En daarnet niet, en gister niet enz.. ben je wel ooit scherp?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, er valt nietsIk ben duidelijk niet scherp vandaag
Kut, nou heb ik mezelf verradenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
En daarnet niet, en gister niet enz.. ben je wel ooit scherp?![]()
Dat gebeurt er nou als je je voordoet als iets wat je niet bentquote:
Precies, Bert!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat gebeurt er nou als je je voordoet als iets wat je niet bent![]()
Dat "Dat ben ik" slaat op mijn naam. Dat mijn foto toen nog WEL online was, was mooi meegenomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie heeft er nou de ondertitel: "Dat ben ik" gevolgd door een plaatje van Bert?
Jaa, dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat "Dat ben ik" slaat op mijn naam. Dat mijn foto toen nog WEL online was, was mooi meegenomen![]()
en dit dan?quote:
quote:Tis zoals je zegt een ondertitel en geen fototitel
Maar lees jij van beneden naar boven dan?quote:
Eigenlijk is het ook één grote typfout, er moet staan: "Dit ben ik"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar lees jij van beneden naar boven dan?
Dat je eerst die foto ziet en dan de text, dat ben ik?![]()
jaa, het echte scherpe komt pas op als ik op "invoeren" heb gekliktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe je nou al 4 keer: reageren en terwijl ik reageer snel je eigen post wijzigen![]()
Als het op de foto sloeg ja, maar het slaat op de naamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook één grote typfout, er moet staan: "Dit ben ik"![]()
Maar dat begrijpt natuurlijk niemandquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als het op de foto sloeg ja, maar het slaat op de naam![]()
![]()
Ernie's niet neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat begrijpt natuurlijk niemand![]()
Je weet wel wie ik met ernie bedoel he, voordat je iemand anders uitlachtquote:
Nee, ik snap er niets van. Misschien kan je even een tekening maken ter verduidelijking?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je weet wel wie ik met ernie bedoel he, voordat je iemand anders uitlacht![]()
hahaha pas op he, wie vraagt...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van. Misschien kan je even een tekening maken ter verduidelijking?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |