Wat wist ze dit keer dan ''toevallig''quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:15 schreef Duiveltja het volgende:
Wel grappig dat Sophie altijd doet of ze iets "toevallig" weet.
Is na heroïne waarschijnlijk de meest verslavende populaire drug.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:45 schreef pberends het volgende:
Zo verslavend is crack toch niet?
Had ze ook al bij Jensen verteld, dat ze de afgelopen paar jaar van niks naar aardig wat ervaring is gegaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Tiemie het volgende:
Daphne
Eindelijk iemand die toegeeft dat ze ookwel eens wat (heeft) gebruikt.
Wel dus... de rush is heftiger en aanzienlijk korter dan heroïne. Het is niet lichamelijk verslavend als heroïne maar geestelijk ben je gelijk verkocht. Wat betreft crack gaat het Fok-vooroordeel (je ligt over een paar maanden achter centraal) wel opquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:45 schreef pberends het volgende:
Zo verslavend is crack toch niet?
Rimmen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat wist ze dit keer dan ''toevallig''![]()
En als je nou een vrouw mag rimmen/baffen ???quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was het nou een geintje of gaat het volgende week echt over rimmen? Krijg al meteen weer visioenen van die huishomo van ze voor me
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En als je nou een vrouw mag rimmen/baffen ???
Hoe denk je er dan wel over ???
quote:In de aflevering van 24 april:
Te gast zijn: popjournalist Leon Verdonschot en presentatrice Barbara Karel.
* Filemon ontdekt dat je met lijm niet alleen dingen aan elkaar kan plakken.
* Twan en Dennis doen brandbare drankspelletjes.
* Sander laat zich in de studio verleiden door een stripper.
* En Filemon gaat een tattoo zetten.....want hij is gelukkig ouder dan 16.
In de goot:
Sandra probeert af te kicken van de coke, maar zij is weggestuurd bij Smith en Jones omdat ze alcohol heeft gedronken. Nu zit ze een week
thuis en moet ze sober blijven.....
Ik zou zelf een cursus lezen voor beginners gaan volgens als ik jou was. Of anders een cursus hoe scroll ik omhoog met een muis.quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef Sander170 het volgende:
Wat staat ons vanavond allemaal weer te wachten![]()
Ik ben benieuwd ?
En dan een cursus schrijven voor jou, en we zijn allemaal weer blijquote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zou zelf een cursus lezen voor beginners gaan volgens als ik jou was. Of anders een curses hoe scroll ik omhoog met een muis.
Ik typ liever dan dat ik schrijf.quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef Greetings het volgende:
[..]
En dan een cursus schrijven voor jou, en we zijn allemaal weer blij![]()
Wist ik dat, zeg dat dan eerder tegen mijquote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik typ liever dan dat ik schrijf.
quote:In de aflevering van 1 mei:
Te gast zijn: Videokunstenaar Micha Klein en Hokeyster Fatima Moreira de Melo
Seks: Je kont is niet alleen om op te zitten. Een ontspannen Sander onderzoekt de ins- en outs van de anale seks.
Drugs: XTC, bijna heel uitgaand Nederland heeft er wel eens wat van genomen, maar hoe veilig is het eigenlijk? Filemon maakt zijn eigen veilige XTC handleiding.
Experiment: Sander gaat vanavond ondervinden waarom drank en scooter rijden geen goede combi is.
Thuis: Twan ligt met een liesbreuk thuis pijn te lijden en dan wil je niet dat Dennis op bezoek komt. Helaas....
In de goot: Teddy, afgekickt van de coke, GHB en alcohol , gaat voor het eerst sinds 167 dagen stappen met Sophie. Een biertje en een
chocomelk, graag.....
Hey hartstikke bedanktquote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef merino het volgende:
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=54
de geilste Fatima zonder snor die ik kenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef Tobbes het volgende:
Bloedgeil die Moreira de Melo.
Kijk dat vind ik nou ookquote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef Tobbes het volgende:
Bloedgeil die Moreira de Melo.
Die heeft meer geslikt dan ik heb gemorst denk ik zoquote:Op maandag 1 mei 2006 23:23 schreef Nielsch het volgende:
Fatima: blablabla...ik ben niet van die hockeyfeesten (zuipen en neuken)...
Jaja.....de onschuld zelve zeker. Nou ik geloof er niks van!
die gelijkenis zie ik dan weer niet, al zijn ze allebeiquote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef Sander170 het volgende:
Die Fatima, lijkt wel een beetje op Lieke van Lexmond van GTST (Charlie) !
Allebei lekkertjes![]()
Ik denk van beide een beetjequote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat die Lieke van Lexmond altijd zo'n domme uitstraling heeft....of dat ligt meer aan haar karakter uit gtst...charlie...
Daarom zei ik ook (een beetje).quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die gelijkenis zie ik dan weer niet, al zijn ze allebei![]()
Ik lag me kapot als ze zegt: "Anale sex? Ja hoor, de hele Heren I heeft mijn kringspier al opgerekt"quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef Nielsch het volgende:
Wedden dat Fatima straks gaat zeggen dat ze nog nooit anale sex heeft gehad.
Die Mischa is ook van de mannen volgens mij... die neukt nog een klapdeur schat ik zoquote:
Da's die vriendin van die Mischa.. Afke nog wat... retegeil wijf met dito stemquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Nielsch het volgende:
Wie is die chick met Sex Pistols op haar borst? En waarom komt zij telkens in beeld?
Ik vind er werkelijk waar niks an. Hup Fatimaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's die vriendin van die Mischa.. Afke nog wat... retegeil wijf met dito stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |