Je krijgt 1 maand proef Gold bij je Xbox 360.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik koop hem deze week ook!
en gold haal ik er ook bij, maar zit er al gold bij een xbox 360 premium?
anders test ik dat eerst, want als ik nou 3 maanden koop, en het werkt niet, is het kut :/
(btw, je koopt 3 maanden, gaan die in als je hem koopt, (denk ik niet maar toch))
Damn, pas vrijdag hebben ze hem waarschijnlijk @ die shop in Rotterdam, heb geen vervoer, anders ging ik hem halen
(woon in boxtel namelijk)
Veel plezier iedereen !!
Hoop wel dat er nog mensen zijn, als ik hem dadelijk heb, of wil niemand met me spelen![]()
![]()
![]()
gamertags staan hier: Xbox Live! gamercardsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb hem al gekocht net
binnen 2 dagen komt ie thuis
Had nog een account @ bart smit, en die hadden hem op voorraad
gamertag moet ik nog maken
Komt er ook een xbox 360 live topic?
met daarin alle gamertags en welke games worden gedaan?
(is maar een voorstel, hoeft niet meteen afgekraakt te worden
Ow overheen gekeken, sorry !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gamertags staan hier: Xbox Live! gamercards
welke games worden gedaan kan je meestal wel kwijt in dit topic of, als het spel een eigen topic heeft, daar.
Dacht al zoiets jaquote:
Bij dat kampvuurtje... Mooi vuur man, kijk dan! Daarna HUP weer knallen.quote:
Zou wel even opbellen om hem apart te laten leggen, hij gaat namelijk snel de winkel uit, heb hem er vanmiddag ook gehaald. Ze hebben overigens ook Fight Night liggen mocht het je interesse hebben, zag er nog twee exemplaren van staan (van Ghost Recon nog eentje toen ik om kwart voor zes binnen wandelde)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat moet ik kunnen halen in een half uurtje tijdens de lunch.
H.Flick, moet dus ff voor school gaan..of voor werk,, dan maar ff verslapen ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Zou wel even opbellen om hem apart te laten leggen, hij gaat namelijk snel de winkel uit, heb hem er vanmiddag ook gehaald. Ze hebben overigens ook Fight Night liggen mocht het je interesse hebben, zag er nog twee exemplaren van staan (van Ghost Recon nog eentje toen ik om kwart voor zes binnen wandelde)
Was al bekend toch?quote:
quote:Trinigy released this image from their Xbox 360 graphics engine, Vision Xbox 360 SDK. The engine is used in more than 40 game projects, and will be unveiled at the GDC on the 20th of March. Several PC games are using it already, Emergency 4 and Desperados 2 among others. No special X360 game has been named, but one of the upcoming games using it is an Asian MMORPG. It looks pretty promising, and new engines are always fun to look at.
Bewegende beelden he. Maar als ie net zo saai is als PGR3 haal ik 'm sowieso niet, hoe mooi ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
testdrive omgeving niet echt super mooi ?
Of gewoon even bellen om apart te laten leggen, had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H.Flick, moet dus ff voor school gaan..of voor werk,, dan maar ff verslapen ofzo
ik krijg GR:AW waarschijnlijk donderdag, mja dan heb ik nog geen xbox..
ik vind pgr3 nog niet saai hoor, geen liefhebbern van racegames ? of vond je deel 2 wel leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bewegende beelden he. Maar als ie net zo saai is als PGR3 haal ik 'm sowieso niet, hoe mooi ook.
Deel 2 nog nooit gespeeld en wel liefhebber van racegames. Gran Turismo 3 heb ik zoooveel uur gespeeld, maar daar haalt PGR3 het bij lange na niet bij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vind pgr3 nog niet saai hoor, geen liefhebbern van racegames ? of vond je deel 2 wel leuk
whahahahahahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Weet niet meer wie het was, maar iemand schoot onze extraction helicopter uit de lucht...![]()
Mooi manquote:
Toch wacht ik nog op de demo, aangezien Ghost Recon (danwel een ander deeltje) me super teleurgesteld heeft in het verleden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:46 schreef Chocobo het volgende:
Voorlopige GRAW reviews:
IGN 3/7/2006 9.2 out of 10 92.0%
Electronic Gaming Monthly 4/1/2006 9.5 out of 10 95.0%
Game Informer 4/1/2006 9.5 out of 10 95.0%
TeamXBOX 3/7/2006 9.3 out of 10 93.0%
Official Xbox Magazine AU 4/1/2006 10 out of 10 100.0%
[afbeelding]
Dan heb je geloof ik het enthausiasme gemist hier in en in het GRaw topic.. vlgs mij hoef je niet te wachten op de demo om te weten dat het een goed spel is, sp en mp!quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Toch wacht ik nog op de demo, aangezien Ghost Recon (danwel een ander deeltje) me super teleurgesteld heeft in het verleden.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je geloof ik het enthausiasme gemist hier in en in het GRaw topic.. vlgs mij hoef je niet te wachten op de demo om te weten dat het een goed spel is, sp en mp!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je geloof ik het enthousiasme gemist hier in en in het GRaw topic.. vlgs mij hoef je niet te wachten op de demo om te weten dat het een goed spel is, sp en mp!
Tis dat ik geen boksfan ben, want de demo heeeerstquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:52 schreef masterdave het volgende:
Zo, ik heb gister Fight Night gekocht, damn wat is dit spel gruwelijk vet! Als je de demo vet vond, is dit spel echt een must have.
Je kan je eigen mannetje creeren, en dan ook echt helemaal zelf creeren qua uiterlijk/vechtstijl/aggresiviteit etc...
Je hebt trainingsmodus, heel fijn, je kan zelf trainen, maar ook auto trainen, nog leuk om te doen ook nog!
Je begint helemaal onderaan, die gasten sla ik allemaal tot nu toe in 2 rondes aan de grond, maar vanaf pro style wordt het stuk pittiger.
Als je zelf KO gaat staat ie niet meer vanzelf op, je moet ook nog wat doen met je controller om binnen 10 seconde weer op te staan, en hoe vaker je neer gaat, hoe moeilijker het wordt uiteraard.
Echt GIGANTISCH veel tegenstanders zover ik heb gezien, ook heel cool, en allemaal hun eigen vechtstijl.
De arena's en opkomst van de vechters is ook echt uberbruut gemaakt.
kortom, vette game die me online zeker ook gruwelijk gaat vermaken
Kan je nog iets vertellen over gameplay ivm de demo? het viel mij namelijk op dat de ps2 versie sneller speelde dan de xbox 360 demoquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:52 schreef masterdave het volgende:
Zo, ik heb gister Fight Night gekocht, damn wat is dit spel gruwelijk vet! Als je de demo vet vond, is dit spel echt een must have.
Je kan je eigen mannetje creeren, en dan ook echt helemaal zelf creeren qua uiterlijk/vechtstijl/aggresiviteit etc...
Je hebt trainingsmodus, heel fijn, je kan zelf trainen, maar ook auto trainen, nog leuk om te doen ook nog!
Je begint helemaal onderaan, die gasten sla ik allemaal tot nu toe in 2 rondes aan de grond, maar vanaf pro style wordt het stuk pittiger.
Als je zelf KO gaat staat ie niet meer vanzelf op, je moet ook nog wat doen met je controller om binnen 10 seconde weer op te staan, en hoe vaker je neer gaat, hoe moeilijker het wordt uiteraard.
Echt GIGANTISCH veel tegenstanders zover ik heb gezien, ook heel cool, en allemaal hun eigen vechtstijl.
De arena's en opkomst van de vechters is ook echt uberbruut gemaakt.
kortom, vette game die me online zeker ook gruwelijk gaat vermaken
Nou, ik denk eerder dat het komt omdat ze met de 360 versie echt voor gekozen hebben om het zo realistisch mogelijk te maken, ik vind het namelijk absoluut niet langzaam, want ik kan ook hele snelle combo's maken, maar zover ik heb gezien is die niet sneller geworden als de demo, hij loopt wel beter, clipping problemen en dergelijke zijn drastisch minder geworden vind ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je nog iets vertellen over gameplay ivm de demo? het viel mij namelijk op dat de ps2 versie sneller speelde dan de xbox 360 demo
Maw is de retail versie 360 sneller qua gameplay dan de demo?
Ik vind dat er toch best vet uitzienquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:04 schreef Tain het volgende:
Over G - Energy Airforce
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |