Dat roep ik ook altijd! De stage duurt 3 maanden, dus nog 2 te gaan.quote:
Hehe, alvast veel plezier!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:21 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Klopt maar dat monotone hoort bij de taal. En wat doe je dan allemaal waar ze bij zijn, ze lachen vaak genoeg![]()
Vanavond naar een ijshockeywedstrijd, ben benieuwd![]()
Koop een woordenboek dan, kun je je iig verstaanbaar maken. Ongeveer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook altijd! De stage duurt 3 maanden, dus nog 2 te gaan.
Maar probeer jij maar eens een paar finse zinnen te leren, of er een paar woorden van te verstaan!
Thanks, dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hehe, alvast veel plezier!
Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat de Finnen de OWS-finale van de Zweden hebben verloren.![]()
Meeste finse zinnen komen neer op: hallimoeta kaloetta puta ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Koop een woordenboek dan, kun je je iig verstaanbaar maken. Ongeveer.
Ik zat eraan te denkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef latislos het volgende:
ojee, ik verwacht weer reacties op (mega)pussi....
Die Finnen zijn zo gek nog niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Lippie85 het volgende:
Over Litmanen gesproken, ik was van het weekend in het 'Bierhuis Rotterdam´.
Hangt er een shirt van Ajax met Jari Litmanen erop!
Wel begrijpelijk, Litmanen is een van de grootste Finse voetballers ooit, maar toch vond ik een Ajaxshirt wel een beetje een blunder
Zo raar zijn die Finnen dus nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Lippie85 het volgende:
Wel begrijpelijk, Litmanen is een van de grootste Finse voetballers ooit, maar toch vond ik een Ajaxshirt wel een beetje een blunder
Litmanenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Lippie85 het volgende:
Dat je dat een antwoord durft te noemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik met mijn![]()
Hier kan ik natuurlijk maar één antwoord op geven, dat zal iedereen begrijpen:
![]()
Kssst, ga je in je eigen topic rellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat je dat een antwoord durft te noemen![]()
*rellert nr 2 meldt zich![]()
Wat vind je van mijn avatar?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kssst, ga je in je eigen topic rellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |