abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35806403
Hallo allemaal!

Ik snap dat jullie hier helemaal doodgegooid worden met enquêtes, maar graag zou ik willen dat jullie ook van mij een enquête invullen (dat doe ik tenslotte ook bij jullie ). Het zijn slechts een aantal vragen!

De enquête staat op www.bedrijfsfeest.nl/enquete en gaat over Google en de website van het bedrijf waar ik stage loop.

Opmerkingen kunnen jullie hier plaatsen.
Alvast hartelijk bedankt!

Update:

Hartelijk bedankt allemaal voor het invullen!
Ik heb zo veel reacties, dat ik al 150 enquêtes terug heb van mensen tussen de 18 en 25 jaar!

Daarom:
Graag alleen invullen indien je 25 jaar en ouder bent!
Alvast bedankt!

[ Bericht 12% gewijzigd door Litso op 10-03-2006 11:43:03 ]
pi_35806705
Heeft je enquete geen doelgroep?

Fokkers moet je hiervoor niet benaderen, of is je doelgroep de fokgebruiker? Nee toch?
  FOK!fotograaf dinsdag 7 maart 2006 @ 13:25:40 #3
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35806739
Ik heb hem maar even ingevuld,
maar de bovenstaande heeft een goed punt.

Hoewel 't natuurlijk best mogelijk is, dat een FOK!ker een bedrijfsfeest organiseerd.

Vraag me af... want deze enquete is commercieel bedoeld.....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_35806744
Nope, geen specifieke doelgroep
Naja, doelgroep: internetters

Ik stuur een deel naar "zomaar wat mensen" en een deel naar bedrijven. Maar die enquete krijgen jullie niet te zien
pi_35806788
Gedaan
pi_35806816
ingevuld
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_35806826
Ingevuld.

Succes
pi_35806987
Dank jullie wel! Wat vonden jullie van de enquete? Duidelijke vragen? Niet te lang?
pi_35807030
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dank jullie wel! Wat vonden jullie van de enquete? Duidelijke vragen? Niet te lang?
Goed. Ja en Ja.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:35:28 #10
116613 NX
mixin...
pi_35807066
Enquete verwerkt!

Hartelijk bedankt voor uw deelname!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:36:56 #11
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35807107
Ik ben blij dat je zelf al doorhebt dat er inderdaad veel enquetes hier neer worden gepleurd en dat je wat aandacht in je topic hebt gestoken
in FAQ SES staat nog wat meer over de richtlijnen die we eigenlijk aan enquetes stellen, misschien kan je nog wat extra in de OP zetten? (Hiermee doel ik dus op duur van de enquete, wat je ermee wil bereiken, enzovoorts )

Ik zal hem even invullen iig, en succes met het verwerken van de gegevens
Dat is echt een kutwerk.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:42:25 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35807282
Ik heb de enquete ingevuld, maar ik vind het wel wat spammig. Ik kan me niet voorstellen dat je zulke informatie nodig hebt voor je studie, eigenlijk heeft alleen het bedrijf waar je werkt hier baat bij, door beter op google gevonden te worden.
Waarom heb je dit in School en Studie gezet?
pi_35807288
Ingevuld
pi_35807397
Dit is geen studie enquete maar een poging om je site te optimaliseren, lijkt me hier niet de bedoeling, of wel?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:48:53 #15
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35807533
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:45 schreef Thieske het volgende:
Dit is geen studie enquete maar een poging om je site te optimaliseren, lijkt me hier niet de bedoeling, of wel?
Ik vind het ook wat zo overkomen. Aan de andere kant is het wel voor stage. Als dat bedrijf de TS de opdracht heeft gegeven een enquete te maken over het gebruik van google enzo en zij die door een aantal mensen in moet laten vullen is er niet zoveel aan de hand.
Ik wacht nog even op de uitleg van de TS
pi_35807695
Mijn uiteindelijke onderzoek is (voor het bedrijf, maar uiteraard ook voor school) een onderzoek hoe Google en SOS (het bedrijf waar ik stage loop) met elkaar kunnen werken.
Het doel is inderdaad om uiteindelijk het bedrijf op verschillende zoekwoorden op nummer 1 te laten staan, maar ik ga onder andere uitzoeken of we zegmaar betaald in de zoekmachine reslultaten moeten komen of gewoon door middel van zoekmachine-optimalisatie (of een combi).
En of wij het zelf kunnen doen, of gaan laten uitbesteden. Enzovoorts enzovoorts.

De opleiding die ik doe is toerisme management. Ik heb veel marketingvakken en daarom spits ik mij toe op de zoekmachine marketing, die erg in opkomst is.

@Litso: Ik zal de richtlijnen even lezen en dan een update hier posten.

In iedergeval, jullie allemaal alvast bedankt voor het invullen, ik heb al meer dan 50 (!) stuks terug!
Mijn bedoeling is om minimaal 200 gegevens te verwerken
pi_35807918
Update:

Een TT die aangeeft waar het onderzoekje over gaat.
Zoals jullie inmiddels misschien allemaal weten is Google de meestgebruikte zoekmachine, en wordt zoekmachine marketing steeds belangrijker.
Voor mijn opleiding HBO Toerisme Management (met veel marketingvakken), doe ik een onderzoek over zoekmachine marketing.
Het bedrijf waar ik stage loop, wil graag hierin meedoen, en zorgen dat zij met bepaalde zoekwoorden altijd op de nummer 1 komen te staan in de zoekresultaten.
Om dit te realiseren hebben wij ook jouw hulp nodig! Hoe meer inzendingen, hoe beter!
Het is een korte vragenlijst, dus het invullen is zo klaar!

De enquête kunt je vinden op http://www.bedrijfsfeest.nl/enquete

Invullen is mogelijk tot woensdag 15 maart 2006

Alvast superbedankt voor het invullen!
Opmerkingen graag hier in dit topic posten, ik blijf hem volgen!
pi_35807971
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:48 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik vind het ook wat zo overkomen. Aan de andere kant is het wel voor stage. Als dat bedrijf de TS de opdracht heeft gegeven een enquete te maken over het gebruik van google enzo en zij die door een aantal mensen in moet laten vullen is er niet zoveel aan de hand.
Ik wacht nog even op de uitleg van de TS
Het is niet spammerig bedoeld!

Is het zo als ik het nu heb omschreven goed Litso?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:04:38 #19
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35808105
Meer dan ik op gehoopt had, top
Ik laat het staan, want ookal heeft het bedrijf hier inderdaad baat bij, het is gewoon een project voor een stage en past dus goed binnen SES
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:05:26 #20
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35808142
Verstuurd!

Litso, misschien is een centraal Enquete topic handig ? waar mensen hun linkjes dumpen en vragen of fok!kers die enquete in willen vullen?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:08:18 #21
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35808234
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef Orealo het volgende:
Verstuurd!

Litso, misschien is een centraal Enquete topic handig ? waar mensen hun linkjes dumpen en vragen of fok!kers die enquete in willen vullen?
Ik heb daar inderdaad wel eens over gedacht, maar ik denk dat daar uiteindelijk alleen maar mensen zullen komen die een enquete ingevuld willen zien en er zullen weinig mensen dat topic aankllikken met de bedoeling om eens een aantal enquetes in te vullen.
Zoveel enquetes zijn er eigenlijk ook niet meer, sinds het beleid strakker is gemaakt een aantal maanden geleden, de helft kan namelijk al meteen dicht omdat ze niet aan de richtlijnen voldoen en de TS toch nooit meer terugkomt om te kijken

En daarbij komt dat de topictitel vaak al een belangrijke invloed heeft op of mensen wel of niet invullen, ze zien meteen of het een onderwerp betreft dat met ze te maken heeft.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:10:01 #22
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35808300
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:08 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik heb daar inderdaad wel eens over gedacht, maar ik denk dat daar uiteindelijk alleen maar mensen zullen komen die een enquete ingevuld willen zien en er zullen weinig mensen dat topic aankllikken met de bedoeling om eens een aantal enquetes in te vullen.
Zoveel enquetes zijn er eigenlijk ook niet meer, sinds het beleid strakker is gemaakt een aantal maanden geleden, de helft kan namelijk al meteen dicht omdat ze niet aan de richtlijnen voldoen en de TS toch nooit meer terugkomt om te kijken

En daarbij komt dat de topictitel vaak al een belangrijke invloed heeft op of mensen wel of niet invullen, ze zien meteen of het een onderwerp betreft dat met ze te maken heeft.
Daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in
pi_35808374
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:08 schreef Litso het volgende:

[..]

Daar komt nog bij, dat ik graag feedback krijg over mijn enqête, en in een centraal topic zal dat helemaal door de war lopen allemaal!
pi_35808428
Pfff.... over verwerken gesproken: Is er gratis software om enquêtes te kunnen verwerken?
Ik heb al wat in Excel gemaakt, maar ik zie nu al dat dit inderdaad k*twerk is!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:13:25 #25
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35808429
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Daar komt nog bij, dat ik graag feedback krijg over mijn enqête, en in een centraal topic zal dat helemaal door de war lopen allemaal!
Inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')