Nee, een fokker is met zijn hobby bezig. Om zijn hobby vol te kunnen houden, vraagt hij een noodzakelijke bijdrage voor een pup. Ovreigens blijven deze pups vaak op naam van de fokker staan met contract en al erbij.quote:
Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef TechXP het volgende:
[..]
Tegen hoe de mens om gaat met dieren. Is toch een groot verschil
Tech pikt dat gewoon van die leeuw hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef CarDani het volgende:
Oké, als dat zijn keus is prima.
Toch...als hij in wild Afrika tegen een leeuw aanloopt, denk ik niet dat die leeuw zal denken: O hij is veganist...hem eet ik niet op![]()
Met alle respect overigens.
BBQ-en zonder vlees gaat prima hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef CarDani het volgende:
Ik moet er eigenlijk niet aan denken om nooit meer te kunnen barbequen, maar dat terzijde.
In ieder geval vind ik het geen vergelijking.quote:
Hey ik ben tech niet hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef CarDani het volgende:
[..]
In ieder geval vind ik het geen vergelijking.
Dat het een schandalig iets is dat gestopt moet worden is een feit.
AH gelukkigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey ik ben tech niet hoor. Ik ben het volkomen met je eens
.
Nou, ik vind het niet nodig om te stoppen met vlees eten. Maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:51 schreef Uhmmie het volgende:
hmm en dan nog... zoals mijn ex zegt "bbqen.. das toch met gecremeerd vlees?"
en ja.. dat gaat voor aardig wat bbqende hollanders op
vlees op de bbq tot het door en door zwart is.. want anders is het misschien niet gaar
en je kan ook prima bbqen met andere dingen dan vlees
en daarbj liggen de schappen van de supermarkt vol met veggie-voer
volgens mij hebben de supermarkten toch door dat dat een flinke markt is
Ik zou gewoon een advertentie plaatsen. Die dood bedreigingen moet je niet serieus nemen, mensen kunnen echt jouw adres niet achterhalen via zo'n advertentie. Ik denk dat ze niet eens jouw IP adres kunnen achterhalen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
AH gelukkig![]()
Ik hoop dat veel mensen dit lezen.
Ik durf zelf geen advertenties meer te plaatsen op marktplaats enzo, anders had ik dat gedaan.
Volgende week hoop ik dat er nog veel meer mensen kijken naar radar en dat de politiek er actief iets aan doet.
je moet je emailadres achterlaten. In dat adres staat mijn echte naam. Ik denk dat ze dat wel kunnen achterhalen als ze dat willen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een advertentie plaatsen. Die dood bedreigingen moet je niet serieus nemen, mensen kunnen echt jouw adres niet achterhalen via zo'n advertentie. Ik denk dat ze niet eens jouw IP adres kunnen achterhalen.
Ik laat me met liefde oppeuzelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef CarDani het volgende:
Toch...als hij in wild Afrika tegen een leeuw aanloopt, denk ik niet dat die leeuw zal denken: O hij is veganist...hem eet ik niet opMet alle respect overigens.
Hoe kan iemand zich een dierenvriend noemen en doorfokken terwijl er zoveel dieren al wachten op een huisje?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef NanKing het volgende:
Er is een groot verschil tussen een fokker, die dieren fokt met liefde, een vergoeding vraagt voor de entingen, de moeite en het voedsel als iemand die hondjes per kuub verkoopt![]()
Je mag natuurlijk in sprookjes geloven. Waarom denk je dat scharreldieren het goed hebben? Scharrelkippen zijn iets beter af dan legbatterijkippen. En zelfs bij biologische koeien worden kalfjes snel weggehaald.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef CarDani het volgende:
Scharrelvarkens en koeien en kippen hebben het heel goed hoor..
Fokkers zijn egoisten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef CarDani het volgende:
Nee, een fokker is met zijn hobby bezig. Om zijn hobby vol te kunnen houden, vraagt hij een noodzakelijke bijdrage voor een pup. Ovreigens blijven deze pups vaak op naam van de fokker staan met contract en al erbij.
Neem een hotmail adres.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef CarDani het volgende:
[..]
je moet je emailadres achterlaten. In dat adres staat mijn echte naam. Ik denk dat ze dat wel kunnen achterhalen als ze dat willen.
Om het geliefde ras in stand te houden. Voor de Échte liefhebbers.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef TechXP het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zich een dierenvriend noemen en doorfokken terwijl er zoveel dieren al wachten op een huisje?
Ik bbq wel eens hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef CarDani het volgende:
Ik moet er eigenlijk niet aan denken om nooit meer te kunnen barbequen, maar dat terzijde.
waarom durf je geen advertentie's meer te plaatsen? Omdat ze je bedreigen? Mag ik je OP overnemen,en op marktplaats zetten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
AH gelukkig![]()
Ik hoop dat veel mensen dit lezen.
Ik durf zelf geen advertenties meer te plaatsen op marktplaats enzo, anders had ik dat gedaan.
Volgende week hoop ik dat er nog veel meer mensen kijken naar radar en dat de politiek er actief iets aan doet.
Je maakt vergelijkingen die je niet kan maken. Appels en peren vergelijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef TechXP het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk in sprookjes geloven. Waarom denk je dat scharreldieren het goed hebben? Scharrelkippen zijn iets beter af dan legbatterijkippen. En zelfs bij biologische koeien worden kalfjes snel weggehaald.
Mee eens. Je moet je niet laten verjagen. Als je tegen dierenleed strijd en men gaat je bedreigen,dan weet je dat je goed bezig bent. Ik ben laatst eens bedreigd via email door een circusfan. Nou ja.. boeit me niet. Dood gaan we toch hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:54 schreef NanKing het volgende:
Ik zou gewoon een advertentie plaatsen. Die dood bedreigingen moet je niet serieus nemen, mensen kunnen echt jouw adres niet achterhalen via zo'n advertentie. Ik denk dat ze niet eens jouw IP adres kunnen achterhalen.
Wie zit je trouwens te bedreigen met de dood?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef CarDani het volgende:
je moet je emailadres achterlaten. In dat adres staat mijn echte naam. Ik denk dat ze dat wel kunnen achterhalen als ze dat willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |