abonnement Unibet Coolblue
pi_35799084
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 04:57 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Mijn dochter heet ook Moniek, gewoon op zijn hollands
Ik neem aan dat zij we tegen haar verlies kan.
altijd gezellig.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:04:49 #252
137292 A-en-M
Vrouwtje
pi_35799091
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 04:58 schreef Morwen het volgende:
Spring is in the air

Ik voel het

Mooie mensen op dit forum
Dat wist je toch
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35799093
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 04:58 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand trouwens die site bekeken van iemand die zich afgelopen week op VOL gereg had en op de bingo avond was geweest? Met de kralen enzo die ze Bonnie en Viool had gegeven?
Ik weet niet welke site... heb je een linkje?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:06:12 #254
84524 Morwen
I got life
pi_35799094
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:04 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Dat wist je toch
Yep, maar een bevestiging kan geen kwaad soms
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:06:44 #255
137292 A-en-M
Vrouwtje
pi_35799097
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 04:59 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Moet ik daar nu ook mailtjes naar toe gaan sturen
kan je doen wil je haar email
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:07:40 #256
137292 A-en-M
Vrouwtje
pi_35799098
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:02 schreef Yolande het volgende:

[..]

Ik neem aan dat zij we tegen haar verlies kan.
soms wel soms niet..... ik denk ook wel eens Trutttt doe eens ff anders dan
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35799099
Kunnen jullie allemaal goed met jongeren omgaan?
Onderschriftloos
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:07:59 #258
137292 A-en-M
Vrouwtje
pi_35799100
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:07 schreef melke het volgende:
Kunnen jullie allemaal goed met jongeren omgaan?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35799101
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:07 schreef A-en-M het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jullie hebben kids he? Mag ik vragen hoe oud ze zijn?
Onderschriftloos
pi_35799102
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:00 schreef melke het volgende:

[..]

Hoezo ben je fucking leeg?
ja je bent uren aan het streams kijken en cappen van fotos, word een soort familie van je
pi_35799106
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:08 schreef newsman het volgende:

[..]

ja je bent uren aan het streams kijken en cappen van fotos, word een soort familie van je
Dat had ik ook wel een beetje bij BB. Je raakt er zo aan gewend en opeens niets meer. Gaat vanzelf weer weg hoor
Onderschriftloos
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 05:11:01 #262
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35799108
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:05 schreef Sjet het volgende:

[..]

Ik weet niet welke site... heb je een linkje?
http://www.bb-feestbeest.nl/
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:11:13 #263
84524 Morwen
I got life
pi_35799109
Ik ben er vandoor
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_35799110
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:11 schreef Morwen het volgende:
Ik ben er vandoor
Onderschriftloos
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 05:12:14 #265
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35799111
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:09 schreef melke het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel een beetje bij BB. Je raakt er zo aan gewend en opeens niets meer. Gaat vanzelf weer weg hoor
ja, had ik ook mn bij BB hier is het toch een stuk minder en zijn het meer de groep die je dan mist uiteindelijk denk ik dan
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35799112
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:11 schreef Morwen het volgende:
Ik ben er vandoor
Dag Morwen, slaap lekker
altijd gezellig.
pi_35799114
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:07 schreef melke het volgende:
Kunnen jullie allemaal goed met jongeren omgaan?
Ja hoor geen problemen mee.
altijd gezellig.
pi_35799118
Yolande wat voor 'n ras is jullie hond ook alweer?
Onderschriftloos
pi_35799119
Goedemorgen allemaal.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35799120
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:15 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Goeiemorgen
Onderschriftloos
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:15:59 #271
137292 A-en-M
Vrouwtje
pi_35799121
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:08 schreef melke het volgende:

[..]

Jullie hebben kids he? Mag ik vragen hoe oud ze zijn?
1 meisje van 26.... 1 van 25...... jongen van bijna 24.... en van 21
die hebben we samen en hebben een hekel aan het woordje stief kinderen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35799122
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:11 schreef Morwen het volgende:
Ik ben er vandoor
Trusten lief piraatje
pi_35799124
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:15 schreef melke het volgende:
Yolande wat voor 'n ras is jullie hond ook alweer?
Dat heeft toch niets met jongere te maken. de hond was een Kuvasz
altijd gezellig.
pi_35799125
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:15 schreef A-en-M het volgende:

[..]

1 meisje van 26.... 1 van 25...... jongen van bijna 24.... en van 21
die hebben we samen en hebben een hekel aan het woordje stief kinderen
Leuk zeg! Groot gezin dus! Wonen allemaal zeker niet meer thuis he?
Onderschriftloos
pi_35799126
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:15 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Muerte
pi_35799128
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:15 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Broertje goedemorgen heb je al koffie ?
altijd gezellig.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:18:41 #277
137292 A-en-M
Vrouwtje
pi_35799131
Morwen truste ik loop een beetje achter.............. Hallo verdorie ben je er al Muerte
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 05:18:58 #278
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35799132
Hey Sjet, even totaal andere vraag, maar hoe gaat het met je moeder?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35799133
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:17 schreef Yolande het volgende:

[..]

Dat heeft toch niets met jongere te maken. de hond was een Kuvasz
Nee maar ik dacht dat jij geen kindjes hebt en een hond is ook een soort van kindje vandaar
Onderschriftloos
pi_35799135
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:15 schreef melke het volgende:

[..]

Goeiemorgen
Hoi melke.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35799136
Waar hangt Newsman opeens uit?
Onderschriftloos
pi_35799139
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:17 schreef Sjet het volgende:

[..]

Muerte
Lekker Sjet een goede kop koffie gaat er altijd in.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35799141
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:19 schreef Muerte het volgende:

[..]

Hoi melke.
Zo meteen weer richting trein/bus rennen he! Is carnavalsmaandag trouwens alles goed gegaan met het OV?
Onderschriftloos
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 05:20:54 #284
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35799143
Muerte
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35799144
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:19 schreef melke het volgende:

[..]

Nee maar ik dacht dat jij geen kindjes hebt en een hond is ook een soort van kindje vandaar
Inderdaad we hebben geen kinderen en ook geen hond meer die hebben we zoals je misschien wel hebt gelezen moeten laten inslapen.
altijd gezellig.
pi_35799145
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:18 schreef Yolande het volgende:

[..]

Broertje goedemorgen heb je al koffie ?
Goedemorgen zusje, ik heb net koffie van Sjet gekregen, maar een tweede gaat er ook wel in hoor?
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35799146
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:11 schreef Manu82 het volgende:

[..]

http://www.bb-feestbeest.nl/
Mijn god, wat een feest............ de popups vliegen je om de oren......
ik wordt ook gek van die 'euro-safe' zooi.... is 1 van die popups die dan vraagt of je wil dat die je computer moet controleren, die klik je dan weg [op het kruisje] en dan krijg je alsnog een soort download scherm..... opzouten met die zooi...

Maarre.... die juffrouw is een oud-BB'er?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 05:22:54 #288
137292 A-en-M
Vrouwtje
pi_35799148
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:17 schreef melke het volgende:

[..]

Leuk zeg! Groot gezin dus! Wonen allemaal zeker niet meer thuis he?
nee de kinders hier wonen op hun plekje met partner.... en mijn kinders bij hun pa in het vertrouwde brabant
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35799149
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:21 schreef Yolande het volgende:

[..]

Inderdaad we hebben geen kinderen en ook geen hond meer die hebben we zoals je misschien wel hebt gelezen moeten laten inslapen.
Aaaaaah, dat is erg he. Heb dat ook al eens meegemaakt.. Hopelijk is het verdriet alweer wat minder
Onderschriftloos
pi_35799150
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:21 schreef Muerte het volgende:

[..]

Goedemorgen zusje, ik heb net koffie van Sjet gekregen, maar een tweede gaat er ook wel in hoor?
Ja je moet lekker wakker naar je werk gaan.
altijd gezellig.
pi_35799151
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:18 schreef A-en-M het volgende:
Morwen truste ik loop een beetje achter.............. Hallo verdorie ben je er al Muerte
Ja ik ben er weer, vaste tijd he wegens het OV.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35799152
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:11 schreef Morwen het volgende:
Ik ben er vandoor
slaap lekker Morwen
pi_35799153
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:22 schreef A-en-M het volgende:

[..]

nee de kinders hier wonen op hun plekje met partner.... en mijn kinders bij hun pa in het vertrouwde brabant
Lijkt me ook lastig. Zie je ze wel nog regelmatig?
Onderschriftloos
pi_35799154
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:20 schreef Manu82 het volgende:
Muerte
Manu!
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 05:24:45 #295
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35799157
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:21 schreef Sjet het volgende:

[..]

Mijn god, wat een feest............ de popups vliegen je om de oren......
ik wordt ook gek van die 'euro-safe' zooi.... is 1 van die popups die dan vraagt of je wil dat die je computer moet controleren, die klik je dan weg [op het kruisje] en dan krijg je alsnog een soort download scherm..... opzouten met die zooi...

Maarre.... die juffrouw is een oud-BB'er?
speciaal voor jou dan :
quote:
Powergirl kwam naar mijn nieuw huisje toe , maar was een tramhalte te laat uitgestapt hihi
Na 4 telefoontjes besloot ik maar haar op te halen waar ze stond. Ik zag haar al in de verte staan omdat ze een heel mooie lila jas aanhad( bij de laatste forummeeting gekocht !)
We gingen snel naar huis, woning bekijken en dan heb ik snel nog een ketting voor haar ingekort en beplakt met wat steentjes. We hebben ook nog lekker een broodje schoarma besteld en weggewerkt met veel knoofloksaus !! hihi er zou waarschijnlijk niemand aan onze tafel willen aanschuiven met bingoen..blee :pleister We waren omstreeks 1950uur bij het port. Ik wist al dat we de camera’s niet mee mochten nemen , dus vroeg ik Power of ze even een schoot wilde maken van me voor de gesloten port.


Gezegd, gedaan en dan snel achterom de parkeergarage in( die was met BB5 kick-off wel open) olleyes nu reden we tegen een slagboom aan. Power naar de receptie gestuurd( ik bleef lekker warm zitten in de auto pfoei !) :nee en de aardige man bij receptie wilde haar gelijk naar een opname-programma doorsturen…maar we moesten weer terug en langs de HBB port. Auto geparkeerd in de garage en door de koude wind naar een zij-ingang naast het hotel ons aangemeld. Daarna liepen we door een aparte gang richting de lobby van Endemol, die kende ik al van BB5 kick off. Er stond koffie , thee en frisdrank voor de bezoekers klaar, allemaal netjes geregeld …
We zaten naast de groep die met het cadootje kwamen, wat later op de piano en dan weer in de keuken stond.maar dat was dus niet van ons. [-X Dan werden we opgehaald en liepen weer buiten om naar de port waar we verzocht werden allemaal in een groepje te gaan staan. Een gekke bingovrouwtje wilde continu de bellen bij de intercom maar de security hield dat tegen. Moet zeggen dat er wel wat aparte typjes tussen zaten ..

dan ging de port open en we mochten eindelijk naar binnen

het was lekker warm binnen en de jasje hebben buiten op de kapstok onder het dak achtergelaten. We werden hartelijk begroet door John, Bonnie en Monique. Viola hebben we niet gezien. Er zaten wat gasten aan de grote witte tafel , wie dat waren wisten we niet, maar de begroeting door de bewoners was heel hartelijk!
We gingen de bingo zaal binnen en die lijkt echt veel groter op de streams dan in het echie..
Omdat iedereen zich al had genesteld waren de vrije stoelen voor Power en mij nogal beperkt en we kozen gelijk de ronde tafel bij het ingang en schoven bij twee dames aan. We waren trouwens de enige !!!! NIET-rokers tafel in de hele zaal !
Op de tafel stonden de silveren waterdingetjes en mevrouw tegenover zei nog , is dat Genever ? er stond namelijk ook een fles met water op tafel hihi..we hadden lol
Monique opende de bingoavond ( ik weet niet hoe vaak ik zijlinks in haar jurk kon kijken …en ze legde de board waar de ballekes inkomen op onze tafel.
Ik schroof toen toch maar even een beetje opzij met mijn stoel want dat was wel heel dichtbij het gebeuren ..hihi De eerste bingo ? zie streamverslagen….grapjes, zendercheckcn door John…dat weten jullie allemaal…

Er was dus een optreden van Jeannot, een 17 jaarige jongen die echt supergoed kon zingen! We zwaaiden met de banner en polonaise en iedereen uit zijn dak! Die jongen was echt heel goed..Bonnie, John en Frank verzorgden ons met drank en waren continu aanwezig
Hoe het gegaan is met de grapjes maken van John staat al in de streamverslagen Powergirl had het de heel dag al wat koud maar dankzij de polonaise was de “verwarming”weer op gang gebracht!
Er waren wel leuke prijzen te winnen , ze stonden verdeeld over de piano en zijtafel maar dat heeft niemand opgemerkt joh …dus geen styling nodig gehad. We gingen voor de kooienklok voor Stiertje , want onze mede watzel heeft een kooeien-wc sinds kort , maar helaas wapperde de prijs langs ons heen.
Ook bingokaartjes onderling wisselen leverde geen prijs op

Monique deed ook de getallen in het italiaans noemen, heel grappig en Ferry kwam soms ballen draaien en dan weer Frank en dan weer John.
Toen de Dyana kwam optreden heeft Powergirl gefluisterd” we zitten op de hollandse avond Heik!”hihiiiiiiiiiiiiii
Was ik een vent geweest had ik ervan genoten , ik had het genoegen om minimaal 20 keer per avond in en op het decoltee van Monique te mogen kijken…hihi Viola kwam opeens binnen met flesjes wijn en frisdrank en deponeerde die op de zijtafel en ging glimlachend de spullekes prijzen van de zijtafel stylen op de piano aan iedereen uitleggend dat DIT niet de bedoeling was en wij ons drankje zelf moesten pakken, DAT was de bedoeling…
Monqiue ging gewoon door met de bingo en trok zich niets van aan, geen wimper die trilde !!

Ondanks dat de zogenoemde bediening was gestopt bleven Frank en Bonnie nog steeds bij ons. Ik had zoals verteld cadootjes bij me, armbanden voor Bonnie en Monique
Die heb ik om mijn pols gedaan omdat ik dacht dat we mogelijk geen handtas mee mochten nemen…maar wat bleek op gegeven moment ? een ringteje was losgeschoten..

Wat nu? Powergirl”vraag of ze een schaar hebben of zo iets….” Dus ik liep de zaal uit…zoekende …
Maar voor de plaspauze..

k zei het al was de ketting opeens kadung en ik had niets mee. Power zei nog “vraag of ze een schaar of zo iets hebben?” ik liep dus naar de lobby en rechtstreeks naar Ferry die heel druk emails aan het sorteren was aan de lange keukentafel..
“eeh – mag ik je even iest vragen? “
“ja hoor”
“ik heb een cado voor Monqiue gemaakt maar nu is een ringetje los geschoten, heb je een schaar of iets dergelijks om die weer vast te maken?” hij zei” ik kan wel goed persen, maar schaar ? tang?”
hum
hij kwam aan met twee grote scharen , nou dat ging echt niet , dus we stonden met zijn tween aan de dat kettingtje te freubelen en hij zei”dat zit nogal ingewikkelt in elkaar zeg” maar hij slaagde erin om mijn zijn “nep-duimnagel” de ring weer te gaan sluiten hihi en ooh ooh het was gelukt , de ketting hing niet helemaal fatsoenlijk maar hij was weer dicht. Te toeval wilde het dat ik nog een klein sluitingzakje in mijn handtas had zitten, dus de armband erin en veilig opgeborgen weer terug naar de bingozaal …

daarna was dan de plaspauze en weer een optreden – van Dyana. Viola kwam weer eens binnen met een blauwe vuilniszak en heeft de asbakken ververst. Maar er gebreurde iets lolligs , in de blauwe grote vuilniszak zat een gat, dus al die peuken vielen op de grond …lachen alom!

ondanks dat we zelf drank mochten pakken viel het allemaal mee, want de mensen kwamen voor de bingo en lol en niet om zich klem te zuipen. John heeft nog lekker hapjes geserveerd en die werden kreetig opgegeten. :ja Powergirl heeft nog een biertje laten tappen in de keuken en een praatje gemakt met John en wilde haar "spruitjes-verhaal vertellen"( ze is namelijk een keukenprinces :bloos ) aan John, echter heeft hij de keuken "uigestuurd"( heel grappig trouwens, zie streamverslagen) maar niet zonder dat zij nog even een deksel van een pan had gelicht
Nog een bingokaartje te gaan …

nadat Dyana haar optreden met o.a. Frans Bauer liedje was afgerond bespeurde ik toch het einde van de avond dichter bij komt ..maar nee hoor ! er kwam nog iemand optreden!
Ik heb het nu niet over de optredens maar het leek echt de hollandse avond wel en dat voor 2 tientjes. Apropo “hollandse avond”. Er poste een watzel hier vandaag dat er personen hebben opgezegd om de reden “Viola’s gedrag” en Ferry kwam omstreeks 2200uur binnen vallen en dan bedoel ik echt “binnenvallen” met de mededeling dat de prijs voor de Hollandse avond voor morgen( dus vandaag) verlaagt is met 40 euro!! ( nu denk ik dit uiteraard met het telefoontje van Monique en onze watzel te maken kan hebben?!) enmen kon zich nog aanmelden !
Ik heb toen nog een gesprek met Ferry gehad en vroeg hem of hij zijn hotmail kon inzien ( om de vraag van Diamonds2 te beantwoorden) nee , zijn hotmail is geblokkerd , want ik vroeg hem in mijn mail of hij foto s kon maken van ons als we er zijn op de bingo , dat mocht echter niet ..vandaar
Het was een beetje tijd om af te sluiten…

En ik ging omdat het zo warm was even naar de lobby …en vroeg aan Frank hoe laat moeten we weg zijn ? “om 23uur”zei hij , “ooh” zei ik”dan ga ik nu naar Bonnie en geef haar mijn cadootje” het was al 22 45uur
Hij zei dat dat goed was

.Bonnie zat met Viola en Anita aan de lange keukentafel een wijntje te leuten . Ik ging heen en vroeg of ik even mocht storen en iets aanbieden aan haar. Ik heb Viola en Anita totaal niet aangesproken en kwam alleen maar voor Bonnie. Ik lette dus ook niet op wat ze zeiden of wat dan ook
Ik was zowat de enige watzel/bezoeker op dit moment in de keuken en zei tegen Bonnie: “: meid, je doet het geweldig, je hebt heel veel mensen die om je geven en die van je houden en omdat jij en Monqiue mijn toppers zijn wil ik je iets cado geven”
“ooh ja?”zei ze
“ik heb iets voor jou gemaakt, omdat jij graag in spijkerbroek loopt en niet van zware kettingen en sieraden houdt wil ik je deze armband geven die ik heb gemaakt . Ik zag dat je vaak in een spijker loopt vandaar heb ik deze kleuren gekozen voor je “


ik heb dus mijn armband losgemaakt en op haar pols vast gemaakt en ze vond het echt beeldig en heel erg leuk. Ze zei gelijk “morgen heb ik de Panoramaschoot, dan wil iets wat er bij past aantrekken”
ik gaf haar een dikke knuf en zei nog eens dat er heel veel mensen een ander beeld van haar hebben gekregen en heel trots zijn hoe ze zich inzetten en dat ze een heel lieve vrouw is en het heel goed doed en ook dat ze heel veel fans heeft
Bonnie zei dat ze eigenlijk helemaal niet van sieraden houdt maar deze wel eruug leuk vindt en ze bedankte me hartelijk.

daarna ben ik weer naar de bingozal gegaan.....
Ik ging weer terug nar de bingozaal en ook bij de laatste bingo hebben we helaas niets gewonnen, maar dat is niet erg, we hebben het heel erg na ons zin gehad. :ja Er werd verkondigt dat we nu moesten gaan, ik zei tegen Monique dat ik nog iets voor haar heb. Echter – omdat ze iedereen keurig gedag wilde zeggen bij de uitgang zeiden we tegen elkaar dat ik zou gaan wachten tot dat iedereen weg was.
In die tijd maakte Powergirl een praatje met Frank en ik ging handtekeningen verzamelen, begonnen bij John, dan naar Ferry en heb zijn pen gevraagd( die hij perse terug wilde hebben dus ik liep continu de pen achterna die andere gasten ook lenden) bij Bonnie aangekomen , die lekker kletste met wat gasten en toen riep Viola”allemaal de PENNEN inleveren ! ik heb zo veel moeite gedaan om ze te krijgen en ik heb volgende week en bingo “en ze keek me aan met een blik van : “JIJ OOK” ze zat achter de keukentafel “verschuilt” en ik met een glimlach tegen haar ”deze is van ferry EN NIET VAN DE BINGO en die geef ik persoonlijk aan hem terug”, wat gasten goeiden meteen hun pennetje op de keukentafel zo geschrokken waren ze
Dat was het laatste wat ik van Viola zag, geen handje, geen dankejwel voor de komst ,noppes , nada.
Nadat iedereen afscheid had genomen van Monique kon ik naar haar toe en bood haar mijn cado aan. Het viel precies in haar smaak qua kleur – rose ! ze zei: “is deze voor mij of de veiling? “ “voor jou ! omdat jij en Bonnie mijn toppertjes zijn “hij was wel te groot , maar ze zei”ik heb zo een tangetje thuis , dat lukt wel”en zei ook nog dat ze voor haar moeder ook altijd iets moest repareren en weet hoe ze het moest doen.


:lach “je hebt precies mijn favo kleur gekozen” en ze wees op de oorbellekes die ook rose waren !
ik gaf haar een dikke knuf ( wat een teder lichaam ) en drukte haar ! ze “zakte” voor mijn gevoel helemaal weg( dit had ik ooit moet mijn vriendin gehad, toen ze helemaal doorheen zat en in mijn armen zowat “weggleed” – een heel raar en toch wel leuk gevoel – je helemaal overgeven in de armen van een ander en zo weer energie krijgen- dat was het gevoel voor mij en dat zal ik zo snel niet vergeten omdat ik het nu WEER heb meegemaakt )
ik gaf haar nog mijn kaartje en die stopte ze in haar decoltee :lol , we hebben wat geklestst en ik heb mijn bewondering uitgesproken over haar inzet
toen schuifde ook nog Powergirl aan en zei “kijk die ketting heeft ze ook gemaakt “ hihi

en Power maakte Viola na”de pennen allemaal hier , ik heb zo veel moeite voor gedaan”
en Monqiue glimlachend” ooh jullie hebben het gezien ? “…
Tijd om afscheid te nemen van iedereen, we tekenden nog het gastenboek met de link van mediawatehers uiteraard !die wilden we ook op de schaal van de jonge zanger zetten indeed hihi :bloos In de tuin liep ik nog even naar de jacussi, het stonk er nog al na dixies en de tuin was heel klein We haalden onze spullen op en toen we naar de parkeergarage gingen was het port nog open en lag Powergirl nog even voor een foto schoot in de BB tuin

om 0015was ik thuis
we hebben een geweldige avond gehad, goed verzorgd, heel leuk en gezellig en wat ik nou zo leuk vind dat ze het armband vandaag weer draagt!
Dit is dus niet door mij geschreven maar door iemand van mediawatchers voor de duidelijkheid!
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35799158
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:23 schreef melke het volgende:

[..]

Aaaaaah, dat is erg he. Heb dat ook al eens meegemaakt.. Hopelijk is het verdriet alweer wat minder
Ja hoor dank je, daar heb ik het ook al uitgebreid over gehad. Maar aardig van je dat je er nog even aan denkt.
altijd gezellig.
pi_35799159
Hee wij moeten trouwens ook feesten!! We zijn van Viola af!!!
Onderschriftloos
pi_35799160
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:20 schreef melke het volgende:

[..]

Zo meteen weer richting trein/bus rennen he! Is carnavalsmaandag trouwens alles goed gegaan met het OV?
Helemaal goed gegaan, geen centje pijn ik was keurig op tijd,
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35799162
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:24 schreef Yolande het volgende:

[..]

Ja hoor dank je, daar heb ik het ook al uitgebreid over gehad. Maar aardig van je dat je er nog even aan denkt.
Sorry, dat heb ik niet gelezen, ik ben niet zo goed in terug lezen zoals je weet..
Onderschriftloos
pi_35799163
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 05:25 schreef Muerte het volgende:

[..]

Helemaal goed gegaan, geen centje pijn ik was keurig op tijd,
Zoals het hoort
Onderschriftloos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')