je gebruikt het zelf 2x!!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
De nieuwe hype in woordgebruikAlles is tegenwoordig 'pauper' op Fok. Wat een jeukwoord zeg.
En wat wordt er nou precies mee bedoeld? Dat je arm bent?
Je bent een pauper als je het woord pauper gebruikt![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Homdeck het volgende:
pauper is alweer uit hoor
dat is een fijn woord om 20 keer achter elkaar te zeggenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
We noemen elkaar nu allemaal hutsmeusje!
wilde t net zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Homdeck het volgende:
pauper is alweer uit hoor
Niet; dat is 'proleet' al...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef Dirktator het volgende:
Pauper is zooo 2005. Plebejer is het adagium voor 2006!
Merk je al hoe lekker het bekt?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
'Pauper' betekent arm en heeft etymologische verwantschap met het bekendere 'pover'.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:15 schreef STAIRWARES het volgende:
Het woord pauper betekent volgens mijn iets in de trend van 'Zielig' ?
Hoor het nu ook maar voor het eerst
Jij komt niet vaak op FOK zeker...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:15 schreef STAIRWARES het volgende:
Het woord pauper betekent volgens mijn iets in de trend van 'Zielig' ?
Hoor het nu ook maar voor het eerst
Geregistreerd op zondag 5 maart tweeduizend-en-zesquote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak op FOK zeker...![]()
fiet fieew..quote:Op maandag 6 maart 2006 22:19 schreef Devlinsect het volgende:
Een tattoo als deze is best pauper![]()
[afbeelding]
En jij kan niet tellen...quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
De nieuwe hype in woordgebruikAlles is tegenwoordig 'pauper' op Fok. Wat een jeukwoord zeg.
Hey die is van mijquote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef Shadowlyse het volgende:
Laatst las ik hier in klb het woord "achterstandswijkert" vind ik een mooie vervanger voor "pauper"
Weet je wat ook een nieuwe hype isquote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
pfft Pauperquote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
dat was 3 maanden geleden een hype tegenwoordig is pauper uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Ze is pas 16quote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
fiet fieew..
Die tijger is idd. té 'gemaakt' (lees: te netjes)
Mag ruiger. Vooral als je een afbeelding van een tijger neemt als tatoo.
Wat gek....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef Frollo het volgende:
Vroeger, toen ik nog in een studentenhuis woonde, had ik een huisgenoot die overal pauper tegen zei. Dat moet rond 1998 geweest zijn. Dus ik zie het 'nieuwe' van de hype niet zo, eerlijk gezegd.
Overigens zei de desbetreffende huisgenoot ook ketel tegen een auto en zat hij bij een dispuut. Ik mocht hem niet zo.
wie scheld er dan ook met "lul"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Je bent een pauper als je een maatschappelijk misdeeld persoon bent. Maar goed, scheldwoorden slaan vaak nergens op.
Want ik heb nog nooit iemand gezien die daadwerkelijk een lul ís.
koeft?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef STAIRWARES het volgende:
"Manne" vind ik ook zo koeft.
Ik ken een meisje dat overal "manne-" voor plaatst.
Manne dit, manne dat.. Manne irritant!
Ja, da's ook een idee. Gewoon woorden verzinnen terwijl je aan het typen bent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:32 schreef STAIRWARES het volgende:
"Manne" vind ik ook zo koeft.
Ik ken een meisje dat overal "manne-" voor plaatst.
Manne dit, manne dat.. Manne irritant!
een 't' achter neger doen geenstijlwannabe's ook...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:51 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik zet toch ook een T achter negert?
Als ik naar jouw avatar kijk roep ik toch ook niet dat je een metroseksueelwannabe bent?
Is dat niet gewoon Rotterdams?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:11 schreef muzas het volgende:
[..]
een 't' achter neger doen geenstijlwannabe's ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |