Waarom laat je dat dan toe?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:45 schreef Jesse- het volgende:
God wat doet zitten een pijn!
ik ga snel op mn buik liggen,
ik had nog een sterretje![]()
Inderdaad best wel laf, beetje gaan stoer doen als alle modjes liggen te genieten van hun welverdiende nachtrustquote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:19 schreef guitarist.nl het volgende:
wat zijn we weer grappig, zijn de meesters even weg, kun je je gelijk weer niet gedragen...
Ik vind 't anders aardig homo als je een kerel in z'n kont neuktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:23 schreef Infinity123 het volgende:
Hier zeggen ze: You aren't gay until you have been the catcher, instead of the pitcher!
En blijkbaar klopt het nog ook.
Prima toch, dan kunnen ze zodra ze wakker worden meteen zijn gewonde kont weer helemaal open beuken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad best wel laf, beetje gaan stoer doen als alle modjes liggen te genieten van hun welverdiende nachtrust![]()
Nee, dan ben je een nepperd. Kun je net zo goed je ogen sluiten en een kut gaan raggen. Das even vunzig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind 't anders aardig homo als je een kerel in z'n kont neukt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Prima toch, dan kunnen ze zodra ze wakker worden meteen zijn gewonde kont weer helemaal open beuken.![]()
je zat toch in je proeftijd??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Prima toch, dan kunnen ze zodra ze wakker worden meteen zijn gewonde kont weer helemaal open beuken.![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je zat toch in je proeftijd??
ik hou morgen ff het banmeldtopic in de haten
ja dat zit ik, maar ik geloof echt niet dat dit banwaardig is, zeker niet in zo'n kut-topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je zat toch in je proeftijd??
ik hou morgen ff het banmeldtopic in de haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |