Geef die jongen even de tijdquote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef devzero het volgende:
Zelfs het unix beginners topic staat er niet bij![]()
Maar als alle centrale topics ineens onderaan komen te staan, dan wordt het wel een hele lange topic lijst van dig
[DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topics
Welke dan wel en welke niet? Vaag.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:18 schreef Jump het volgende:
Aangezien we niet alle topics deze status gaan geven voorlopig (het zouden er teveel worden)
Wat is nu de bedoeling?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:06 schreef kLowJow het volgende:
De bedoeling hiervan is de centrale en slowchat topics te scheiden van de overige topics, om zo de leesbaarheid van de topiclists te verbeteren.
Ik wou het eerst even testen en kijken als het bevalt op de topics die nu als Centraal staan gemarkeerd.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke dan wel en welke niet? Vaag.
[..]
Als je nu kijkt naar een topiclijst waarin tussen de gewone topics ook een heleboel centrale topics staan is het moeilijk om het gewone van tussen te halen. Hetzelfde zou zijn als de stickies gewoon tussen de topics staan.quote:Wat is nu de bedoeling?
dat stickie snapte ik ook al niet..... maargoed.... Tzal voor andere maybe wel duidelijk/makkelij zijn (of maybe alleen voor de modjes, zu kunnen ze de rij af met modden, nu de slowchattopics bij elkaar staan, hebben ze die er niet steeds tussen....quote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik wou het eerst even testen en kijken als het bevalt op de topics die nu als Centraal staan gemarkeerd.
[..]
Als je nu kijkt naar een topiclijst waarin tussen de gewone topics ook een heleboel centrale topics staan is het moeilijk om het gewone van tussen te halen. Hetzelfde zou zijn als de stickies gewoon tussen de topics staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |