Wel heel erg serieus en grappig, héquote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef Gemistry het volgende:
even een paar serieuse grappen aub.
...
camperen in een studentenkamer toen die vriend weg was (tentje neergezet etc.)
Als je nog een paar vellen over hebt, vouw je die drol in een burritovel. Stop het daarna in de koelkast.quote:
was dat niet in brainicquote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef C2C het volgende:
chloor in de wc doen, en dan in het blokje waar je van dat "geur/schoonmaak" vloeistof in doet (kan niet op de naam komen) nog een ander schoonmaakmiddel, kan ook niet op de naam komen.
hierdoor ontstaan er leuke gassen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef Maisnon het volgende:
beeldje kopen van een medestudent, en dan gewoon kapotstampen voor zn neus
Daar gebruikten ze sodium Iodate en hydrogen peroxide.quote:
Ohquote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kastanova zn topicstart historie doorspitten. Die is ooit een topic begonnen hierover.
Voor een bruiloft oid.quote:
Kutstreken/stunts/opdrachten bij een bruiloftquote:Op maandag 6 maart 2006 23:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Voor een bruiloft oid.
Precies weet ik het ook niet meer, maar toen kwamen er ook nogal wat dingen naar boven..
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kutstreken/stunts/opdrachten bij een bruiloft.
quote:1 van de leukste kutstreken die ik gehoord heb, was het plaatsen van een auto midden in de woonkamer van het stelletje.
Deze moet ik onthouden...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Of je kijkt een keer naar Homewrecked!
Doe wat sodapoeder in een ketchupfles bij de rest van de ketchup, en als ze er dan mee schudden spuit er een gigantische straal ketchup uit
En uren om neer te zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:06 schreef faculty het volgende:
Het hele huis vol met bekertjes water zetten.. kost uren om het op te ruimen!!
... wat denk je dat langer kost.. jij die met een emmer al die bekertjes vult en zo langzaam door naar de deur toe, de emmer overigens meenemen zodat ze deze niet kunnen gebruikenquote:
Moet je wel bicarbonaat gebruiken ('dubbelkoolzure soda'), anders werkt het niet...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Of je kijkt een keer naar Homewrecked!
Doe wat sodapoeder in een ketchupfles bij de rest van de ketchup, en als ze er dan mee schudden spuit er een gigantische straal ketchup uit
Dan ruim jij wel lomp op; als mij zoiets zou overkomen zou ik een emmer nemen en beker met water en al zo in de emmer kiepen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:38 schreef faculty het volgende:
[..]
... wat denk je dat langer kost.. jij die met een emmer al die bekertjes vult en zo langzaam door naar de deur toe, de emmer overigens meenemen zodat ze deze niet kunnen gebruiken
of iemand die nietsvermoedend thuis komt.. niet bij de wasbak komt en dus de keuze krijgt tussen een nat huis, *gewoon de bekertjes omgooien en doorlopen naar de wasbak om vervolgens de rest daar neer te pleuren..
of bekertje voor bekertje naar buiten brengen en leeggooien, net zo lang totdat je een weg hebt gemaakt naar de wasbak toe?
'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan ruim jij wel lomp op; als mij zoiets zou overkomen zou ik een emmer nemen en beker met water en al zo in de emmer kiepen.
Ben je dus zo klaar mee
Dan moet je wel een half uur keihard schuddenquote:
Jij woont 8 kilometer van je buren vandaan ofzo ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:01 schreef faculty het volgende:
[..]
'
en hoe denk jij aan een emmer te komen als je voor de deur staat?
De gamma om de hoek...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:01 schreef faculty het volgende:
[..]
'
en hoe denk jij aan een emmer te komen als je voor de deur staat?
JAN ZIT VAST MET ZIJN STROPDAS !!!11!!!111!!!~~!!~!1!!!!!!11quote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef MarkyB het volgende:
Hierna volgen de arie en sylvester practical jokes...
Lol, dat zal je maat niet leuk vinden als hij zoiets in zijn auto vind. Wel een goede grap trouwens!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:31 schreef Loyke het volgende:
met vloeibare stikstof schijn je ook leuke dingen te kunnen doen. Ik heb het (nog) nooit geprobeerd, maar als je volgens deze site een bus scheerschuim bevriest met die vloeibare stikstof, kun je dr blijkbaar de hele bus afschrapen. Als 2 blokken koude scheerschuim weer in een auto legt, vult dat als t warm wordt blijkbaar dus de hele auto!!
Dat belooft wat, komende 1 april!Ik zit weer vol ideeën!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |