Goed. Ja en Ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dank jullie wel! Wat vonden jullie van de enquete? Duidelijke vragen? Niet te lang?
Ik vind het ook wat zo overkomen. Aan de andere kant is het wel voor stage. Als dat bedrijf de TS de opdracht heeft gegeven een enquete te maken over het gebruik van google enzo en zij die door een aantal mensen in moet laten vullen is er niet zoveel aan de hand.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:45 schreef Thieske het volgende:
Dit is geen studie enquete maar een poging om je site te optimaliseren, lijkt me hier niet de bedoeling, of wel?
Het is niet spammerig bedoeld!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat zo overkomen. Aan de andere kant is het wel voor stage. Als dat bedrijf de TS de opdracht heeft gegeven een enquete te maken over het gebruik van google enzo en zij die door een aantal mensen in moet laten vullen is er niet zoveel aan de hand.
Ik wacht nog even op de uitleg van de TS
Ik heb daar inderdaad wel eens over gedacht, maar ik denk dat daar uiteindelijk alleen maar mensen zullen komen die een enquete ingevuld willen zien en er zullen weinig mensen dat topic aankllikken met de bedoeling om eens een aantal enquetes in te vullen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef Orealo het volgende:
Verstuurd!
Litso, misschien is een centraal Enquete topic handig ? waar mensen hun linkjes dumpen en vragen of fok!kers die enquete in willen vullen?
Daar heb je eigenlijk helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad wel eens over gedacht, maar ik denk dat daar uiteindelijk alleen maar mensen zullen komen die een enquete ingevuld willen zien en er zullen weinig mensen dat topic aankllikken met de bedoeling om eens een aantal enquetes in te vullen.
Zoveel enquetes zijn er eigenlijk ook niet meer, sinds het beleid strakker is gemaakt een aantal maanden geleden, de helft kan namelijk al meteen dicht omdat ze niet aan de richtlijnen voldoen en de TS toch nooit meer terugkomt om te kijken
En daarbij komt dat de topictitel vaak al een belangrijke invloed heeft op of mensen wel of niet invullen, ze zien meteen of het een onderwerp betreft dat met ze te maken heeft.
Daar komt nog bij, dat ik graag feedback krijg over mijn enqête, en in een centraal topic zal dat helemaal door de war lopen allemaal!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad wel eens over gedacht, maar ik denk dat daar uiteindelijk alleen maar mensen zullen komen die een enquete ingevuld willen zien en er zullen weinig mensen dat topic aankllikken met de bedoeling om eens een aantal enquetes in te vullen.
Zoveel enquetes zijn er eigenlijk ook niet meer, sinds het beleid strakker is gemaakt een aantal maanden geleden, de helft kan namelijk al meteen dicht omdat ze niet aan de richtlijnen voldoen en de TS toch nooit meer terugkomt om te kijken
En daarbij komt dat de topictitel vaak al een belangrijke invloed heeft op of mensen wel of niet invullen, ze zien meteen of het een onderwerp betreft dat met ze te maken heeft.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Daar komt nog bij, dat ik graag feedback krijg over mijn enqête, en in een centraal topic zal dat helemaal door de war lopen allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |