quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
goed topic
Zo mensenkennis? Of toch....... ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef nvido het volgende:
Of je praat iedereen even naar de mond op Fok! dat je zogenaamd wel een leven hebt en geen msn meer gebruikt.
Volgens mij heb jij alleen maar msn , om met mensen die je op het internet ontmoet te praten en voor de rest ook maar niks voorstelt.
Zo dat lucht op , wannabe.
![]()
Zet een roosje voor je naam voor Taïdaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zet je status op ZoTerug als teken dat je schijt hebt aan alles
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bij deze nomineer ik deze topic voor topic van het jaar !
Zet een T voor je MSN-naam als je dit topic ook nomineert als topic van het jaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bij deze nomineer ik deze topic voor topic van het jaar !
oh is dat de reden dat sommigen zich in 1 minuut tig keer aanmelden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zet een roosje voor je naam voor Taïda![]()
Of dat ze zich 4000x gaan aanmelden om via hun schermnaam met iemand in hun lijst te communiceren![]()
Juist. Opgelost.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:08 schreef Sapstengel het volgende:
Msn plus, kan je jezelf op afwezig zetten en dan typen wat er tussen die haakjes moet staan.
zo simpel is het buzz. dit gaat overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef buzzer het volgende:
lekker belangrijk allemaal dit zeg. Als ik geen zin heb om gestoord te worden door msn zet ik mezlef offline. ZO simpel kan het zijn.
Ik sta altijd afwezig terwijl ik er wel gewoon ben. Dan ben ik nooit verplicht te antwoorden als er zeikerds zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:41 schreef Tekari het volgende:
die statussen zijn sowieso kut...iedereen zet zichzelf op afwezig terwijl ze gewoon online zijn.
ze zouden MSN moeten verplichten een mssg aan te hangen WAAROM je afwezig bent...en niet dat het een optie is
dan is het wel weer iets nuttiger....
Vanaf Windows Live Messenger niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef buzzer het volgende:
lekker belangrijk allemaal dit zeg. Als ik geen zin heb om gestoord te worden door msn zet ik mezlef offline. ZO simpel kan het zijn.
of ze willen gewoon niet met jou pratenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef WesleyW het volgende:
Ik heb juist een hekel aan mensen die altijd op afwezig zijn. Zie je 20 mensen online, 19 afwezig, zet dan je computer uit! Maar nee hoor, alle 19 personen zitten gewoon keurig achter zijn/haar pc.
Zooooo, jij bent trieeeeeestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:36 schreef ditbenikdus het volgende:
Waarom?
Waarom? Mogen mensen wel weten dat je aan de telfoon bent en niet dat je alleen ff bent plassen?
Waarom? Mogen mensen wel weten dat je aan het lunchen bent maar niet aan het dineren?
Waarom? Mogen mensen wel weten dat je afwezig bent maar niet waarom?
Waarom? Mogen mensen wel weten dat je aan het bellen bent... zou wel zo fatsoenlijk zijn met wie!
Waarom? Mogen mensen wel weten dat je zo terug bent.... waar ben je dan? Dan weet ik hoe lang!
Waarom? Mogen mensen niet zien dat je online bent... je bent er toch wel, waarom ben je niet online?
Waarom msn ik uberhaupt nog? Het is een kutprogramma voor mensen zoals ik die geen sociaal leven hebben! Godvergeten kutmsn!
Zo dat lucht op![]()
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
of ze willen gewoon niet met jou praten![]()
ik laat geen eens breezah mensen toe op mijn msnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:06 schreef RedFever007 het volgende:
Om nog maar te zwijgen van de brEEzAhhhh taal die sommige kanslozen uitkramen![]()
Ik ook niet, ik voeg ze alleen toe aan mijn lijstquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik laat geen eens breezah mensen toe op mijn msn
kennen jullie het woordje "joune"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:06 schreef RedFever007 het volgende:
Om nog maar te zwijgen van de brEEzAhhhh taal die sommige kanslozen uitkramen![]()
vroegâh maakte ik nog sugababes tv en toen kwamen ze wel eens bij mij over de vloer en ging ze achter mijn pc zitten, maar tegenwoordig ben ik daar mee gestopt. iemand anders heeft het nu overgenomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik voeg ze alleen toe aan mijn lijst
Dus jouw vrienden hebben maar 1 persoon in hun lijst. Trieste vrienden heb je. Tja trieste mensen met trieste vrienden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
of ze willen gewoon niet met jou praten![]()
Dan staat ie nog naast je klokquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:57 schreef Salsagirl het volgende:
zit rechts een kruisje ,klik er op en je heb nergens last meer van.
hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:14 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Dus jouw vrienden hebben maar 1 persoon in hun lijst. Trieste vrienden heb je. Tja trieste mensen met trieste vrienden.
Zo te zien heb jij genoeg water, genoeg om je reet mee af te vegen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij![]()
doe eens rustig. even wat water drinken, tot 10 tellen en dan pas reageren![]()
Waarom zou je je reet afvegen met waterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:32 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij genoeg water, genoeg om je reet mee af te vegen.
ik weet niet waar jij vandaan komt, maar ik doe het gewoon met page wc-papierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:32 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij genoeg water, genoeg om je reet mee af te vegen.
Die zijn irritant ja. Ik gebruik bijna alleen deze:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:39 schreef RedFever007 het volgende:
Van die bewegende emoticons wordt ik ook helemaal gek werkelijk. Dat'de letter 'k' ineens een k wordt met 3 hartjes dr om heen. 'oo' worden twee bewegende ogen en dat soort ongein.
Om maar niet te spreken over HOE je je reet af wil vegen met waterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Waarom zou je je reet afvegen met water?
Dat is alleen iets voor echte mannen, waarbij meteen 80% van Fok! afvaltquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over HOE je je reet af wil vegen met water![]()
Maar in vaste vorm kan dat wel, maar das weer iets te![]()
ik val afquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is alleen iets voor echte mannen, waarbij meteen 80% van Fok! afvalt
Tuurlijk, echte mannen schuren hun reet immers met een blok ijs he, want dat is de vaste vorm van waterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is alleen iets voor echte mannen, waarbij meteen 80% van Fok! afvalt
Schuurpapier met korrel 80 of minder is ook toegestaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tuurlijk, echte mannen schuren hun reet immers met een blok ijs he, want dat is de vaste vorm van water![]()
Maar das geen water meer, al levert het wel leuke taferelen opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schuurpapier met korrel 80 of minder is ook toegestaan
Geef toe, diegene die dat doet is wel stoerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar das geen water meer, al levert het wel leuke taferelen op![]()
Meldtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef toe, diegene die dat doet is wel stoer
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
omg dit wordt is een kwaliteitstopic om je vingers erbij af te likken
Kom maar, kom, kom, kom!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
Wie gaat er bij c0nd0r zeuren om foto's of filmpjes?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
laat je tubgirl foto nog eens zien![]()
Jaa, dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij is ineens forbidden! Serieus net deed ie het!
Ff opnieuw zoeken..
Omdat als je afwezig bent het domme gesprekken weert, echte vrienden en mensen waarmee ik wil praten beginnen toch wel met praten ongeacht wat je status is. Heb me status dus gewoon op afwezig om domme gesprekken zoals; "Hey" "Hoe is et" te mijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vertel mij eens waarom je niet offine gaat (of offline weergeven) gaat?
Maar je gaat wel op Fokquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
Omdat als je afwezig bent het domme gesprekken weert, echte vrienden en mensen waarmee ik wil praten beginnen toch wel met praten ongeacht wat je status is. Heb me status dus gewoon op afwezig om domme gesprekken zoals; "Hey" "Hoe is et" te mijden.![]()
quote:
Dat vind je vast ook niet op Fokquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
Omdat als je afwezig bent het domme gesprekken weert, echte vrienden en mensen waarmee ik wil praten beginnen toch wel met praten ongeacht wat je status is. Heb me status dus gewoon op afwezig om domme gesprekken zoals; "Hey" "Hoe is et" te mijden.![]()
1 woord: Stagequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Dat vind je vast ook niet op FokLet op het was maar een luchtige opmerking
SMILE!
Thuis zit ik nooit achter Fok! eigenlijk.quote:
...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:19 schreef Xebber het volgende:
Ik sta altijd online, maar niemand praat tegen mij.![]()
misschien moet je meer initaitief tonen door contact te leggen met ander ipv verwachten dat andere jou heel de tijd aanspreektquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:19 schreef Xebber het volgende:
Ik sta altijd online, maar niemand praat tegen mij.![]()
Mjah, ik dus ook, ik sta altijd op bezet...Mensen waar ik geen zin in heb, zeg ik gwoon niks tegen, en degenen met wie ik wel wil praten weten dat allemaal wel...en anders praat ik wel tegen hun als ik er zin in heb....Meeste van de tijd speel ik toch tetris als ik achter de pc zitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik zet de mijne ook altijd op afwezig omdat anders iedereen me meteen gaan aanspreken. Op een gegeven moment weten bepaalde mensen toch wel dat ze me aan kunnen spreken, maar je hebt gewoon niet altijd zin in een bepaalde personen en dat je er toch alleen maar voor 1 iemand bent ofzo.
Komt door dat wc papier met korrel 80quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik zie alleen een klein lief rood kruisje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |