quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
goed topic
Zo mensenkennis? Of toch....... ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef nvido het volgende:
Of je praat iedereen even naar de mond op Fok! dat je zogenaamd wel een leven hebt en geen msn meer gebruikt.
Volgens mij heb jij alleen maar msn , om met mensen die je op het internet ontmoet te praten en voor de rest ook maar niks voorstelt.
Zo dat lucht op , wannabe.
![]()
Zet een roosje voor je naam voor Taïdaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zet je status op ZoTerug als teken dat je schijt hebt aan alles
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bij deze nomineer ik deze topic voor topic van het jaar !
Zet een T voor je MSN-naam als je dit topic ook nomineert als topic van het jaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bij deze nomineer ik deze topic voor topic van het jaar !
oh is dat de reden dat sommigen zich in 1 minuut tig keer aanmelden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zet een roosje voor je naam voor Taïda![]()
Of dat ze zich 4000x gaan aanmelden om via hun schermnaam met iemand in hun lijst te communiceren![]()
Juist. Opgelost.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:08 schreef Sapstengel het volgende:
Msn plus, kan je jezelf op afwezig zetten en dan typen wat er tussen die haakjes moet staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |