Om eerlijk te zijn, was het ditzelfde stadsdeel alwaar ik het levenslicht zag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een of ander klein kutdorp onder de rook van Amsterdam was, alwaar Zhennie jaren geleden in een stal het levenslicht zag.
Amsterdam.
Ja tuurlijk, schatjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Echt wel.Je vindt hier elke soort mensen.
nou, behálve dat je er graag over praat, heb je er ook een sterke mening overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Airelle het volgende:
Nee ik had het tegen zus! Ik heb trouwens geen grote mond, ik praat er alleen graag over...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Zhenar het volgende:
Oud-West
Nou dat zal ik je niet aandoen dan. Zo sociaal ben ik dan ook wel weerquote:
Je hebt juist leuke humor. En ik snap ook wel een klein beetje wat je bedoelt maar ik beschouw het als een compliment.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, behálve dat je er graag over praat, heb je er ook een sterke mening over
wat niet erg is, maar gewoon soort van ironisch als je bedenkt dat net jij [nog] niet mag stemmen
ja ik weet het, ik heb rare humor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat zal ik je niet aandoen dan. Zo sociaal ben ik dan ook wel weer.
Maar voor de mensen die het wel willen weten: Vrouwen en rechtse ideeën
You from tha hood?quote:
Ik ben geen O.G. maar heb een jaar of acht in De Baarsjes gewoond.quote:
Juist. Nu in 'de wereld draait door'. Oh, nu net afgelopen dus...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Is die serie nu gebaseerd op Evelien vanMartin Bril
in Vrij Nederland?
jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Is die serie nu gebaseerd op Evelien vanMartin Bril
in Vrij Nederland?
ik ken heel veel Evelienenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het raar m'n eigen naam ergens te zien/horen.. Komt misschien omdat er niet zo veel mensen 'evelien' heten
.
Haha. Ik kijk ook al-tijd op!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken heel veel Evelienen
maar ik begrijp wat je bedoeld, ik kijk ook altijd op als ik m'n naam op tv hoor ofzo....
beetje jammer dat de enige bekende naamgenoot zo'n doos is [he Buup]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef Paltos het volgende:
Hij had geen tijd omdat hij moest stempelen.![]()
![]()
quote:
Omdat 'wij' dat vorig jaar al gedaan hebben.quote:
Gemeentelijke herindeling?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Omdat 'wij' dat vorig jaar al gedaan hebben.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |