Nt ss ntss ntss baby...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:18 schreef Wriker het volgende:
Jezus, da's wel extreem. Dat wordt een hele rustige reünie dan.
Dacht je het, zit niet voor niets in de bak.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:28 schreef Mobster273 het volgende:
soms zit het mee, soms zit het tegen
maar is wel tamelijk toevallig, dat er met alledrie iets is gebeurd... maar goed, die knakker in de bak kan je toch wel opzoeken
Tenzij hij in de dodencel in Taiwan oid zit....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:28 schreef Mobster273 het volgende:
maar is wel tamelijk toevallig, dat er met alledrie iets is gebeurd... maar goed, die knakker in de bak kan je toch wel opzoeken
bezoekuurquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:30 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Dacht je het, zit niet voor niets in de bak.
Nou ik ben normaal hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leuke vrienden waren dat trouwens:
- Een was een potentiele crimineel -> Bak
- De ander heeft moeten vlucht naar Canada vanwege een misdrijf -> "Geemigreerd"
- De laatste was pet en oorbeltuig en is met zijn VW Golf verongelukt -> Dood
En wat is TS: Een mix van deze 3 ? Van je vrienden moet je het hebben he.
je kijkt teveel films denk ik...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:34 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bezoekuurzit er wel een mooi glazen plaatje tussen natuurlijk
of durf je hem nu niet meer te zijn uit angst?
nee hoor, ik overdrijf graagquote:
Waarom niet Final Destination?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zie een plot....
Soort van I know What You DId Last Summer......
Lied is al van de zomer van 1989, dus alweer 16,5 jaar oud.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lied is al van de zomer van 1989, dus alweer 16,5 jaar oud.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:05 schreef Jim.Beam het volgende:
verhaal
Ik heb een fout gemaakt met quoten. Sandstorm schreef dat Lambada hoogstens 12 jaar oud was, vandaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |