Obstipatie is ook niet alles........quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:16 schreef Thrilled het volgende:
.... maar geen een keer aan de schijt geweest, ......
in dit geval is een gulden middenweg wel zo prettigquote:
Thanks for telling hehehequote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:28 schreef ChopperMick het volgende:
Je wist neem ik aan toch wel dat de ribs die andere klanten hebben laten liggen gewoon weer opgewarmd en opnieuw geserveerd worden in dit soort "restaurants"? Mijn broertje heeft ooit een blauwe maandag in zo'n tent gewerkt.
Dus:
Ribs thuis![]()
Ribs "all you can eat"![]()
![]()
Lower your shields and surrender your avatar. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your avatar will adapt to service us. Resistance is futile!"quote:
ik vind het heerlijk om me soms pauper te voelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
(Onbeperkt) spareribs eten is voor paupers!
Beetje friet? Als ze slim zijn juist zo veel mogelijk friet, nog n stuk goedkoper dan spareribs.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:09 schreef editor2 het volgende:
Beetje friet erbij en jij hebt het gevoel dat je heel wat krijgt.
Rotterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:09 schreef editor2 het volgende:
je weet toch dat dit soort acties er niet zijn om gaat om je goed en lekker eten voor te zetten maar gewoon om de zaak te vullen en je via bier geld uit je zak te kloppen?
Die spareribs is oude meuk die ze kwijt willen en dus jou gebruiken. Beetje friet erbij en jij hebt het gevoel dat je heel wat krijgt. Dan kan je beter voor die ¤ 8,00 naar die Kruiskade gaan in Rotterdam met al die eethuisjes waar ik ontdekte dat je zaaaaaaalig voor ¤ 7,50 kunt smikkelen!
ik denk dat je zeker 2/5 aan botten hebt kwa gewicht. dus dan valt het nog wel mee...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef Gripper het volgende:
Elk jaar ergens in juni, bij m'n stamkroeg: onbeperkt spareribs eten voor 8,5 ¤ !!![]()
[afbeelding]
Al die kratten bevatten ribs die nog gebakken moeten worden ja! 150 kilo ribs, met 50 man. Zelfs al is de helft daarvan bot, dan nog zit je 1,5 kilo vlees te eten....![]()
Spareribs waarvan je aan de race gaat:. Dat weet je dan meteen voor de volgende keer, daar hoef je niet meer naartoe
Gabbers die spare-ribs bakken....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef Gripper het volgende:
Elk jaar ergens in juni, bij m'n stamkroeg: onbeperkt spareribs eten voor 8,5 ¤ !!![]()
[afbeelding]
Dat was de stamkroeg VOOR alle Hells-Angels gearresteerd werden ??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef Gripper het volgende:
[afbeelding]
Al die kratten bevatten ribs die nog gebakken moeten worden ja! 150 kilo ribs, met 50 man. Zelfs al is de helft daarvan bot, dan nog zit je 1,5 kilo vlees te eten....![]()
Spareribs waarvan je aan de race gaat:. Dat weet je dan meteen voor de volgende keer, daar hoef je niet meer naartoe
Voor ¤7,50 goed kunnen etenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:09 schreef editor2 het volgende:
je weet toch dat dit soort acties er niet zijn om gaat om je goed en lekker eten voor te zetten maar gewoon om de zaak te vullen en je via bier geld uit je zak te kloppen?
Die spareribs is oude meuk die ze kwijt willen en dus jou gebruiken. Beetje friet erbij en jij hebt het gevoel dat je heel wat krijgt. Dan kan je beter voor die ¤ 8,00 naar die Kruiskade gaan in Rotterdam met al die eethuisjes waar ik ontdekte dat je zaaaaaaalig voor ¤ 7,50 kunt smikkelen!
ik vind de sparerib-express ook altijd erg lekker/makkelijk en precies genoeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb 2 jaar bij een ribhouse gewerkt... daar kan je niet onbeperkt spareribs eten maar daar zijn ze wel super lekker en super goed!liever kwali dan kwantiteit
ja maar jij eet dan ook de oren van ieders hoofd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Voor ¤7,50 goed kunnen etenTenzij het iets onbeperkt krijg je ongetwijfeld veels te weinig
hebben ze daar ook "hot" spareribs? die zijn uberjummiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de sparerib-express ook altijd erg lekker/makkelijk en precies genoeg.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hebben ze daar ook "hot" spareribs? die zijn uberjummie
Ja ik eet meer dan de gemiddelde Nederlander ja... Niet dat ze daar ooit rekening mee houden in een restaurantquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar jij eet dan ook de oren van ieders hoofd!![]()
Hoeven die niet in de koeling te staan dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef Gripper het volgende:
Ben je gek. www.RobGeus.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Hoeven die niet in de koeling te staan dan?![]()
goede spareribs zijn voorgekookt, dus als ze uit de koeling komen dan kunnen ze wel ff staan. zeker in de schaduw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Hoeven die niet in de koeling te staan dan?![]()
JA VASTquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bij het ribhouse werden door onze speciale slager met laser kleine gaatjes in de spareribs gemaakt zodat het overtollige vet er uit kon.
toch is het lekker om ribs die je gaat barbequen eerst te koken, net als kip, heerlijk. wordt het vlees niet zo slap en valt het toch van de botten af.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voorgekooktdan krijg je van dat slappe vlees wat je van de botten af kan zuigen
bij het ribhouse werden door onze speciale slager met laser kleine gaatjes in de spareribs gemaakt zodat het overtollige vet er uit kon.
doe ik nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
JA VAST
Noem nog even de bedrijfsnaam + adresgegevens en het klinkt als pure reclame
Damn, ik krijg honger...waar zit die zaak?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voorgekooktdan krijg je van dat slappe vlees wat je van de botten af kan zuigen
Als in, spetterpoep mét stukjes?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
in dit geval is een gulden middenweg wel zo prettig
Rotterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
epemaar er zijn meer vestigingen door nl
Doe je je username wel eer aan,jij Bio bastard.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:48 schreef Bio_Bastard het volgende:
Godallemachtig, ik ga net met mijn vriendin en wat andere mensen uit eten bij De Dijk in Rotterdam, want maandag en dinsdag is het voor ¤ 8,- onbeperkt spareribs. Ik kan je vertellen dat die ¤ 8,- nog geen 5 minuten geleden het riool ingespoeld zijn.....Ik zit gelijk aan de dunne drek![]()
wat krijg je daar toch een teringschrale reet van![]()
Link naar je avatar?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:57 schreef Vitalogy het volgende:
Goedkoop is duurkoop
mijn ideequote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik dacht eigenlijk dat je niet de kleine letter had gelezen en toch meer had moeten betalen of dat je 2,50 per jas voor de garderobe moest betalen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |