TS is potquote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef Dirktator het volgende:
Als je nu al niet kunt samenwerken met mensen, hoe moet dat dan gaan als je later gaat werken? Of ben je van plan een rijke kerel te trouwen en te baren?
correct. wen er maar vast aan. samenwerken is noodzakelijk in de echte maatschappij. dus helaas voor jou.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef Dirktator het volgende:
Als je nu al niet kunt samenwerken met mensen, hoe moet dat dan gaan als je later gaat werken?
oef...dan voel je je wel héél heftig genomen...maar heb je em niet meteen gesproken om een planning oid te maken?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik moet voor economie een groot werkstuk inleveren binnenkort, en dat moet je met zn 2en maken.
kom ik er vandaag achter dat mijn ''partner'' een maand geleden met de opleiding is gestopt, en dat vertelt ie mij dan niet even. leuk
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik moet voor economie een groot werkstuk inleveren binnenkort, en dat moet je met zn 2en maken.
kom ik er vandaag achter dat mijn ''partner'' een maand geleden met de opleiding is gestopt, en dat vertelt ie mij dan niet even. leuk
Met anderen kunnen samenwerken is ook een leerproces. Je moet het niet als probleem zien maar als uitdaging. Als je goed in een groep kunt werken kun je later veel meer bereiken dan je in je eentje zou kunnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik háát dat. Heb je van die groepsopdrachten die je met z'n tweeën moet maken en dan moet je constant rekening houden met die ander. Weer wachten op mailtjes, afwachten of die ander wel kan op het moment dat jij kunt. Kots. Laat mij maar lekker solowerk doenMooi op het moment dat het mij uitkomt. Nu moet ik maar weer afwachten of het allemaal wel op tijd voor elkaar is
. Daar raak ik gestresst van
... en dan mailt ook nog eens iemand die ik nodig heb voor m'n scriptie maar niet terug. Grrr!! Lijkt wel of ik hoe dan ook níet mijn BA mag halen dit jaar
deadline stellen, komt ze nog niet kan ze oprotten en doe je het gewoon zelf als de opdracht het toelaat natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 21:52 schreef Viking84 het volgende:
wat een wijze levenslessen hierja ik weet het, maar hoe dan ook is samenwerken erg irritant. Komt ook maar sporadisch voor op de universiteit. Als HBO'er heb je daar toch wat meer ervaring mee. En als je met iemand samenwerkt die je goed kent en waarvan je weet dat hij/zij ook serieus is, dan valt het een stuk mee. Dit is iemand die een andere opleiding doet (maar wel dezelfde minor, waar deze opdracht voor is), die ik niet persoonlijk ken, die 1 keer per week haar mail checkt... hoe moet je dan in godsnaam met elkaar communiceren. Gisteren mailde ze dat ze vandaag na het college even wou kennismaken en een afspraak wou maken. Nou niemand gezien hoor
Shitgedoe.
Ja die ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
en van die gozer die tot 12.00 in z'n nest lag..?
nee dus, het gaat nml om een interview dat je bij elkaar moet afnemen. Het is een godvergeten kutopdracht en dan moet het nog samen ookquote:Op maandag 6 maart 2006 21:53 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
deadline stellen, komt ze nog niet kan ze oprotten en doe je het gewoon zelf als de opdracht het toelaat natuurlijk![]()
die gaat tegen die tijd wel met pensioenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja die ja.Maar wen er maar aan meid, het leven bestaat uit samenwerken, of je moet professor literatuurgeschiedenis worden ofzo.
Maar dan mag je wel vast gaan oefenen met die dildo want anders staat de huidige prof zijn baantje echt niet af.
Als je een ziek studentenhuis hebt, kan dat nogquote:Op maandag 6 maart 2006 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee dat was ik niet(pfiew
) heb alleen maar mannelijke huisgenoten
ik snap dat kennismaken bullshit van die maat van je ook niet....gewoon een keer afspreken wanneer je het interview doet en klaarquote:Op maandag 6 maart 2006 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee dus, het gaat nml om een interview dat je bij elkaar moet afnemen. Het is een godvergeten kutopdracht en dan moet het nog samen ook. Weh mir
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, jij bent echt zo'n type wat in groepswerk altijd genaaid wordt
wat een puberale opmerkingquote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
![]()
En he't erge is, waarschijnlijk baalt ze daar alleen van omdat ze liever op een andere manier genaaid wil worden, wat dan weer niet wil lukken![]()
Klopt, mensen die in hun eigen wereldje leven hebben in hun ogen altijd gelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt altijd gelijk meissie!
....en die minstens een 8,5 wil hebben?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:54 schreef Grimm het volgende:
Ben jij zo'n typje dat alles op maandag af wil hebben als je 't vrijdag pas hoeft in te leveren?
jawel, hebben we ook gedaan, maar blijkbaar vond hij het niet belangrijk genoeg om te melden dat hij al lang gestopt is. ik wist dus van niks totdat ik het vandaag van de leraar hoordequote:Op maandag 6 maart 2006 21:39 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
oef...dan voel je je wel héél heftig genomen...maar heb je em niet meteen gesproken om een planning oid te maken?
Dat is toch heerlijk? Ik vind het een kick geven als ik me enorm heb ingespannen en dan de beloning er voor terug krijg. Over heb ik wel een hekel aan die lui die alles mooi op tijd van te voren af willen hebben, dat is overdreven inlikken bij de docenten. Voor een hoog cijfer gaan prima, overdreven uitsloven, doe maar niet. Precies op tijd is gewoon op tijd, daar is niks 'hakken-over-de-sloot' aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
....en die minstens een 8,5 wil hebben?
Zal uiteraard nog verschillen per opleiding, maar over het algemeen is men dit ook aan de universiteiten behoorlijk aan het veranderen. Dit na geklaag uit het bedrijfsleven over universitair opgeleiden.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Komt ook maar sporadisch voor op de universiteit.
toevallig moet dit maandag ingeleverd worden en ik heb géén zin om alles op het laatste moment te doen. Heb meer te doen nmlquote:Op maandag 6 maart 2006 22:54 schreef Grimm het volgende:
Ben jij zo'n typje dat alles op maandag af wil hebben als je 't vrijdag pas hoeft in te leveren?
En heb je daarna een fock acc gemaakt met de nick: MeAgainstTheWorld?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Hangt er vanaf wat voor opdracht het precies isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:33 schreef Viking84 het volgende:
er is nog iemand die de opdracht met mij wil doen. Als hij nu straks wél mailt met een tijd waarop hij kan, dan heeft dat meisje mooi pech
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:47 schreef Jesse- het volgende:
Als je alleen bent weet je ook zeker dat de deur van de wc dicht is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |