abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35784828
Welkom in de WFL Low Frequency Chat (LFC)!

De WFL Low Frequency Chat is het slow chat topic van WFL. Hier mag alles besproken worden wat in je opkomt of wat je me anderen wilt delen. De slow chat is verbonden met Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing, en zodoende zullen er dan ook regelmatig onderwerpen besproken worden die raakvlakken hebben met een van deze onderwerpen. Je mag het hier echter ook hebben over koffie, seks en andere triviale/goddeloze/onwetenschappelijke/onzinnige* onderwerpen.. Wees welkom en chat mee!

Een nieuw deel openen

Wanneer een deel vol is, en je wilt een nieuw deel openen, gebruik dan deze openingspost. Je kunt hier de tekst van deze openingspost vinden.

Vorige delen
De vorige delen zijn hier te vinden. Daarnaast is de lite search te gebruiken voor een actueel overzicht (Het kan even duren eer het op je beeldscherm komt).

Verder is er nog het Downtime topic, welke gebruikt is/wordt tijdens forum downtime, of om heel erg off-topic te gaan.

Ook hebben we natuurlijk een eigen IRC-kanaal! Kom ook daar eens langs!
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 19:40:42 #2
5428 crew  miss_sly
pi_35784847
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:34 schreef Doffy het volgende:

[..]

Juist als men ergens bewust voor zegt te kiezen, dan mag er ook wel gekeken worden naar consistentie van die keuze, nietwaar?
Hoe en waarom iemand tot een bepaalde keuze komt is een persoonlijke kwestie. Een ander mag best vraagtekens plaatsen bij de keuze en ook de manie waarop die tot stand is gekomen, maar ik heb de indruk dat het in dit geval om twee belangrijke zaken gaat: a) uberhaupt de niet te begijpen keuze om gelovig te zijn en b) om dan ook nog eens als geloof de achterlijke islam te kiezen.

Eea komt op mij niet zo respectvol over, en dat vind ik jammer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35784887
niemand maakt een nieuw topic, dan denk ik...dan doe ik het maar....en opeens heeft Lupa er ook 1 gemaakt
  maandag 6 maart 2006 @ 19:41:51 #4
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_35784900
Schaap was eerder

'Nuff said
pi_35784902
Weer thuis

Nu nog eten.
pi_35784919
Word het meer respectvol als we ervan uitgaan dat alle geloven even achterlijk zijn?
pi_35784934
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef Doffy het volgende:
Schaap was eerder

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')