Een normaal persoon heeft twee wenkbrauwen. Sommige mensen hebben één grote; genaamd de unibrauw. Deze loopt over de neus doorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Geen flauw idee, soort van mega wenkbrauw? want dat heeft ie wel
![]()
Oh datquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een normaal persoon heeft twee wenkbrauwen. Sommige mensen hebben één grote; genaamd de unibrauw. Deze loopt over de neus door![]()
Dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh dat![]()
Turken hebben daar vaak last van![]()
Billie turf en ze zusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
bert & ernie, jip & janneke, sjors & sjimmie, gorden & joling![]()
Jaloers dat je er buiten valt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een normaal persoon heeft twee wenkbrauwen. Sommige mensen hebben één grote; genaamd de unibrauw. Deze loopt over de neus door![]()
Oversized Bertquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jezus man heb je een wallpaper als avatar gebruikt? ik schrok me kapot toen ik in je profiel ging kijken![]()
Dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omg die mag wel op een banaandieet gaan, vetklep![]()
OMFG LOLLERCOPTER !!Je quote je zelfquote:
Gruuwlijk hequote:jezus man heb je een wallpaper als avatar gebruikt? ik schrok me kapot toen ik in je profiel ging kijken
Let op je woorden he. Ik ben nawien, mijn avatar MAG groot zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omg die mag wel op een banaandieet gaan, vetklep![]()
Ja, want de rest....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Let op je woorden he. Ik ben nawien, mijn avatar MAG groot zijn![]()
Fuck, verkeerde geqoutequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
OMFG LOLLERCOPTER !!Je quote je zelf![]()
[..]
Is te groot om op het beeld te passen ja....quote:
Nee, ik had het over jou. Je moet zeker iets compenseren met dat belachelijk grote plaatje van je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Is te groot om op het beeld te passen ja....en kan tevens als "Shocking" ervaren worden
![]()
Ja ik tog ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik had het over jou. Je moet zeker iets compenseren met dat belachelijk grote plaatje van je?![]()
Ik heb de kernwoorden ff aangediktquote:Is te groot om op het beeld te passen ja.... en kan tevens als "Shocking" ervaren worden
Hoezo ook? Ik hoef niets te compenseren, dat is immers zinloos en zonde van de tijdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja ik tog ook
[..]
Ik heb de kernwoorden ff aangedikt![]()
Maar als je wil maak ik wel ff een foto en gebruik ik dat als avatar, als je daar gelukkig van wordt![]()
ik had je hoger ingeschat erniequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo ook? Ik hoef niets te compenseren, dat is immers zinloos en zonde van de tijd
quote:Nee, ik had het over jou. Je moet zeker iets compenseren met dat belachelijk grote plaatje van je?
Valt het sesamstraatmuntje al?quote:Ja, ik tog ook
Nee, er valt nietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
ik had je hoger ingeschat ernie![]()
[..]
[..]
Valt het sesamstraatmuntje al?![]()
En daarnet niet, en gister niet enz.. ben je wel ooit scherp?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, er valt nietsIk ben duidelijk niet scherp vandaag
Kut, nou heb ik mezelf verradenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
En daarnet niet, en gister niet enz.. ben je wel ooit scherp?![]()
Dat gebeurt er nou als je je voordoet als iets wat je niet bentquote:
Precies, Bert!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat gebeurt er nou als je je voordoet als iets wat je niet bent![]()
Dat "Dat ben ik" slaat op mijn naam. Dat mijn foto toen nog WEL online was, was mooi meegenomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie heeft er nou de ondertitel: "Dat ben ik" gevolgd door een plaatje van Bert?
Jaa, dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat "Dat ben ik" slaat op mijn naam. Dat mijn foto toen nog WEL online was, was mooi meegenomen![]()
en dit dan?quote:
quote:Tis zoals je zegt een ondertitel en geen fototitel
Maar lees jij van beneden naar boven dan?quote:
Eigenlijk is het ook één grote typfout, er moet staan: "Dit ben ik"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar lees jij van beneden naar boven dan?
Dat je eerst die foto ziet en dan de text, dat ben ik?![]()
jaa, het echte scherpe komt pas op als ik op "invoeren" heb gekliktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe je nou al 4 keer: reageren en terwijl ik reageer snel je eigen post wijzigen![]()
Als het op de foto sloeg ja, maar het slaat op de naamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook één grote typfout, er moet staan: "Dit ben ik"![]()
Maar dat begrijpt natuurlijk niemandquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als het op de foto sloeg ja, maar het slaat op de naam![]()
![]()
Ernie's niet neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat begrijpt natuurlijk niemand![]()
Je weet wel wie ik met ernie bedoel he, voordat je iemand anders uitlachtquote:
Nee, ik snap er niets van. Misschien kan je even een tekening maken ter verduidelijking?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je weet wel wie ik met ernie bedoel he, voordat je iemand anders uitlacht![]()
hahaha pas op he, wie vraagt...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik snap er niets van. Misschien kan je even een tekening maken ter verduidelijking?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |