Klopt, lucht was best moeilijk die dag, vooral ook omdat er geen wolken zijn, dus puur zon, zon en zon. Gelukkig in PS nog wat terug kunnen halen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kun je weinig aan doen, omdat het aan de lucht ligt, waardoor alles een wat mistige blauwe gloed krijgt.
Kijk daar krijg ik nou vakantie en foto kriebels van. Lekker strak en wijds plaatje CC.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:23 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
Zweden, vorige week...
CråzyChårlisk...![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:36 schreef sgoldie het volgende:
en trouwens...waarom is die 16-35mm 2.8 lens zo duur? die is gelijk 2x zo duur...komt dat doordat die f2.8 is en die ander f4?
quote:Op maandag 30 april 2007 08:41 schreef ChatChewbacca het volgende:
mooie wereld, elizabethr, wel grote borders...
Oke, kwestie van smaak denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
@ER: ThnxIk heb ook ff naar je foto's gekeken
Ik zag ze vannacht al staan, maar toen had ik ff geen zin meer
Bij deze dus:
#1 - je hebt hier een duidelijk onderwerp op de voorgrond staan. Het is wel een beetje een saai onderwerp en ik zou proberen dat wat meer in een hoek te positioneren ipv over de hele breedte van de foto. Daarnaast zou ik ook proberen een stuk lucht erbij te betrekken. Je bent wel lekker bezig met diepte hiero.
Oke. Pola zat er op trouwens.quote:#2 - Lekker luchtje. Misschien een pola gebruiken om hem nog wat blauwer en contrastrijker te krijgen. Voorgrond is matigjes. Er zit weinig diepte in de compo.
Tnxquote:#3 - Ietsiepietsie te weinig lucht. De lucht mag ook wat minder fel en wat dieper blauw worden.
quote:#4 - Lekker luchtje, maar de rest is niet echt spannend. Dat hek is echt killing voor je foto.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
Oke, kwestie van smaak denk ikAndere hoeken moet ik inderdaad eens wat meer aan denken!!
Vreemd. Ik had verwacht dat je dan meer iets als bij #4 zou krijgen. Misschien niet helemaal de juiste hoek tov de zon of zo. Nou ja...maakt ook niet zo uitquote:Oke. Pola zat er op trouwens.
Smaken verschillenquote:Het ging me juist om het hek!
Gewoon met een simpel Kodak-cameraatje op de landschap-stand.quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef sgoldie het volgende:
wow iedek, gave foto, die wolken zien er gaaf uit. Hoeveel mm heb je die geschoten?
For me photography is conveying emotions, things that happen, colours, light and my own vision. They not only show the world through my eyes but I also try to give the viewer my perspective of thingsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef ChatChewbacca het volgende:
Wel erg licht en gesatureerd he Elizabeth..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |