Dat mag je helemaal niet vragen op Fok!, Inseautje!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind ze leuker dan de huidige SNL..
Kan je er niet een paar voor me uploaden?
Waar moet ik op googelen?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk kan het niet. En hij is ook niet écht ranziger, maar het komt wel gevaarlijk dicht in de buurt!Het is tubgirl niet zelf, maar het onderwerp is wel ongeveer hetzelfde.
Misschien dat 'ie oud is, maar ik kende hem nog niet. (Gelukkig)
Anyway, ik ga de link hier maar niet posten.
Eg wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal niet vragen op Fok!, Inseautje!
Ik zal je binnenkort wel eens mailenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eg wel.
SNL is gemeengoed, niet copyrightedededed..
Ja, 99% kans dat ik dat was, ik loop namelijk elke dag rond die tijd vanaf de stationshal naar het Jaarbeursplein waar mijn fiets elke dag weer trouw op mij wacht.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iedereen kent Q.
Jij liep richting uitgan jaarbeurs en ik kwam daar net vandaan. Maar ik was met een collega en we hadden haast, dus ik vond het zo dom staan om je te roepen.. Rond 5-en ergens was het trouwens.
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grotere Neger.
Maar dan in het Engels.
quote:
Oh, zeker over die dinges he!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort wel eens mailen. Ik moet je namelijk iets vragen...ofzo.
![]()
Helemaal omdat ik onderweg was naar PrivateRyan.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, 99% kans dat ik dat was, ik loop namelijk elke dag rond die tijd vanaf de stationshal naar het Jaarbeursplein waar mijn fiets elke dag weer trouw op mij wacht.
Kleine wereld.![]()
Bedoel je die kotsende pijpslet? Die net in een KLB topic gepost werd?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk kan het niet. En hij is ook niet écht ranziger, maar het komt wel gevaarlijk dicht in de buurt!Het is tubgirl niet zelf, maar het onderwerp is wel ongeveer hetzelfde.
Misschien dat 'ie oud is, maar ik kende hem nog niet. (Gelukkig)
Anyway, ik ga de link hier maar niet posten.
Nee, dat is een andere.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bedoel je die kotsende pijpslet? Die net in een KLB topic gepost werd?![]()
Ik doelde ook al niet meer op jou.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat mijn pleidooi helder genoeg was...
voor Bet is er wél meer dan links en rechts
en nu is het klaar, het moet hier wel leuk blijven
Grotere Neger -> vertalen naar het Engels -> Zoeken op Google -> Eerste linkquote:
http://www.pbs1914.org/na(...)ndbetterbusiness.aspquote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grotere Neger -> vertalen naar het Engels -> Zoeken op Google -> Eerste link
Hoe moeilijk kan dat zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |