nog maar een oplossing.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Kareltje zelf hier lukt het me niet
er moeten puntje opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:05 schreef Cosworth het volgende:
[..]
U hebt gezocht op naaap:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
kost me veelste veel moeitequote:
Whehehehehehe...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je 2e Motolola topic is ook dicht![]()
Zitten niet op handel te wachten, iets verkopen op internet is puur handelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Je 2e Motolola topic is ook dicht![]()
Ik let niet zo op de kleine puntjesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je kwaliteit in je postings aanbrengt.![]()
Lees de FAQ nog eens in V&A. Handelen, puur om geld te verdienen is hier niet toegestaan. Als je toevallig iets te verkopen hebt mag het wel, als je spullen verkoopt die je alleen maar aangeschaft hebt om ze weer te verkopen, mag het niet. Dan is het namelijk (semi-)professionele handel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Of snap ik het dan niet
Ja dankje nu is het duidelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Lees de FAQ nog eens in V&A. Handelen, puur om geld te verdienen is hier niet toegestaan. Als je toevallig iets te verkopen hebt mag het wel, als je spullen verkoopt die je alleen maar aangeschaft hebt om ze weer te verkopen, mag het niet. Dan is het namelijk (semi-)professionele handel.
Is dit Micky-Mouse taal genoeg?
mooi, dan kunnen we nu verder gaan waarvoor dit topic bedoelt was.quote:
Ik vind het eigenlijk een klein beetje onzinquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Lees de FAQ nog eens in V&A. Handelen, puur om geld te verdienen is hier niet toegestaan. Als je toevallig iets te verkopen hebt mag het wel, als je spullen verkoopt die je alleen maar aangeschaft hebt om ze weer te verkopen, mag het niet. Dan is het namelijk (semi-)professionele handel.
Is dit Micky-Mouse taal genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |